NHL-lähetykset netissä

  • 3 729 812
  • 9 711

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Eihän kukaan ole sattumoisin katsomassa tänä yönä paikallisvääntöä Rangers - Islanders, toimiva proxy olisi ihan rock... :)

129.24.17.69:3128 toimii.
 
Viimeksi muokattu:

Wizman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tässä muute linkki colorado - detroit otteluun, toimii ainakin vlc playerissa..

mms://a102.l1992344009.c19923.g.lm.akamaistream.net/D/102/19923/v0001/reflector:44014
 

Nicke50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Wizman kirjoitti:
Tässä muute linkki colorado - detroit otteluun, toimii ainakin vlc playerissa..

mms://a102.l1992344009.c19923.g.lm.akamaistream.net/D/102/19923/v0001/reflector:44014
Kiitos, toimii myös media playerillä.
 
Viimeksi muokattu:

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä hetkellä sopcastilta tulee peli Islanders - Tampa Bay mutta kuvan laatu on kyllä luokattoman huono. Onko muilla yhtä huono? Nettiyhteydestä ei ainakaan pitäs olla kiinni.
 

Nolan

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues ja TPS + Dougie
#51 kirjoitti:
Tällä hetkellä sopcastilta tulee peli Islanders - Tampa Bay mutta kuvan laatu on kyllä luokattoman huono. Onko muilla yhtä huono? Nettiyhteydestä ei ainakaan pitäs olla kiinni.

Itselläni se oli aika huono myös, muttei niin huono kuva mikä oli Blues vs Kings pelissä.

Mistäs se taas johtuu että pystyn katsomaan peliä 5 minuuttia ja sitten menee nettiyhteys koneesta? Tämän takia en viitsi laittaa sitä ennen päälle kun syy selviäisi :) Kiitos jo etukäteen jos joku vaivautuu vastaamaan.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Suosittelen sitä johdon hankkimista tietokoneesta televisioon. Itse katson juuri myös Sopcastilta Islandersin peliä ja kuva on oiken hyvä 32 tuumaisesta televisiosta.

Etitääs pojat sitten ajoissa porukalla oikea proxy tohon Boston-Buffalo peliin!
 

pot67

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
-japi- kirjoitti:
Suosittelen sitä johdon hankkimista tietokoneesta televisioon. Itse katson juuri myös Sopcastilta Islandersin peliä ja kuva on oiken hyvä 32 tuumaisesta televisiosta.

Etitääs pojat sitten ajoissa porukalla oikea proxy tohon Boston-Buffalo peliin!

Löytyykö?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ei NHL, vaan AHL ja ei netissä, mutta ei myöskään Canal+:lla. Eli huhua pukkaa että AHL'ää alkaisi näkyä Viasatilta. Ihan mielenkiintoista olisi saada tuo tarjonta lisänä Viasatin muutenkin erinomaiseen tarjontaan.
 

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
eagle kirjoitti:
Ei NHL, vaan AHL ja ei netissä, mutta ei myöskään Canal+:lla. Eli huhua pukkaa että AHL'ää alkaisi näkyä Viasatilta. Ihan mielenkiintoista olisi saada tuo tarjonta lisänä Viasatin muutenkin erinomaiseen tarjontaan.

Hienoa, vaikka en Viasatia omistakaan. Kaikki fyysisen kiekon ystävät (eli siis kaikki paitsi Buttman) pitävät varmasti enemmän AHL'stä kuin NHL'stä. Paljon komeita niittejä ja tappeluita, juuri sitä mitä kansa haluaa.
 

rivet

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens, ManU
-japi- kirjoitti:
Suosittelen sitä johdon hankkimista tietokoneesta televisioon. Itse katson juuri myös Sopcastilta Islandersin peliä ja kuva on oiken hyvä 32 tuumaisesta televisiosta.



Minkäsnimisestä johdosta mahtaa olla kyse? itse olen aika ulalla tässä asiassa, mutta olen hyvin kiinnostunut johdosta mikäli se parantaa oikeasti kuvanlaatua, kun kuva siirretään tietokoneesta tv:seen. Kiitos jo etukäteen.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
rivet kirjoitti:
Minkäsnimisestä johdosta mahtaa olla kyse? itse olen aika ulalla tässä asiassa, mutta olen hyvin kiinnostunut johdosta mikäli se parantaa oikeasti kuvanlaatua, kun kuva siirretään tietokoneesta tv:seen. Kiitos jo etukäteen.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6412

Esim tuommoisella kaapelila saa kuvan näytönohjaimen s-video ulostulosta telkkariin.

Toki myös pelkkä s-video kaapeli riittää, jos telkkarissa on sisäänmeno sitä varten.

Ja tuo tosiaan parantaa kuvanlaatua sen takia, kun tietokoneen näytön resoluutio on huomattavasti telkkarin vastaavaa korkeampi.
Joten tietokoneen näytöllä huonolta näyttävä kuva näyttää telkkarissa paremmalta, koska tv ei ole yhtä tarkka.
 

rivet

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens, ManU
repe_joke kirjoitti:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6412

Esim tuommoisella kaapelila saa kuvan näytönohjaimen s-video ulostulosta telkkariin.

Toki myös pelkkä s-video kaapeli riittää, jos telkkarissa on sisäänmeno sitä varten.

Ja tuo tosiaan parantaa kuvanlaatua sen takia, kun tietokoneen näytön resoluutio on huomattavasti telkkarin vastaavaa korkeampi.
Joten tietokoneen näytöllä huonolta näyttävä kuva näyttää telkkarissa paremmalta, koska tv ei ole yhtä tarkka.



Okei kiitos paljon, taidan pistää tilaukseen tänään.
 

Erkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Kookoo,Liverpool,
Jaa,jaa jokainen tekee mitä haluaa, mutta itse en ainakaan jaksa valvoa ja katsoa melko huonoa kuvaa (ainakin silloin kun katsoin itse tvu-playeristä) jossa on englannin kielinen selostus. Ja sitten kun odottaa sitä niin sitten joko tvu -player ei toiminut tai sieltä tuli jotain muuta, en sitten tiedä miten nykyään homma toimii.

Ei se canal+ :ssan ostos niin paha juttu voi olla varsinkin kun nykyään saa varmaan sovittua varsin edullisen tarjouksen.
Ja jos on niin HC nhl fani niin se on varmaan sen arvoista.

Mutta kukin tyylillään.
Onhan siinä tietty se hyvä puoli että näkee enemmän oman suosikkijoukkueen pelejä.

ps. Hyvä juttu että taas viidoo.com toimii
 

rivet

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens, ManU
Erkko kirjoitti:
Jaa,jaa jokainen tekee mitä haluaa, mutta itse en ainakaan jaksa valvoa ja katsoa melko huonoa kuvaa (ainakin silloin kun katsoin itse tvu-playeristä) jossa on englannin kielinen selostus. Ja sitten kun odottaa sitä niin sitten joko tvu -player ei toiminut tai sieltä tuli jotain muuta, en sitten tiedä miten nykyään homma toimii.

Ei se canal+ :ssan ostos niin paha juttu voi olla varsinkin kun nykyään saa varmaan sovittua varsin edullisen tarjouksen.
Ja jos on niin HC nhl fani niin se on varmaan sen arvoista.

Mutta kukin tyylillään.
Onhan siinä tietty se hyvä puoli että näkee enemmän oman suosikkijoukkueen pelejä.

ps. Hyvä juttu että taas viidoo.com toimii


No, jos viittaat minun viestiini kerrotaan nyt sinulle sen verran että omistan kyllä canal+:san, ja katselen tälläkin hetkellä tyytyväisenä colorado-phoenix ottelua. Mutta haluni nähdä lisää pelejä on melkoinen, ja jos kuvanlaatu paranee oikeasti tuon kaapelin takia, olen valmis siitä 10e+ postikulut pulittamaan. Lisäksi netissä pyörii nykyään muitakin mielenkiintoisia urheilulähetyksiä, joita olisi mukavampi katsoa paremmalla kuvanlaadulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös