NHL-lähetykset netissä

  • 3 725 071
  • 9 711
Jos tähän ei tule mitään ratkaisua lokakuun loppuun mennessä niin taidan itsekin lähteä työmatkalle Saksaan. Olin jo klikkauksen päässä tilauksesta, mutta kelasin, että 120e on liian suuri raha hukattavaksi. Mutta toisaalta, tässä on aika monella muullakin 120e pelissä, joten ehkä se ei tuntuisi niin pahalta menettää tuota rahasummaa, jos voi sitten muiden kanssa avautua asiasta esimerkiksi täällä Jatkoajassa:)

Jos oikein tarkkoja ollaan niin eikös jo se, että pääsisi avautumaan Jatkoajassa 120 euron menetyksestä ja joku vielä kuuntelee, ole jo itsessään 120 euron arvoista ?
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Pieni kysymys muille GCL:n käyttäjille. Vaikka scores on laitettu off-asentoon, niin silti tuo spoilaa tuloksen värjäämällä voittaneen joukkueen nimen siniseksi, kun vie kursorin siihen päälle.

Kiitos tiedosta, tuota en itse tiennyt, joten kiitos kun tulit kertomaan tuosta "ominaisuudesta".. :( Pitäs olla kunnon SPOILER ALERT tommosten juttujen edessä.. :(

Jos tähän ei tule mitään ratkaisua lokakuun loppuun mennessä niin taidan itsekin lähteä työmatkalle Saksaan.

Aika selvästi nyt joka viesti viittaa siihen, että GCL ei tule enää avatuksi suomen myyntiin.. Moni täällä on perustellut hyvin tuon miksi rahat pitäisi saada palautettua (tosin mistä näitä aina tietää), mutta hyvinhän tuo näyttää muillakin toimivan. Onneks ite olin ajoissa liikkeellä, koska en olis varmaan edes osannut noita proxy juttuja!
 

Fat Jesus

Jäsen
Jos tähän ei tule mitään ratkaisua lokakuun loppuun mennessä niin taidan itsekin lähteä työmatkalle Saksaan. Olin jo klikkauksen päässä tilauksesta, mutta kelasin, että 120e on liian suuri raha hukattavaksi. Mutta toisaalta, tässä on aika monella muullakin 120e pelissä, joten ehkä se ei tuntuisi niin pahalta menettää tuota rahasummaa, jos voi sitten muiden kanssa avautua asiasta esimerkiksi täällä Jatkoajassa:)

Jotta vitutuksesi ei pääse kasvamaan aivan infernaalisiin mittoihin niin kerrottakoon että palvelu maksaa muistaakseni 31.10.2011 asti $159 (early bird) ja siitä eteenpäin $169. Että ei kannata odottaa aivan koko kuukautta jos tuopin verran haluat säästää. =D

Näin olin mielestäni lukevinani jostain sieltä sivuilta.
 

juhahujanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Mulla ei muuten tuolta gamecenterin kautta kirjautuess mene enää edes tuonne vaolttiin vaan menee suoraan yön suoriin peleihin. Eli ovat näköjään edelleen muuttaneet tuota siten, että jo maksaneet asiakkaat pääsevät noihin peleihin näppärämmin. Voisiko olla totta?
Mutta mulla toimii kyllä kuin junan vessa.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
ARGH!

Tilasin GCL:än hyvissä ajoin. Kaikki toimi ennen kautta ja sitten tämän Viasat hässäkän aikana pistin viestiä, että jos ei näy mitään, niin ne rahat takasi ja vähän äkkiä. Noh, nehän vastasi siihen kun kautta oli pari päivää pelattu, että ok, cancellation on käynnissä. Vastasin samoin tein takaisin, että ehei tarvitse keskeyttää palvelua. Tämähän toimii hyvin. Nooh, siihenkin he vastasivat nopeasti, että no selvä homma.

Tänään ne mulgut sitten palautti massit (jee), mutta Gamecenteristä ei enää näy mitään (prkl).
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Kuitenkin tähän mennessä olen voinut katsoa jälkilähetystä varmasti spoilaantumatta ottelun voittajasta näin menettelemällä:
Kiitosta vaan vinkistä, aamulla testasin ja näyttäisi pitävän kutinsa. Huomenaamuinen Jets @ Hawks väijytään vasta (näillä näkymin) päivällä ja ehdotonta on (nyt ja jatkossa), että lopputulos ei ole tiedossa etukäteen. Muuten menee vaan tatti otsassa highlighteja seuraten :)
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
ARGH!

Tänään ne mulgut sitten palautti massit (jee), mutta Gamecenteristä ei enää näy mitään (prkl).

Hyvää kansainvälistä epäonnistumisen päivää sulle! :D No eihän siellä yöllä tulekaan kuin Detroit-Vancouver peli.. ;) Itse onneksi omaan rahojen takaisin pyyntöön kirjoitin että: JOS en nää pelejä rahat takaisin.. Joten näköjään pienestä sekin kiinni..

EDIT: Piti vielä varulta käydä tarkistaan että itellä toimii, ettei osu pilkka omaan nilkkaan.. :D Ja onneks toimii!
 

evissy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onkohan tähän nopeasti tulossa joku ratkaisu? Oliko nyt niin että euroopan nhl oikeudet omistaa viasat tai sen emäyhtiö? Luulis että ne haluaa alkaa rahastamaan meitä asap. Ihme säätämistä taas.

Viime kaudella se espnplayer toimi todella hienosti ja varmaa on ettei siellä ole tällä kaudella nhl:ää. Kyselin sieltä maililla ja vastauksena tuli tämä:

Greetings,

Unfortunately ESPNPlayer will not be carrying NHL hockey for the upcoming season. NHL will be streaming worldwide from their site shortly. Please check on their website, NHL.com - The National Hockey League for availability in your area.

Sincerely,
ESPN Player Support

Nää ainakin väittää että gamecenter näyttäis "worldwide" mutta saa nyt nähdä..
 

juhahujanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
mulla ainakin toimii entisellään... toimii toimii. Toivottavasti koko kauden :D Eikä ole tullut missään vaiheessa kyselyä siitä palautetaanko rahat jne...
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Medge Consulting on ilmeisesti kyhäämässä omaa playeriä, eli good bye sekin palvelu. Tullee olemaan pelkkää rahastusta surkealla valikoimalla ja paskalla laadulla. Ainoat mahdollisuudet ovat NHL Gamecenterin sisäänkirjautuminen "saksan työreissulla" tai hockeystreams.com, jos meinaa archive-palvelua käyttää. Nauttikaa gamecenteriläiset tästä kaudesta, koska se ilo loppuu ensi kaudella. HS.comin riskinä on surkeat streamit ja takkuilut sekä se, että loppuuko piraattisaitin toiminta joku päivä kuin seinään. Sieltä ei rahoja saa kirveelläkään takaisin.

Mikäs tämä NHL Vault oikein on? Pääsekö sinne kirjautumaan ilman ongelmia ja näkyykö yhtään tuoreita pelejä?

Vituttaa tämä tilanne sen verran, että piti laittaa avautumis e-mail Medge Consultingille, joka on tappamassa NHL-markkinoita Pohjoismaissa.

Nää ainakin väittää että gamecenter näyttäis "worldwide" mutta saa nyt nähdä..
Eihän ESPN voi tietää, mitä ja missä NHL Camecenter näyttää. Väärää tietoa siis.
 
Viimeksi muokattu:

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Mikäs tämä NHL Vault oikein on? Pääsekö sinne kirjautumaan ilman ongelmia ja näkyykö yhtään tuoreita pelejä?
Eli Vault mainostaa olevansa klassikkopelien arkisto, ja näyttää mm "viimeöisten pelien pidennettyjä koosteita".

Tuossa vielä tuo mitä Vaultin etusivu lupaa:
"NHL Vault™ Digital Archives:
Classic Games - Relive historic hockey moments from classic
games of the 1960s through 2010
Condensed Games - Catch up on last night's games as 10-12
minute extended highlights
4-Year Game Archive - Watch full length replays of all games
since the 2007-2008 season"

Ei live-otteluita joten ei kiitos! Onneksi hommasin GCL:n työmatkalta Saksassa. Toivottavasti toimii koko kauden.

Gamecenter liven FAQ:sta ei selvinnyt että sisältyvätkö playoffit tähän 159$ early bird-tarjoukseen? Vai näyttävätkö pelkät runkosarjan ottelut? Onko palstaveljillä tietoa moisesta?
 

SaucerPass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs
Voiko GCL:n maksaa visa elektronilla? Sen verran ennakkoluuloinen olen kaikkiin proxy-kikkailuihin, etten viitsisi oikean Visan numeroa antaa, mutta Elektonin voisin.

Kyllähän tässä hermot menee, kun missasin muutamalla tunnilla kirjautumisen, ennen kuin alkoivat myydä vain Vaultia.

NHL:n Euroopan markkinoinnista vastaava taho sietäisi saada monoa siitä, miten on hoitanut Euroopan TV-näkyvyyden. Jos soppari oikeuksista on tehty välikäden kanssa, joka itse ei pelejä lähetä vaan kauppaa oikeuksia vain eteenpäin, niin olisi hyvä ollut ottaa joku klausuuli pareriin, joka takaa, että niin NETTI- kuin TV-NÄKYVYYSKIN on taattu on kauden alkaessa. Voihan siellä ollakin jotain sopimussakkoja tällaisen varalle, mutta eipä Medgellä näytä olevan kiirettä oikeuksien myymisen kanssa. Koska kauden alun buumi alkaa hiipua, niin vaarana on, että tämä soppa pitkittyy vielä vaikka kuinka paljon.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Kiitos

Ja sitten on aika antaa eriitäin iso kiitos Lennun pelin linkistä. KIIITOS!
Hienoa että fanit pitää huolen kun tv ei näytä näitä pelejä.
 

jonesi75

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Olikos täällä jo joku änärin ystävä antanut rautalanka ohjeet tuon proxyn käyttämiseen ?

Ja vaikuttaako asiaan mitä selainta käyttää ?
Ja jos käyttää proxya niin onko mahdollisuus olemassa että luottokortti tiedot päätyvät väärinkäytettäviksi jollekin kolmannelle osapuolelle ?

Kohta alkaa mennä käpy tähän blackouttiin..
 

Tanechoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, AC Oulu, SJS, Tottenham
Pari sivua kun viitsii selata taaksepäin niin löytyy nämä rautalankaohjeet.

Näin se meni, ohjeet Firefoxille:
-Itse tein ensin tilin NHL.com:iin
-Sitten Firefoxin asetukset-asetukset-lisäasetukset-verkko-muokkaa FF verkkoasetuksia
-laita täplä "aseta verkkovälityspalvelut käsin"
-HTTP-välityspalvelin 62.157.186.16, portti 80
-laita täplä "sama välityspalvelin..."
-paina OK

Menet nhl.com, Scores, Gamecenter Live, $159 kohdalta klikkaat rekisteröitymissivulle.

tässä vaiheessa menet takaisin tuone Firefox asetuksiin, muutat täplän "käytä järjestelmän välityspalvelinasetuksia" ja hyväksyt taas OK.

Nyt täytät rekisteröitymissivun ja klikkaat Register now.

Se kun on valmis tulee siihen heti kysely mille laitteelle haluat sen kytkeä yhteen, laittaa että PS3 niin se kysyy koodia jonka saa PS3 Gamecenterista ja nyt sinulla on Gamcenter pleikkarissakin.

Proxyn otin tältä sivulta.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös