NHL-lähetykset netissä

  • 3 727 479
  • 9 711
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mistäs voisi nähdä Isles-NYR -pelin? Atdhe-systeemissä oli yksi linkki, joka lataili latailemistaan. Tietenkään peli ei vielä ole alkanut, mutta aiemminkin joissain noissa linkeissä on ollut pelkkää latailua.

E: samalla hetkellä alkoi toimimaan.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Kaikki GCL:mättömät mänmän pallopäät kokeilkaa noita linkkejä:
LiveTV / Live Sport Streams, Football, Soccer, Ice Hockey, Tennis, Basketball
Muuten nättiä, mutta parin ottelun kohdalla ei ole mitään linkkejä (02:00 ottelut) ja näyttää vain, että kaikki striimit tulee näkyville 30min ennen ottelun alkua. Tämä ongelma ollut parissa Phillyn ottelussa ja nyt sitä striimiä pitää etsiä muiden otteluparien seasta, aagh. LiveTVn laatu yms. kuitenkin kohdillaan.

EDIT:
LiveStreams are currently not available for this broadcast.
- LiveTV laittoi sitten tälläiset Phillyn otteluun... Uutta hakuun.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Noniin, joko on liikaa käyttäjiä suomessa kun tuntuu Gamecenter pätkivän ihan vitusti, ihan sama katsooko koostetta vai koko matsia. Ja sama tietokoneen tai ps3 kautta. Välillä tulee kaistaa 300kt/s ja välillä ei mitään pitkään aikaan??
 

UrheaT

Jäsen
Noniin, joko on liikaa käyttäjiä suomessa kun tuntuu Gamecenter pätkivän ihan vitusti, ihan sama katsooko koostetta vai koko matsia. Ja sama tietokoneen tai ps3 kautta. Välillä tulee kaistaa 300kt/s ja välillä ei mitään pitkään aikaan??

Ehkäpä ihan väliaikainen vika, eikä välttämättä edes GCL:n päässä. Mulla on toiminut ihan hyvin.
 

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Noniin, joko on liikaa käyttäjiä suomessa kun tuntuu Gamecenter pätkivän ihan vitusti, ihan sama katsooko koostetta vai koko matsia. Ja sama tietokoneen tai ps3 kautta. Välillä tulee kaistaa 300kt/s ja välillä ei mitään pitkään aikaan??

Mulla ainakin aamulla pätki hieman. PS3:n kautta koitin katsella Pittsburghin peliä niin peli meni eteenpäin aina (tarkalleen) 10 sekuntia ja sitten pysähtyi lataamaan. Tämä siis koko ottelua katsottaessa. Koosteissa oli myös pätkimistä mutta ei niin pahasti. Kokeilin myös samalla jotain muuta ottelua niin siinä mitä sen 30-60sec kattelin ni meni ihan mukavasti eteenpäin ilman ongelmia.
 

jonesi75

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
sama ongelma on nyt katsellessa vaultista pelejä, eli siis vaikkei katso suoraa lähetystäkään vaan arkistosta pelejä.

play/pause nappi vaan vilkkuu vuorotellen ja buffering lukee slaiderin kohdalla.

oman yhteyden mittasin speedtestillä ja oli n.7 megaa eli riittänee tuohon hyvin.

kokeilin myös eri selaimilla, safarilla ja cromelle ei eroa.

nhl supportiin viestiä ?? Olisiko tosiaan niin paljon käyttäjiä täälläpäässä että suosio on yllättänyt amerikan pojat ?

Mainio palvelu kyllä myös tämä vault.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei taida selaimien vaihdot auttaa, kun netlimiterillä katsoin sisäänpäin tulevaa kaistaa, niin hetkittäin se kävi 300kt/s, välillä meni 10-15 sek ettei sisäänpäin tullut mitään. Eli ongelma on kyllä GCL päässä
 

Fowler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Itellä on Gamecenter Live koneelta käytössä ja hyvin toimii. Nyt olisi Playstation 3 lainassa ja olis kiva kokeilla pelittäisikö GCL myös sitä kautta, niin pääsisi nauttimaan lätkästä isolta ruudulta. Viitsisikö joku laittaa rautalankaohjeet tätä varten? Kaikenlaista olen nyt kokeillut, mutta koko ajan tyssää siihen, että en ymmärrä mitä tuolla "Registration Code from your PlayStation®3" tarkoitetaan, ja mistä sen saa? Ja oliko se GCL -app pleikalle ilmainen?
 

Fat Jesus

Jäsen
Gamecenter PS3:lle,näin sen itselle tein:
-Uusi käyttäjätili pleikkarille,laitetaan nimeksi vaikka "US-tili"
-US-tilillä PS Networkkiin, täyttelet tiedot mutta maaksi aina Amerikan Yhdysvallat. Itse laitoin eri sähköpostin kuin Eurotiliin, en tiedä onko merkitystä.
-Osoitteeksi heitin ihan vaan jonku kadun nimen ja 90210 Bewerly Hills
-täyttelet rekisteröinnin loppuun
-menet US-tilillä PS Storeen, etsit Gamecenter ja lataat sen koneelle ja asennat. Kone kiinni ja päälle niin pitäs olla GCL videopalvelun alla.
-GCL:stä pleikkarilta saat sen koodin sinne nettiin että tunnistaa sen sun pleikkaritilin.


Jotakuinkin noin.
 
Viimeksi muokattu:

Fowler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Kiitoksia paljon! Pitääpä kokeilla jahka kotio pääsen. Kokeilin kyllä etsiä tuolta storesta, mutta ei ainakaan ihan hakusanalla nhl gamecenter löytynyt mitään, mutta ilmeisesti pitää olla se US-tili, eli vika paikannettu.
 

Cocktus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, HPK
Joo, ei kukaan laittomasti GCL:n kautta pelejä katsele täällä Suomessa, korkeintaan palveluntarjoajan ehtojen vastaisesti.
 

scorpion

Jäsen
Suosikkijoukkue
KIRVES & PATAsydän 4EVER
Mistäs kanavalta Suomessa näkee tällä kaudella NHL:n pelejä vai näkeekö niitä mistään? Nelonen Pro- ohjelmatiedoista ei ainakaan ottanut silmään otteluita eikä myöskään canalin ohjelmistosta.

Sen verran luin aiempia viestejä, että NHL:n gamecenteristä niitä näkee, onko se ainoa paikka?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tv-ketjussa saattaapi olla enemmän infoa.
 

jonesi75

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
onko kukaan huomannut vaultin käytössä sinänsä ärsyttävää ominaisuutta että sliderilla kelaaminen ei onnistu kuin pienemmässä katselu ikkunassa. (eli kun normaalisti katsot koko ruudulta tallennetta, niin et voi kelata sliderilla vaan jos siirrät sitä niin se palaa alkuun..jos joku ymmärtää mitä tällä tarkoitan )

Vai onko ongelma vain minulla ?

eli joudun aina pienentään ikkunan jotta voin kelailla johonkin suuntaan, koneena imac ja selaimena safari.
 

conductor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Wild
onko kukaan huomannut vaultin käytössä sinänsä ärsyttävää ominaisuutta että sliderilla kelaaminen ei onnistu kuin pienemmässä katselu ikkunassa. (eli kun normaalisti katsot koko ruudulta tallennetta, niin et voi kelata sliderilla vaan jos siirrät sitä niin se palaa alkuun..jos joku ymmärtää mitä tällä tarkoitan )

Vai onko ongelma vain minulla ?

eli joudun aina pienentään ikkunan jotta voin kelailla johonkin suuntaan, koneena imac ja selaimena safari.


Mulla on samaa ongelmaa. BoxeeBox -laitteella katsottaessa onnistuu kelaaminen koko näytössä. Tietokoneella ei.
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Tännekin vielä: Viisi vuotta ja Viasat/ Nelonen Pro. Näin sanoo ainakin Urheilulehden Esko Seppänen.


Urheilulehti


On tuossa Viaplayssa kyllä ainakin kehittämistä. Ottelut eivät voi maksaa esim. 7-9e, kuten Suomessa muilla palveluilla otteluhinnat. Se on sitten varmaa että hommaan Game Center Liven, tavalla tai toisella.
 

Geno

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Penguins
onko kukaan huomannut vaultin käytössä sinänsä ärsyttävää ominaisuutta että sliderilla kelaaminen ei onnistu kuin pienemmässä katselu ikkunassa. (eli kun normaalisti katsot koko ruudulta tallennetta, niin et voi kelata sliderilla vaan jos siirrät sitä niin se palaa alkuun..jos joku ymmärtää mitä tällä tarkoitan )

Vai onko ongelma vain minulla ?

eli joudun aina pienentään ikkunan jotta voin kelailla johonkin suuntaan, koneena imac ja selaimena safari.

Sama ongelma ja hyvin rasittava sellainen. Siitä vähän yläpuolelta klikkailemalla ja kikkailemalla saa kyllä kelattua mutta on se vaikeaa. Toinen on myös se, että jos napsuttelee liian nopeasti eteenpäin kelaus -nappia niin kuva lähtee pois koko ruudun tilasta. Pitää kelata mainokset varovasti. Lisäksi häiritsee se, että kun katsoo jälkilähetystä, niin ei viitsi kelata sliderilla, koska siitä huomaa heti, päättyykö peli varsinaisella peliajalla vai meneekö jatkoille. Kehitettävää siis on...
 

jonesi75

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Mulla on samaa ongelmaa. BoxeeBox -laitteella katsottaessa onnistuu kelaaminen koko näytössä. Tietokoneella ei.

vähän ooff topic mutta kun sulla on tuo boxee niin minkälainen selain siinä on ja onko näppärä ja toimiva esim.tän vaultin kanssa.

ja onko siinä hdmi liitin, vai millä kuva viedään töllöön..?
 

conductor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Wild
vähän ooff topic mutta kun sulla on tuo boxee niin minkälainen selain siinä on ja onko näppärä ja toimiva esim.tän vaultin kanssa.

ja onko siinä hdmi liitin, vai millä kuva viedään töllöön..?

Vaultia en ole käyttänyt vaan Gamecenteriä. Boxeesta löytyy oma ohjelma Gamecenterille, joka piti aktivoida mun omilla tunnuksilla Gamecenterin sivuilla. Nettiselain on ihan perustoiminnot sisältävä selain. Pystyy surffailemaan ihan hyvin. Toki vaatii langattoman hiiren, jos haluaa sujuvuutta selailemiseen. Kaukosäätimen nuolinäppäimillä turhan kankea liikuttaa hiirtä näytöllä.

Tuolta löytyy lisää tietoa boxeesta: Kyseessä siis mediatoistin, jossa yli 200 "suurin osa turhia" sovellusta. (youtube,spotify,nhlgamecenter,nbaTV,baseballTV,Tvkaista jne.) Selaimella voi sitten katsoa vaikka YLE Areenaa, tai elävää arkistoa.

Boxee - Watch Movies, TV Shows and clips from the Internet on your TV.

Ja tv:hen kiinni HDMI-piuhalla. Nettimahdollisuus WLAN tai normi piuhalla.
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Toimiikohan GCL myös kääntäen niin, että Saksassa asuva tilaa palvelun ja minä käytän hänen tunnuksillaan sitä täältä Suomesta?

Eli voiko NHL/Medge Consulting rajoittaa saksalaisen oikeutta katsella GCL:llää, jos hän esimerkiksi lähtee 3kk työmatkalle Suomeen?

Olin jo tilaamassa proxyn avulla palvelua tänne Suomeen, mutta tajusin että minullahan on mahdollisuus ihan oikean saksalaisen kautta saada tämä palvelu täysin "laillisesti".
 

Sheriffi13

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, Raffi Torres
Sen verran voisin tänne infota, että otin itse tänään Vaultin ja on ihan helmi. En itse siis jaksa aamuyöllä seurata pelejä, joten ei häiritse, että pelit on katsottavissa vasta noin 2 tunnin viivellä.

Mutta siis, Vault toimii erinomaisesti. Jos jollakin pätkii, niin kannattaa kokeilla eri selaimilla. Chromella pätkis aika paljon, mutta IE:llä ei niinkään...

Ja ei todellakaan ole hinnalla pilattu. 3,6€/kk
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös