NHL-lähetykset netissä

  • 3 727 259
  • 9 711

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Eipä taida taaskaan Islandersin peliin löytyä streamia? Kilonetia tarjoavat, mutta ei tuo perkele toimi meikäläisellä joten taasko sitä jäädään kokonaan ilman... Perkele että ketuttaa. Esimerkiksi dailyfunsport toimii moitteitta ja kunnollisella kuvallakin yleensä, mutta harvoin tuota nannaa pääsee nauttimaan.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
En löytänyt striimiä Boston - Carolina -otteluun. Onko joku löytänyt?

Siihen ei ole streamia, joten radioselostukseen on tyydyttävä. Ensimmäiset striimit tunnin päästä sitten.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Näkyyks noissa ESPN livepeleissä noi erätaukokeskustelut normaalisti? Et onko se pelistä riippuvainen, et näkyykö? Cgy-Phi pelissä ei ainakaan näy. Mielestäni hieman typerää.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Löytyykö Caps vs. Bruins peliin streamia?
 

SaucerPass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs
Minkä ihmeen takia ESPNPlayer näyttää CBC:n lähettämät pelit useasti 4:3 kuvasuhteella eikä laajakuvana kuten ennen? Nytkin SJ @ Habs tulee 4:3 suhteella.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Ovat kyllä jo ihan hyviä lähetyksiä nämä 3000kbit/s-streamit. Muutaman ottelun nyt katsonut livenä. Aika jännä juttu, että Urho Totalin pelit tulevat IPTV:n kautta huomattavasti heikompilaatuisina kuin NHL:n tavalliset nettilähetykset...
 

#81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Paka
Katsooko kukaan ESPNPlayeriä PS3:lla? Itse en ainakaan päässyt kirjautumaan sisään, pitääköhän kyseiseen konsoliin asentaa jotain ohjelmia, jotta pystyisi katsomaan?
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Katsooko kukaan ESPNPlayeriä PS3:lla? Itse en ainakaan päässyt kirjautumaan sisään, pitääköhän kyseiseen konsoliin asentaa jotain ohjelmia, jotta pystyisi katsomaan?

Ei taida onnistua tuo espnplayerin pyörittäminen ps3:lla.Itse en ainakaan ole siinä onnistunut ja pienellä googlettelulla kävi ilmi ettei muutkaan ole ilmeisesti onnistuneet.Olisi kyllä todella hyvä lisä ps3:lle jos tuo playeri toimisi.
 

Sutter #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hurricanes, CC, Jokerit
Itse en löydä millään toimivaa striimiä tuohon Carolina-St.Louis peliin, joten onko kukaan muukaan löytänyt toimivaa striimia niin voisi linkittää osotetta?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kyssäreitä tuosta espn360:stä.

Tuleeko pelit tarpeeksi hyväntasoisina, eli riittääkö toisessa päässä aina kaistaa? Nykivää paskaa kun saa ilmaiseksikin. Omassa päässä mulla on 24/1, joten siinä mielessä pitäisi olla ihan ok. Mun kone ei HD-tasoa oikein jaksa pyörittää, ainakaan videoiden kanssa, mutta kai sieltä löytyy tarpeeksi vaihtoehtoa? Vähän kiinnostaisi tammikuuksi hommata tuo kokeeksi, ja katsella sitten jatkossa jatkaako tilausta.
 

passenger

Jäsen
Kyssäreitä tuosta espn360:stä.

Tuleeko pelit tarpeeksi hyväntasoisina, eli riittääkö toisessa päässä aina kaistaa? Nykivää paskaa kun saa ilmaiseksikin. Omassa päässä mulla on 24/1, joten siinä mielessä pitäisi olla ihan ok. Mun kone ei HD-tasoa oikein jaksa pyörittää, ainakaan videoiden kanssa, mutta kai sieltä löytyy tarpeeksi vaihtoehtoa? Vähän kiinnostaisi tammikuuksi hommata tuo kokeeksi, ja katsella sitten jatkossa jatkaako tilausta.

Vaihtoehtoina löytyy 3000Kbps, 1600Kbps, 800Kbps ja 400Kbps.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mulla on 24/1 Soneran laajakaista ja todellinen nopeus pyörii vain jossain 10-15 megan paikkeilla ja ihan hyvin pyörii 3000Kbps streami.

Kiitos taas, pitää sit tammikuussa pistää tilaukseen, mulla kun todellinen nopeus on vielä vähän parempi kiitos lähellä olevan mikäonkaan päätteen tai aseman.
 

Pica

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tanner Jeannot
Ota kuukaudeksi (tai vaikka päiväksi kokeiluun) ja lopeta siihen jos et ole tyytyväinen. Itselläni 8/1 yhteys ja sen suhteen toimivuudessa ei ole ongelmia, Flash-pohjainen videonpyöritin kuitenkin on sen verran raskas että voi aiheuttaa nykimistä vanhoilla/heikkotehoisilla vehkeillä.

Arkistopeleissä, joita pelkästään itse katson, on valittavissa kaksi laatua eli SD (800kpbs?) ja HD (1600kpbs?) joten hieman suorana katsottavien pelien maksimilaadusta taso tippuu mutta omaa katsomista ei haittaa. Paras tapa seurata NHL-kiekkoa ja vain Pocklingtonin vinkeillä pääsee samaan halvemmalla.
 

Kovy#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Atlanta Thrashers & Winnipeg Jets
ESPN Player

Enemmän ESPN Playeria käyttäneet osaavat varmsti huikan valaista. Eli käsittääkö kuukausipassi (Monthly, 14.99€) sen noin 30 päivää vai ainoastaan kalenterikuukauden ostopäivästä riippumatta? Itse tilasin palvelun nyt joululoman ratoksi, joten jatkuuko katseluoikeus myös ensi vuoden puolella samalla hinnalla?

Ilmeisesti tilaus myös aina uusiutuu automaattisesti, ellei sitä erikseen katkaise?
 

Mr Krenek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Philadelphia Flyers/Eagles
Tilasin palvelun kauden alkaessa ja minulla ainakin maksut ovat menneet aina tuossa kuun puolenvälin (10.-15.) paikkeilla. Tilaus jatkuu automaattisesti. Vielä ainakaan ei ole tullut mieleenkään lopettaa tilausta, paha koukutus päällä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Onko nyt alkavaan Flyers-Rangers peliin linkkiä? Jotenkin niin väsynyt, ettei oikein mikään onnistu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös