NHL-lähetykset netissä

  • 3 727 794
  • 9 711

Vapahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Firefoxilla GCL:ää käyttäville pikainen ohje blokattujen otteluiden katsomiseen ilman mitään maksullisia lisähärpäikkeitä

1.Lataa/asenna
http://www.stealthy.co/firefox/

2. Asennuksen jälkeen käynnistä Firefox uudestaan.

3. Etsi osoiterivin vierestä tämä ikoni ja paina pientä nuolta sen vierestä:
https://i.minus.com/jbuKEac2F5SCyH.jpg

4. Valitse "Preferences"

5. Muuta asetukset tähän muotoon:
https://i.minus.com/jtT5AGi3SovZw.jpg
(Voit käyttää maana myös vaikka CA eli Känädää, jos veli venäläinen ei toimi jostain syystä.)

6. Lataa matsi jota haluat katsoa (Esim. PHI-PIT http://www.nhl.com/ice/gamecenterlive.htm?id=2012020001)

7. Kun tämä "initializing" osuus on valmis (Voi toki laittaa vaikka heti päälle, mutta lataus saatta hidastua), paina HETI Stealthyn ikonia niin, että se muuttuu vihreäksi:
https://i.minus.com/jhpM1Ei3oq3fw.jpg
https://i.minus.com/jbQ9My1IkBgML.jpg


8. Stealthyn voit ottaa heti pois päältä kun sivusto alkaa ladata videota:
https://i.minus.com/jb1bMeuLUrDp20.jpg

9. ...ja sit naatitaan!
https://i.minus.com/jiaQShzYnMqlD.jpg

Jos haluaa vaihtaa toiseen blokattuun peliin, niin toista vaiheet 7-8.

Linkit vie kuvakaappauksiin. Joku voi kirjoittaa selkeämmän ohjeen, jos on tarpeen.
 

Riiseli

Jäsen
Ilm. on vähän ruuhkaa, ku Facebookissa rapakon takanakin asuvat GCL käyttäjät kitisevät palvelun surkeudesta/toimimattomuudesta. Lienee siis mahdollista, että toimii kikkailemattakin, kun toimii kunnolla. Tai sit vaatii kikkailut, mutta ei tosiaan vaan meidän ongelmalta kuitenkaan tää hitailu nyt vaikuta.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Eiköhän tämä juu rauhoitu tästä, kun ihmisten suurin kiimapiikki ollaan saatu avauskierroksilla veks. En ole luopumassa GCL:stä vielä, mutta jos muutaman päivän päästä vielä tökkii helvetisti, saattaa olla toinen ääni kellossa.
 

Fat Jesus

Jäsen
Mä aattelin vetää riskillä loppuunasti, meni syteen tai saveen. Näkee matsit mitä näkee ja kuunnella nyt kokemuksia tosta unblockista.

summa oo ku muutama kalja baarissa, tänään jo säästetty sen verran. =D
 

Antib

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, old time hockey, Florida Panthers
Joo kiitokset täältäkin, koska nyt tuntuu pelaavan hienosti toisin kuin tietokoneella. Varmaan tyhmä kysymys, mutta mites se maksu sitten hoituu, kun nyt on 7 päivän free trial, mutta eihän tässä pitänyt kirjautua mihinkään.
Sieltä tulee muistaakseni meili kun alkaa tuo aika olla lopussa.

Netflix us + kaikki muut maat + palvelut iso bonus myös. Jos jaksaa säätää, niin Netflixiin voi tehdä myös jenkkitunnukset, hinta on sen verran halvempi siellä että kompensoituu lähes kokonaan tuo unblockin hinta.
 

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Firefoxilla GCL:ää käyttäville pikainen ohje blokattujen otteluiden katsomiseen ilman mitään maksullisia lisähärpäikkeitä
...

upeeta, kiitos!!

En tällasista kikkailuista ite oikeen mitään ymmärrä, niin pakko vielä kysyä, että voinko luottaa siihen et tää homma pelittää samalla tavalla koko kauden ja voin "hyvällä" omatunnolla sitä käyttää? Kohta tulee GCL:n tilaamisesta 5pv täyteen ja oon tässä nyt tärissyt että perunko tilauksen vai en.

Mitäs, kun PS3 sovellus on saatu päivitettyä, onko sillä katsottaessa mahdollista jollakin tapaa purkaa tota Blackouttia? GCL pleikkarisovellus oli lähinnä se juttu minkä takia tän tilauksen tein. Läppäri jaksaa pyörittää matseja, mut mieluummin kattoisin konsolin kautta.
 

Fat Jesus

Jäsen
upeeta, kiitos!!

Mitäs, kun PS3 sovellus on saatu päivitettyä, onko sillä katsottaessa mahdollista jollakin tapaa purkaa tota Blackouttia? GCL pleikkarisovellus oli lähinnä se juttu minkä takia tän tilauksen tein. Läppäri jaksaa pyörittää matseja, mut mieluummin kattoisin konsolin kautta.

ton unblock us varaan täytyy laskea itselläkin,sen saa laitettua PS3.

lisää edellisellä sivulla.
 

Neely73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Jokerit, Everton fc
Mulla toimi toi Stealthy Chromella. Pitkällisen odottelun ja kikkailun jälkeen.
Onnistuin katteleen 3.matsin loppuratkasut.

Mut on kyl surkee meininki jos tuo GCL on tolleen blokattu nyt jatkossa. Ahistaa. Hiton Viaplay.

Nyt odotellaan, et tuo PS3-appsi päivittyy uuteen kauteen ja sormet ristiin, KAIKILLA!!
 

Vapahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
upeeta, kiitos!!

En tällasista kikkailuista ite oikeen mitään ymmärrä, niin pakko vielä kysyä, että voinko luottaa siihen et tää homma pelittää samalla tavalla koko kauden ja voin "hyvällä" omatunnolla sitä käyttää? Kohta tulee GCL:n tilaamisesta 5pv täyteen ja oon tässä nyt tärissyt että perunko tilauksen vai en.

Eipä näistä oikein osaa sanoa, että tuleeko koko kauden toimimaan, mutta toivottavasti.
Ite oon päättäny pärjätä GCL:llä, mutta kun on jo tällä kaudella sijoittanut HIFKin kausariin, niin vaikka kaikki pelit ois blokattu olisi tää silti parempi sijoitus.

Tosiaan suunnileen sama ohje toimii varmaan Chromellakin, mutta en testannu sillä. Joka tapauksessa sama liitännäinen on saatavilla sille, joten saa pelit silläkin näkymään.
 

Riiseli

Jäsen
Vaultin kautta pääsin sisään ihan nätisti, kun olin upgradannut itseni GCL tilaajaksi, joka jostain syystä onnistui ilman proxyjä. Voi olla, että olin ladannut sivua stelthyllä, mutta se oli jo pois käytöstä, kun naksautin upgrade sivun aukeamaan. Saa nähdä mitä tapahtuu, kun periaatteessa mulle olis myös automaattinen päivitys ollut tulossa. Tai no pitänyt ainakin, mailia siitä ei ollut tullut.
 

N^Miksu

Jäsen
ViaPlayihin liittyvä kysymys: Näkeekö tuolta jotenkin jo pelattuja otteluita, eli onko otteluarkistoa olemassa? Sivuilla mainostetaan vain tulevia pelejä, eikä esim. viime yön otteluista näy missään mainintaa.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Itse katselen parasta aikaa tuota eilistä Mikkesotan ja Coloradon peliä Viaplayn kautta. Homma toimii siten, että menet mihin tahansa (tulevaan) peliin sieltä Viaplaysta, ja klikkaat "Voit myös katsoa ottelut NHL Gamecenteristä". Muista kirjautua sisään Viaplayn palveluun ekana. Muuten linkki ei näy.

Siitä linkistä aukeaa Gamecenter, josta voi katsoa päättyneet matsit. Ylhäällä on otteluvalinta, jossa kivasti näkyy "final" niiden matsien kohdalla, jotka ovat päättyneet ja alkavat siis alusta, kun klikkaa siitä. Ihan kiva kun voi myös kelata mainokset ja erätauot halutessaan.

Pari hommaa tuossa vielä sieppaa:

Se, että tuolla Gamecenterissä näkyy "Final OT" tai "Final SO". Eli vaikka olet piilottanut tulokset, koska haluat säilyttää jännityksen, niin siellä näkyy että "Tää on sit 60min jälkeen tasan". Toi "ominaisuus" oli siellä jo viime kaudella. Pitää kiukutella lisää.

Yksi harmi on tuo "Back to Viaplay" -palikka fullscreenissa. Sitä ei näy tuossa irtoikkuna-moodissa, mutta siinä näkyy vielä ärsyttävämmät selainikkunan reunat ja otsikkopalkki.

Toki täydellinen GameCenter-tilaus olisi lisäksi ihan mukava lisä tähän, jotta saisi iPhone/iPad -app:n toimimaan.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Itse sain katsottua tuon stealthyn avulla ihan GCL:n kautta noita blokcattuja matseja tietokoneelta. X-boxilla sitten pystyy katsomaan jälkilähetykset yms. Olishan se kiva pystyä katsomaan blockatut livenä konsolilta, mutta kuitenkin vähemmistöön jää ne matsit, jotka livenä katsoo. Täten taidan tyytyä tähän, että jos livenä matsit haluan katsoa, katson ne koneelta ja jälkilähetykset sitten konsolilta.

Ei se 38 eekkeriä kovin huono sijoitus näinkään ole.

Ps. Joskin keksivät kuitenkin jonkun tavan blokata tuon stealthinkin....
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Itse katselen parasta aikaa tuota eilistä Mikkesotan ja Coloradon peliä Viaplayn kautta.
Viaplayn tarjoaman Gamecenterin kautta siis. Paitsi että Mikkesotan lähetys jäi loppuun johonkin kakkoserän loppupuolelle, ja jouduin vaihtamaan Coloradon streamiin. Oliko muilla tämmöisestä havaintoja?

Lisäksi toisto hyppäilee silloin tällöin 10-20sec eteenpäin täysin pyytämättä ja yllätyksenä. Toivotaan että nämä ongelmat ovat vaan alkukankeutta. Itse tuote, eli peli, on onneksi kunnossa!
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Viaplayn gamecenterin kautta aloitin katsomaan ankkojen peliä ja ensimmäisessä erässä lähetys junttaa paikoillaan..."Ryan Getzlaf works..."
"Ryan Getzlaf works..." "Ryan Getzlaf works..." "Ryan Getzlaf works..." "Ryan Getzlaf works..." "Ryan Getzlaf works..."

Ei auta vaikka koitat katsoa lopusta. Onko muilla sama vika?

Leafs - Canadiens matsissa ei mitään probleemaa.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Miksen pääse GameCenteriin? Olisin katsonut eilisiä pelejä jälkilähetyksenä. Ja kaikkihan tässä topicissa tietävätkin jo, että minulla on Viaplay...

Unauthorizen accees tulee lukemaan, kun yritän päästä sinne. Vittu sentään tätäkin palvelua.
 
Viimeksi muokattu:

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Saakos Viaplayn GC:stä jotenkin koodattua pois tuota, ettei se spoilaisi scoresin ollessa off-asennossa sitä menikö peli jatkoajalla/rankkareille vai ei?
 

Nab77

Jäsen
Miksen pääse GameCenteriin? Olisin katsonut eilisiä pelejä jälkilähetyksenä. Ja kaikkihan tässä topicissa tietävätkin jo, että minulla on Viaplay...

Unauthorizen accees tulee lukemaan, kun yritän päästä sinne. Vittu sentään tätäkin palvelua.

Mä klikkasin NHL Tonight Liven kautta ja pääsin läpi gamecenteriin, koita sitä. Kaikkien pelien kohdalta tuli tosiaan unauthorized access.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Mä klikkasin NHL Tonight Liven kautta ja pääsin läpi gamecenteriin, koita sitä. Kaikkien pelien kohdalta tuli tosiaan unauthorized access.

Thank god... Devils-Isles ->
 

Wire

Jäsen
Ainakin iPhonen GC:ssä on viime yön pelit onnellisesti sekaisin. Kun valitse jonkun pelin niin sieltä tulee arvalla joku yön otteluista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös