NHL-lähetykset netissä

  • 3 725 694
  • 9 711

osteri2

Jäsen
Master Chief kirjoitti:
Urputtaa "Invalid user name or password".

Ei hajuakaan mistä vois johtua?! Mulla ei koskaan oo tullu tommosta.
tänäkin yönä näkyy tuolta private kanavalta. Hockey night in canadan lähetys, kuvanlaatu on vaan paljon parempi ku noissa muissa. comcastin tasoa.
 

K.a.a.k.o

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Montreal Canadiens
Pystyykö kattoon tuota Anaheim-Detroit peliä tänään muuten kuin Sopcastilla?
Koska mulla tulee aina virheilmoitus kun katsoo sopcastilla, muut on toiminut moitteettomasti.
 

osteri2

Jäsen
Minä katon NASN:n lähetystä sopcastin kautta VLC:llä laatu melko hyvä. Parempi ku ylen mm-kisa streamit muttei kuitenkaan aivan comcastin tasoa.

Avaa ensin sopcastilla kanava numero 22508, anna bufferoida noin 50% ja avaa sitten VLC:llä network stream, laita täplä siihen http-kohtaan ja kirjoita 127.0.0.1:8902 sitte vaan play. pitäs näkyä
 

K.a.a.k.o

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Montreal Canadiens
Minä katon NASN:n lähetystä sopcastin kautta VLC:llä laatu melko hyvä. Parempi ku ylen mm-kisa streamit muttei kuitenkaan aivan comcastin tasoa.

Avaa ensin sopcastilla kanava numero 22508, anna bufferoida noin 50% ja avaa sitten VLC:llä network stream, laita täplä siihen http-kohtaan ja kirjoita 127.0.0.1:8902 sitte vaan play. pitäs näkyä

Sain näkymään noin, mutta osaako joku sanoa mistä voi johtua ku vähä aikaa on näkyny kuva niin sitten tulee sopcastilta virheilmotus ja tilttaa ohjelma?
 
Eivät näytä peliä CBC:ltä hockey night in Canada lähetyksessä. Johtuu siitä että kaksi usalaisjoukkuetta vastakkain ja näitä kaikkia pelejä eivät ole näyttäneet. No finaalit varmastikin näytetään kaikki kun kanadalainen Ottawa on finaalissa. Ja tosiaan vahingossa pistin tohon että canucks-ducks. Wings tietysti siis.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä katon NASN:n lähetystä sopcastin kautta VLC:llä laatu melko hyvä. Parempi ku ylen mm-kisa streamit muttei kuitenkaan aivan comcastin tasoa.

Avaa ensin sopcastilla kanava numero 22508, anna bufferoida noin 50% ja avaa sitten VLC:llä network stream, laita täplä siihen http-kohtaan ja kirjoita 127.0.0.1:8902 sitte vaan play. pitäs näkyä

Joo. Näkyy, mutta hyvin hyvin huonosti. Kuinkakohan huonosti YLE:n streamit sitten näkyikään? Kuvanlaatu on heikkoa ja pätkii ja SopCastin kuvanlataus numero menee koko ajan laskevaan suuntaan ja sitten kun jossain 30, niin kuva häipyy kokonaan.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Kanavalta 22508 näkyy tosiaan todella hyvin tämä matsi. Ei pätki yhtään ja kuvanlaatukin on oikein hyvä nettistriimiksi.
 

Js11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mten toi kanava 22508 avataan sopcastilla? Channel listasta ei löydy ja myServer sivulla kysyy tunnuksia...
 

erne31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Hokki + sympatiat Jokereille
Kanavalta 22508 näkyy tosiaan todella hyvin tämä matsi. Ei pätki yhtään ja kuvanlaatukin on oikein hyvä nettistriimiksi.

Voi olla tyhmä kysymys, mutta kuinka saan näkymään tuon kanavan, kun sitä ei näy kanavalistassa? Eikö myöskään hyväksy, kun kirjoittaa suoraan siihen Address-kohtaan "Channel - 22508".
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kanavan saa kätevästi näkymään pasteamalla tämän nettiselaimeen: sop://211.152.34.35:3912/22508

Ja sitten vaan VLC:llä auki tuo edelliseltä sivulta löytyvä urli. Laatu on loistava.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi olla tyhmä kysymys, mutta kuinka saan näkymään tuon kanavan, kun sitä ei näy kanavalistassa? Eikö myöskään hyväksy, kun kirjoittaa suoraan siihen Address-kohtaan "Channel - 22508".


sop://211.125.34.34:3912/22508

Syötä tuo siihen Sopcastin address-kohtaan niin alkaa lyyti kirjoittelemaan.

EDIT: Kappas Reindeeriä kun oli nopeampi.
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Suuret kiitokset ohjeista nimimerkille Lauri! Sopcastin lataaminen tapahtui naurettavan hitaasti, vain 4-5kt/s ja sai jännittää ehtiikö ennen matsin alkua. Nyt jännäämään...
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Mitä kautta nyt siis katselette, kun itse yritin tuota NHL4-linkkiä mutta VLC:ssä ei näy kuvaa, ääni vaan kuuluu...??

e:Kiitos Footless! Toimii.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös