NHL-lähetykset netissä

  • 3 732 896
  • 9 711

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Amphora kirjoitti:
Voiko tämä ohjelma vielä muuttua? Ihmetyttää, kun ei Pens-pelejä näy lähiaikoina, ja viime viikolla ja tällä viikolla näkyi melkein jokainen ottelu :)
No näköjään tuo muuttuu :) Ensi yönä nimittäin useampi ottelu olisi näkyvissä. Myös kaivaamani Penguinsottelu!!

Ensi yönä eikun kahvit porisemaan. ;)
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Tää TVU:n betaversiohan lyö ton vanhemman version ihan satanolla. Oikein suosikitvalikko ja kaikkee. Lähetyksen laatu on tänään ollut parempaa kun aikoihin.
Onko kukaan kokenut mitään ikäviä yllätyksiä tvu:n kanssa troijalaisten tai virusten merkeissä?
Itsellä ei ole mitään ollut toistaiseksi.
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Rafael kirjoitti:
Tää TVU:n betaversiohan lyö ton vanhemman version ihan satanolla. Oikein suosikitvalikko ja kaikkee. Lähetyksen laatu on tänään ollut parempaa kun aikoihin.
Onko kukaan kokenut mitään ikäviä yllätyksiä tvu:n kanssa troijalaisten tai virusten merkeissä?
Itsellä ei ole mitään ollut toistaiseksi.
Minä pidin ainakin todella paljon vanhastakin versiosta. Mielestäni uudessa ei ole mitään parempaa. On vaan hieman *Bling Bling*

Ei minulla ole ainakaan mitään virus-ongelmia ollut TVU:n kanssa. Hyvin on pyörinyt sekä ohjelma että kone. :)
 

Kolzig

Jäsen
Suosikkijoukkue
#37 Olie Kolzig, Caps, Pens, Jets
Yritinpä tuota Sopcastia kokeilla Pens pelin toivossa, mutta herjasi että invalid username / password kun kokeilin tuota myp2p:n sopcast play linkkiä tuosta eräästä kanavasta.

Johtuuko siitä että matsi alkaa vasta parinkymmenen minuutin päästä?
Vai johtuuko kenties siitä että tuota kanavaa ei löydy anonymous loginilla tuolta ohjelman listalta.

Aika muuten hienosti toimii tuo tvuplayer, ikävä vaan että näköjään tulee suoraan streaminä jonkun amerikkalaisen henkilön digiboxista, ja vieläpä sellaisen kaverin boxista joka vaihtaa kanavaa joka viides sekunti, eipä tuossa paljon peliä seurata, kuvanlaatu on kyllä mielettömän hyvä. Ja listan mukaan peli pitäisi olla Ottawa - Boston, mutta stream-mies päättikin sitten vaihtaa ilmeisesti pysyvästi Toronto-Montreal kanavalle.
 
Viimeksi muokattu:

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Tuleekohan tämä Montreal-Toronto matsi nyt kokonaan? Kun sieltä taitaa Yahooltakin alkaa joku peli vielä tänään. Voi sitten sinne siirtyä heti alusta jos tämä keskeytetään.
 

Lincoln Steel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
pens@flyers

TVU Playerilla kanavalla 10028 Penguins @ Flyers!

edit: oli mutta tuokin perkele rupes näyttämään Leaf vs. Canadiens ja siitä sitten parin minuutin päästä Trashers vs. Sabres, toivoton tapaus
 
Viimeksi muokattu:

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Lincoln Steel kirjoitti:
TVU Playerilla kanavalla 10028 Penguins @ Flyers!

edit: oli mutta tuokin perkele rupes näyttämään Leaf vs. Canadiens

Ja nyt taas Buffalo - Atlanta.
 

_jokkeri_

Jäsen
Miksiköhän tuo TVUPlayer ei toimi minulla? Kun painan jotain kanavaa suoraan listasta, se lataa kanavaa, mutta kuvaa eikä ääntä saa millään ja jos yritän ottaa suoran linkin vaikka Nashville - Calgary otteluun myp2p:stä tulee teksti: failed to get URL adress of player. Miten matsin saisi näkyviin?
 

Ferris

Jäsen
_jokkeri_ kirjoitti:
Miksiköhän tuo TVUPlayer ei toimi minulla? Kun painan jotain kanavaa suoraan listasta, se lataa kanavaa, mutta kuvaa eikä ääntä saa millään ja jos yritän ottaa suoran linkin vaikka Nashville - Calgary otteluun myp2p:stä tulee teksti: failed to get URL adress of player. Miten matsin saisi näkyviin?

Veikkaan palomuuria.
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Ensi yön lähetykset

Tässä ensiyön lähetykset:

00:00 San Jose @ Tampa Bay (TVU)
05:00 Minnesota @ Colorado (TVU)

Eli ensi yönä pelataan ainoastaan kaksi ottelua, jotka näkyvät TVU:lta suorana.
 
Viimeksi muokattu:

Ferris

Jäsen
Ens viikko

Kyllä tää TVU pesee Canalin ihan pystyyn. Kuluneella viikolla tuli 3 Caps-peliä ja nytkin tulevan 8 päivän aikana neljä Caps-peliä (Calgary, Atlanta, Philly, Ottawa). Canalilta jos tuli kauden aikana yhtä monta ni hyvin oli menny. Muutenkin esim. ens viikolla 3-5 peliä yössä. Saas nähä kuinka kauan tuo pysyy ilmaisena/toiminnassa.
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Ferris kirjoitti:
Kyllä tää TVU pesee Canalin ihan pystyyn. Kuluneella viikolla tuli 3 Caps-peliä ja nytkin tulevan 8 päivän aikana neljä Caps-peliä (Calgary, Atlanta, Philly, Ottawa). Canalilta jos tuli kauden aikana yhtä monta ni hyvin oli menny. Muutenkin esim. ens viikolla 3-5 peliä yössä. Saas nähä kuinka kauan tuo pysyy ilmaisena/toiminnassa.
Myös Pens-pelejä on näyttänyt hyvin, paitsi tuo viimeyön peli, jossa Sopcast ei vaihteeksi halunnut pyörittää koko lähetystä. Mutta minua on mietityttänyt tuo sama asia kanssa hieman. Mutta onneksi on vielä luotettava Yahoo jäljellä JOS tuo TVU:n homma menee puihin. Mutta nautitaan nyt sen ajan ainakin mitä voidaan ;)
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Ferris kirjoitti:
Kyllä tää TVU pesee Canalin ihan pystyyn. Kuluneella viikolla tuli 3 Caps-peliä ja nytkin tulevan 8 päivän aikana neljä Caps-peliä (Calgary, Atlanta, Philly, Ottawa). Canalilta jos tuli kauden aikana yhtä monta ni hyvin oli menny. Muutenkin esim. ens viikolla 3-5 peliä yössä. Saas nähä kuinka kauan tuo pysyy ilmaisena/toiminnassa.

Vertailu kahden täysin erinlaisen palvelun kanssa nyt on aika turhaa. Tottakai Canal toimii hieman eritavalla kuin TVU player tyyppinen toiminto.
 

Ferris

Jäsen
steepler kirjoitti:
Vertailu kahden täysin erinlaisen palvelun kanssa nyt on aika turhaa. Tottakai Canal toimii hieman eritavalla kuin TVU player tyyppinen toiminto.

Toki näin, muotoilin tuon oman innostukseni ehkä vähän huonosti. Lähinnä tarkoitin, että nyt ei tarvitse enää kyllä edes miettiä Canalin hankintaa tämän palvelun ansiosta.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Rangersin länsirannikon kiertue

Näyttäisi tulevan huomisesta lähtien (@LA) kaikki loput matsit, jihaa. San Jose-matsi vieläpä Yahoolta + kotiinpaluu Sabresia vastaan on myös laitettu näkyväksi.

Tietysti pitää varautua joihinkin yllättäviin ottelunmuutoksiin (jopa kesken pelin), mutta näillä näkymin näyttää erittäin hyvältä!

ps.Tuo 10:30 (5:30 täällä) ei ole kyllä paras mahdollinen ottelun ajankohta, ellei nuku jo ennen peliä.
 

ParkTudor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
On kyllä uskomattoman huono kuvanlaatu tällä hetkellä. Onko se yleensä tämmöinen ? Vai kenties parempi joskus ? Oletan, että joku katsoo peliä...
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
ParkTudor kirjoitti:
On kyllä uskomattoman huono kuvanlaatu tällä hetkellä. Onko se yleensä tämmöinen ? Vai kenties parempi joskus ? Oletan, että joku katsoo peliä...
Kyllä ainakin minulla kuvanlaatu on ollut parempaa välillä. Tuo vaihtelee illasta ja pelistä toiseen huonommaksi ja paremmaksi kuvanlaaduksi. Tiedä sitten miksi :?
 

ParkTudor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Amphora kirjoitti:
Kyllä ainakin minulla kuvanlaatu on ollut parempaa välillä. Tuo vaihtelee illasta ja pelistä toiseen huonommaksi ja paremmaksi kuvanlaaduksi. Tiedä sitten miksi :?

Näin ajattelin myös itse. On ihme,että tuo ketjun avausviestin linkin takana kun on tuo ohjelma, niin sielä sanotaan, että kanava olisi 10028. Pelihän ei näy kyseiseltä kanavalta vaan 10026. Taitaa tosin olla tämmöinen turha huomio. Toivotaan, että kuvanlaatu paranee.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Pitikö olla peli TVU:lla? Minulla näyttää "closed".
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
ParkTudor kirjoitti:
Näin ajattelin myös itse. On ihme,että tuo ketjun avausviestin linkin takana kun on tuo ohjelma, niin sielä sanotaan, että kanava olisi 10028. Pelihän ei näy kyseiseltä kanavalta vaan 10026. Taitaa tosin olla tämmöinen turha huomio. Toivotaan, että kuvanlaatu paranee.
Itse ihmettelin samaa myös. Yritin saada NHL-kanavan auki väkisillä, mutta ihmettelin että mikä on kun ei aukea. Sitten testasin huvikseen 2-kanavaa, niin johan alkoi toimia. Mitähän sekoilua siellä oon.

Kyllähän tuotakin kuvaa katsoo juuri ja juuri. Toivotaan kummiskin, että paranee.
 

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
Yahoo

Tällä viikolla olisi tuolta Yahoon palvelusta tulossa neljä matsia. Ensi yönä klo 5.30 NY Rangers-LaKings. Tämä palvelu wörkkii vain tuolla Usa:n puolella niin kysynkin, mistä olette kaivaneet toimivat linkit noihin otteluihin mitä olette sieltä katsoneet?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös