NHL-lähetykset netissä

  • 3 727 721
  • 9 711

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Oliko se niin, että Premiere-otteluiden ei pitänyt näkyä GCL:ssä? Ainakin siellä nyt lukee, että "Waiting for video feed"...

Twentyleaf sitä tais mainostaa ettei näkys.. Itekin sitä ihmettelin jo eilen. Eiköhän se näy sieltä, kohtahan se selviää.. :)

EDIT: Eikä kertonut lähdettä "uutiselle", että saattoi olla hänen omaa spekulointia.. Missään en ole ite nähnyt mitään mainintaa että olis blackoutissa..
 

Jukkis74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings kaudesta 1993-1994
Jep niin lukee ja toivottavasti näkyy kanssa.
 

Handyy

Jäsen
Sellaisen jutun hoksasin ja kokeilin kaverille, että menin jenkki-proxyllä (itsellä maksettu proxy) nhl.comiin ja sieltä -> scores -> nhl gamecenter live. Sieltä avautui sama rekisteröintisivu, mikä aiemmin avautui Euroopasta. Maiden valikossa oli edelleen valittavana Finland, joten ei muuta kuin luottokortin tiedot ja osoitteet sun muut tarvittavat jutut ja näin kaverikin on GameCenterissä sisällä odottamassa Premieren alkamista. Samoin viime yön matsit näkyy.

En tietenkään mene takuuseen toimiiko jatkossa vai ei, mutta näin ainakin saa "toistaiseksi" toimimaan.
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Ja kas, Ducks-Sabres läjähti pyörimään! Se siitä blackoutista....
 

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Sellaisen jutun hoksasin ja kokeilin kaverille, että menin jenkki-proxyllä (itsellä maksettu proxy) nhl.comiin ja sieltä -> scores -> nhl gamecenter live. Sieltä avautui sama rekisteröintisivu, mikä aiemmin avautui Euroopasta. Maiden valikossa oli edelleen valittavana Finland, joten ei muuta kuin luottokortin tiedot ja osoitteet sun muut tarvittavat jutut ja näin kaverikin on GameCenterissä sisällä odottamassa Premieren alkamista. Samoin viime yön matsit näkyy.

En tietenkään mene takuuseen toimiiko jatkossa vai ei, mutta näin ainakin saa "toistaiseksi" toimimaan.

Nyt näyttää aika lupaavalta, sain kirjauduttua GameCenteriin proxyn avulla, linkitettyä pleikkarin tunnuksiin ja ainakin eiliset matsit näkyvät nyt kokonaisuudessaan pleikkarin kautta. Nyt vaan odotellaan sormet ristissä näkyisikö kohta Premiere pleikkarin kautta, nyt näyttää todella hyvältä!

edit. Meni koneen kautta GCL poikki, mutta pleikkarin kautta toimii, MAHTAVUUTTA!!
 
Viimeksi muokattu:

Lubeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Anaheim Ducks

chaosti

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Voisiko joku nakata yv:llä sellaisen (ilmaisen) proxyn jota uskaltaa käyttää GCL:n rekisteröintiin ja luottokorttitietojen siirtoon. Ajattelin kuukaudeksi ottaa kokeiluun gamecentterin kun kerran PS3-applarikin ilmeisesti toimii.
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Voisiko joku nakata yv:llä sellaisen (ilmaisen) proxyn jota uskaltaa käyttää GCL:n rekisteröintiin ja luottokorttitietojen siirtoon. Ajattelin kuukaudeksi ottaa kokeiluun gamecentterin kun kerran PS3-applarikin ilmeisesti toimii.

Ei sitä varmaan saa ku koko kaudeks tai ei ollenkaan.. Enkä kyl ite alkais tuollaisia reittejä pistään luottokortti tietoja. Mut se ei pelaa joka pelkää.. :)
 

chaosti

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Ei sitä varmaan saa ku koko kaudeks tai ei ollenkaan.. Enkä kyl ite alkais tuollaisia reittejä pistään luottokortti tietoja. Mut se ei pelaa joka pelkää.. :)

Valitettavasti olet ihan oikeassa. Näinhän se lukee tuolla FAQ:ssa:
NHL GameCenter LIVE - Frequently Asked Questions

Arvelin että jos valitsee tuon kuukausiveloituksen, niin sen voi katkaista koska vaan, mutta tietenkään se ei ole niin kätevää. Pitänee vuokrata kaverin tunnareita ja kokeilla niillä miten striimaus toimii.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Valitettavasti olet ihan oikeassa. Näinhän se lukee tuolla FAQ:ssa:
NHL GameCenter LIVE - Frequently Asked Questions

Arvelin että jos valitsee tuon kuukausiveloituksen, niin sen voi katkaista koska vaan, mutta tietenkään se ei ole niin kätevää. Pitänee vuokrata kaverin tunnareita ja kokeilla niillä miten striimaus toimii.
Kertokaa toki tähän ketjuun kokemuksia miten homma sitten pelittää, en kyllä saatana jätä tätä kautta seuraamatta moisen spedeilyn takia!
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Mikä tämä tilanne on nyt tämän Gamecenterin kanssa? Näkyykö Suomessa vai ei? Minulle tuli tänään sähköposti, jossa pahoiteltiin että Gamecenter ei näy sittenkään tulevalla kaudella Suomessa ja että rahani palautetaan 7-10 päivän sisällä. Mitä helvettiä? Eikö ihan oikeasti ole mitään laillista keinoa nähdä NHL-pelejä? (Siis kaikki haluamansa pelit)

Sent from my HTC Vision using Tapatalk
 

juhahujanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Mitä?
Eikö pelien nyt pitäisikään gamecenterissä näkyä?
itse tosin ennätin registeröityä jo aikaisemmin, ja toimi ainakin noiden anaheimin ja Nykin pelin kanssa täysin moitteetta.
 

Kynkky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves / Inter Milan / Pittsburgh Penguins
Kyllä mulla ainakin toimiin! Mitään viestiäkään ei ole tullut, että GameCenter menis kiinni! Onko joku muka saanut tuollaisia viestejä?
 

juhahujanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
En ainakaan itse ole saanut, mutta jos yrittää registeröityä, niin ei näköjään enää saa ostettua tuota palvelua, vaan tarjoo pelkkää vaultia.
Itse veikkaan, että ovat Viasatin kanssa sopineet, että jo palvelun ostaneet saavat sitä käyttää, mutta muiden on pakko ostaa Viaplay, jos entistä haluavat laillisesti kiekkoa katsella.
 

Kynkky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves / Inter Milan / Pittsburgh Penguins
En ainakaan itse ole saanut, mutta jos yrittää registeröityä, niin ei näköjään enää saa ostettua tuota palvelua, vaan tarjoo pelkkää vaultia.
Itse veikkaan, että ovat Viasatin kanssa sopineet, että jo palvelun ostaneet saavat sitä käyttää, mutta muiden on pakko ostaa Viaplay, jos entistä haluavat laillisesti kiekkoa katsella.

Jep, noin se saattaa olla. Itse olen sitten niitä onnellisa jolla tuo GameCenter toimii.
Onnellinen olen omasta puolestani, mutta suomalaisten NHL fanien puolesta todella HARMITTAA!!
 

Fat Jesus

Jäsen
Siis pystyy sen Gamecenter Liven edelleenkin tilaa jos uskaltaa kikkailla proxyjen kautta luottokortin numeron.

Tai käy tekee tilin alueella jossa rekisteröitymistä ei ole blokattu.(Eurooppa/britit?)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös