NHL-lähetykset netissä

  • 3 731 317
  • 9 711

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Joo, tajuan kyllä palkkien idean. Mutta en tajua miksi kuva on luonnottomaksi litistetty. Tarkotin että isommat palkit (3:4) kenties vaan saa näyttämään sen siltä.
Juuri tältä se näytti, 'laajakuvanäyttö' vaan on tuo boksi josta adthen kuva näkyy:

Tai päinvastoin, jos laajakuvanäytössä on koko näytöllä alunperin 4:3-formaatin kuvaa, kuva on ihan konkreettisesti venytetty.
 
Viimeksi muokattu:

rpeez

Jäsen
Ööö, siis kuva voi tuntua visuaalisesti venytetyltä, .

Ei se mitään tunnu vaan tosiaan on venytetty.
Ja minulla on siis laajakuvanäyttö. Vinkkejä otetaan vastaan miten kuvasuhteen saisi oikeaksi, olen aika allerginen tällaiselle. Tosin hyvä kuvanlaatu kyllä vetää kokemuksen reilusti positiiviseksi jo tällaisenaan :-)
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Ei vittu. Ei ole koskaan pätkinyt tuo ADTHE , niin nyt mukamas pätkii. Pätkiikö muilla?

Kyllä, myös myp2p:n foorumilla valiteltu tuota ettei ole edes pelkkä suomalaisten ongelma. Ennen toiminut loistavasti, nyt ei voi sanoa edes pätkiväksi, kun diakuvia tulee ehkä 10 sec välein.
 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei vittu. Ei ole koskaan pätkinyt tuo ADTHE , niin nyt mukamas pätkii. Pätkiikö muilla?

Eipä tunnu toimivan tällä hetkellä kenelläkään. Samaa valittavat tuolla myp2p:n foorumilla. Itselläkään ei aiemmin ole kertaakaan pätkinyt lähetys. Nyt sekin on sitten koettu.

edit. samalla asialla näemmä ollaan edellisen kirjoittajan kanssa, mutta tulipahan selväksi :)
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Ei vittu. Ei ole koskaan pätkinyt tuo ADTHE , niin nyt mukamas pätkii. Pätkiikö muilla?

Toimii samalla lailla kuin aina ennenkin. Itse asiassa kaksi peliä rullaa näytöllä juuri ja pätkimistä ei havaittavissa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
ADTHE ilmeisesti käyttää espn360 striimiä koska tämä on aivan jumissa myös.

ATDHE tosiaan käyttää samoja stremeja kuin espn360. Molemmat jumittaa ihan kiitettävästi, vaikka netissä on nopeutta enemmän kuin ikinä tulee tarvitsemaan (työpaikan netistä kyse).
Että kuunnellaan nyt sitten radion kautta peliä, kun ei kerta pysty katsomaan.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Jaa, ei täälläkään kyllä yhtään pätki, mutta peli on muutenkin niin paskaa että ei haittaisi vaikka pätkisikin nyt.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
No, kyllä tuossa jotain häikkää täytyy olla koska näin monella ei toimi. Olisiko sitten niin, että vain osa striimeistä on maassa? Nettiyhteys ei täälläkään ole pullonkaulana. No ei mahda mitään, täytyy siirtyä nukkumaan ettei ihan hukkaan mene yö.

edit. Ilmeisesti ei tuo ei ole pelikohtaista, koska oletan että stiflat katsoo Habs-Rags -ottelua jota itsekin yritin tässä tunnin ajan saada näkymään.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jaa, ei täälläkään kyllä yhtään pätki, mutta peli on muutenkin niin paskaa että ei haittaisi vaikka pätkisikin nyt.

Nyt rupesi täälläkin toimimaan lähetykset ainakin ESPN:n puolella. Aikaisemmin siinä kuitenkin oli joitain häikkää, sillä useampaa peliä tuli kokeiltua, ja tulos oli aina sama.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Miten nuo tsn:n nettilähetykset toimivat? Itse olen ollut canalin varassa jo pari kautta, eli nettilähetyksiäkin olisi kiva katsella. Tulisi ainakin vaihtoehtoja, kun canalilla pyörivät nuo samat joukkueet koko ajan.

Tsn ja tsn2-kanavalla on jonkinnäköinen ottelutarjonta, mutta tarvitaanko noihin jotkin tunnukset? Kovin moni täällä ei vissiinkään noita pelejä tsn:ltä katsele?

Tuolla nyt kun tarkemmin kattelin, niin matsit pystyy katsomaan vielä jälkikäteen koska haluaa? Lokakuun pelejäkin näkyi olevan tarjolla. Canalin matsit + tsn:n matsit, ihan hyvin kärryillä pysyy.
 
Viimeksi muokattu:

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onko kenelläkään toimivaa proxyä, jotta näkisi Yahoon kautta tuon PIT-OTT-pelin?

edit. Vaihtoehtoisesti myös Kanadan Proxy käy. Tuo Justintv tuntuu pätkivän eikä sieltä edes vielä ole alkanut peli.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Onko kenelläkään toimivaa proxyä, jotta näkisi Yahoon kautta tuon PIT-OTT-pelin?

edit. Vaihtoehtoisesti myös Kanadan Proxy käy. Tuo Justintv tuntuu pätkivän eikä sieltä edes vielä ole alkanut peli.

Tuommoinen ainakin joskus toimi.
169.229.50.10:3127
 

Alfredsson#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa, Jokerit
Mä kokeilin jo tuota, mutta mulla se näkyi vain 6 sekuntia ja sitten se alkoi pätkimään, mulla on varmaanki liian hidas yhteys tuoho linkkiin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Samaa täälläkin olen kokeillut. Ei taida 8 megan yhteys riittää, onko jollain lisätietoa?

Voi kiertää jostain timbuktusta tai joku reititin tökkii. 1200k taitaa olla laatu, että periaatteessa tuo 8megainen kyllä riittäisi, mutta voi tosiaan kiertää huonolla säkällä huonon reitittimen kautta.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mutta vaaditaan vähintään pari meganen yhteys(tai teoriassa varmaan joku 1,5m riittäisi). Siinä siis varmaankin aika hyvä syy miksei kaikki sitä katsele.

Miksi kenelläkään olisi v. 2008 tuota hitaampi yhteys? Esim. Welhon 2-megainen maksaa 24,90 kuussa.

Monilla voi olla vanhentunut hidas liittymä/sopimus josta maksavat enemmän, ihan vaan vinkkinä.

Itselläni 110 megan.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Miksi kenelläkään olisi v. 2008 tuota hitaampi yhteys? Esim. Welhon 2-megainen maksaa 24,90 kuussa.

Monilla voi olla vanhentunut hidas liittymä/sopimus josta maksavat enemmän, ihan vaan vinkkinä.

Itselläni 110 megan.

Vakavasti luulet että esim. Welhon saa ympäri Suomen? Kannattaisiko ehkä ottaa laput pois silmiltä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vakavasti luulet että esim. Welhon saa ympäri Suomen? Kannattaisiko ehkä ottaa laput pois silmiltä.

Esim. on lyhenne ja tarkoittaa esimerkkiä, ei sitä että on saatavilla koko Suomessa. Eiköhän operaattoreiden hinnat ole aika lähellä toisiaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös