NHL-lähetykset netissä

  • 3 729 291
  • 9 711
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
mms://a102.l1992344009.c19923.g.lm.akamaistream.net/D/102/19923/v0001/reflector:44014

Tossa VS streami, mutta tossa ei oo mainoksia/erätaukoläppää :|

Toimiiko tämä sama tänään vai onko joku muu osoite? Tämä pelitti hyvin viimeksi...
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Ainoastaan sopcastin:

sop://broker.sopcast.com:3912/22668

toimii. Versuksen streamit taitaa olla lopullisesti down :(

Joo ääni kuuluu mut kuvaa ei näy.. Missä vika?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Pitää avata VLC playerilla

"VLC, go to Open Network Stream, select "HTTP" option, and type in 127.0.0.1:8902"

Sori ko vielä vaivaan... Tein noin mut silti herjaa "unable to open http://jne... Alkaa mennä jo hermot...

Edit. Nyt pelittää... KIITOS!!
 
Viimeksi muokattu:

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kröhöm.... Niin onhan mulla tietenkin tuo Canalikin. Ei tullut edes mieleeni. Olen niin tottunut katselemaan matseja läppäriltä :)
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Stars Red Wings
1:30 PM ET (Mihin aikaan tämä mahtaa tulla?)
CBC (HD),NBC (HD),RDS (HD)

Moro jätkät. Te olette jo varmaan saaneet tarpeeksenne näistä kyselyistä, mutta onko tälle yölle toimivaa linkkiä, suoraa streamiä? (Ei näitä mitään p2pohjelma-juttuja) Itse en ole vielä kertaakaan löytänyt tuolta my2p-linkeistä toimivaa ratkaisua.

Kiitos vastauksesta.

-T
edit: Ja media-player käytössä.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Tais jäädä tämä matsi näkemättä, koska My2p2 sivulla ei ole yhtää WMP linkkiä. Eikä sinne ole tullutkaan nyt puolelta. Vai tietääkö joku jonkun linkin? Justinin linkit ei kyllä toimi
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Mitäs Versuksen mms-linkeille on tapahtunut?
Tämän minäkin haluaisin tietää.....varsinkin näin finaaleissa.
Itse katson aluksi nyt tuolta justin.tv:ltä kun ihan selaimeen aukesi ja kuvanlaatu on samaa sellaista 300-400 mitä normaalistikin. Olisikohan jossain linkkiä parempilaatuisempiin, aika outoa jos ei finaaliin moisia olisi....
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämän minäkin haluaisin tietää.....varsinkin näin finaaleissa.
Itse katson aluksi nyt tuolta justin.tv:ltä kun ihan selaimeen aukesi ja kuvanlaatu on samaa sellaista 300-400 mitä normaalistikin. Olisikohan jossain linkkiä parempilaatuisempiin, aika outoa jos ei finaaliin moisia olisi....

Toivottavasti tää nyt toimii ees näin hyvin. Yhen Capsien matsin kattelin tältä kanavalta, ja pätki aika pahasti.

Kohta joku taas varmaan sanoo, että pitäis käyttää sopcastia. Sitten mä joudun taas sanomaan, että voi voi kun ei toimi. Sitten mä kysyn tietäskö kukaan mitään syytä tälle, ja ainoa vataus on että koita asentaa uudelleen.

Olisko jollakin oikeasti jotain hyviä vinkkejä?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Viimeksi muokattu:

Backis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Näkyyköhän tämä yön finaalipeli myp2pltä? Itellä toimis WMP ja TVUplayer. Mietin vaan tässä että saattais hieman ottaa päähän jos herään yöllä sillon kolmen aikaan ja peli ei näkyiskään mistään.

EDIT: Ainaki peli oli tullu tuonne myp2pn sivuille, mutta mahtaako näkyä näillä WMPllä tai TVUlla? Miten nämä aiemmat finaalipelit on näkyny? Sopcastia en saa jostain syystä toimimaan.
 
Viimeksi muokattu:

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Näkyyköhän tämä yön finaalipeli myp2pltä? Itellä toimis WMP ja TVUplayer. Mietin vaan tässä että saattais hieman ottaa päähän jos herään yöllä sillon kolmen aikaan ja peli ei näkyiskään mistään.

EDIT: Ainaki peli oli tullu tuonne myp2pn sivuille, mutta mahtaako näkyä näillä WMPllä tai TVUlla? Miten nämä aiemmat finaalipelit on näkyny? Sopcastia en saa jostain syystä toimimaan.

Eipä tuosta vielä näe, millaisia striimejä on tarjolla. Uskoisin kyllä että joku näkyy media playerilläkin. Itse en ole TVU:lla kokeillut änäripelejä vielä kertaakaan.

http://www.myp2pforum.eu/sopcast/11734-sopcast-vlc.html

Tuolta linkistä saat ohjeet siihen, miten homma toimii myös Sopcastilla. Sun pitää asentaa VLC player siihen tueksi ja lopuksi seuraat vaan ohjeita.
 

brendadervin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas, Ilves, hcbat
Huomasin juuri että espn360 monthly pass maksut valuvat sitten kesänkin ellei sitä erikseen katkaise. Noh seuraavalla kerralla sitten season pass tms. ettei käy näin hassusti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös