Mainos

NHL-lähetykset netissä

• 3 810 340
  • 9 757

pernavoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Sympatiat: ANA, CAR, FLA
En osaa surfsharkin versiosta sanoa, mutta heillä on ollut ainakin kahtena viime vuotena varsin hyviä blackfriday tarjouksia. Joten silloin kannattaa tsekata mitä on tarjolla.

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Ai että miten ihanaa kun Bally Sportsin lähetyksen on viimein kuopattu jonnekin todella syvälle. Ei tarvitse enää spoilerilevyä ruutuihin.

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Ai että miten ihanaa kun Bally Sportsin lähetyksen on viimein kuopattu jonnekin todella syvälle. Ei tarvitse enää spoilerilevyä ruutuihin.
Jaa, otanpa takaisin. Detroit olikin vielä tässä kerhossa.

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Oliko muilla mustana yön pelit kun koitti kattoa pleikkarin kautta uusintana Viaplaylta? Ääni kyllä kuulu, mutta kuvaa ei näkynyt.

Saapa nähä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHT, Kärpät
Toimiiko muilla NHL.Comin maalipätkät normaalisti, siis nämä jotka ottelusivuilla? Mulla pyörii vain pallo, että lataa. Toisinaan toimii paremmin, mutta tänään ei ole saanut auki ainoatakaan videopätkää mitä kokeillut. Onko vika mun tietokoneella vai yleisissä yhteyksissä/ruuhkaa? Kuituliittymän kautta tulee netti, eli omassa päässä kaista riittää.

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Toimiiko muilla NHL.Comin maalipätkät normaalisti, siis nämä jotka ottelusivuilla? Mulla pyörii vain pallo, että lataa. Toisinaan toimii paremmin, mutta tänään ei ole saanut auki ainoatakaan videopätkää mitä kokeillut. Onko vika mun tietokoneella vai yleisissä yhteyksissä/ruuhkaa? Kuituliittymän kautta tulee netti, eli omassa päässä kaista riittää.
Eipä ole toiminut varmaan viikkoon. Onneksi NHL-Countries sivuston kautta saa toimimaan. Tosin hintana on mainokset. En ole jaksanut selvittää mistä tuo toimimattomuus johtuu, mutta kiva kuulla etten ole yksin ongelman kanssa.

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Hmmm. En ole koskaan tämän kautta joutunut näkemään maalivideoille mainoksia millään selaimella, mutta ehkä mulla on mainostenesto kunnossa.
Mielenkiintoista. NHL:n omien sivujen kautta katsottuna olen nähnyt nämä maalivideot ilman mainoksia ja tämän kautta on ollut mainokset. Niinpä olen katsonut NHL:n omien sivujen kautta videot. Nyt kun ne ei ole viikkoon näkynyt, niin olen päätynyt tähän ja joka videoa ennen on 15 sekuntin mainos. Olen luullut sen olevan pakollinen paha, mutta täytyypä yrittää keksiä keinot molempien ongelmien ratkaisuun.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy