brendadervin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Dallas, Ilves, hcbat
Joo alhaalla on. Kaikki mahdolliset pelit tuli käytyä läpi mutta ei kuvaa mistään. Tuntuu että tällä kaudella on enemmän ongelmia kuin viimeksi.
Eli muilla samoja ongelmia... onhan kaikki jo muistaneet jättää ESPN:lle asiallista palutetta?
Ei näy kuvaa yhdestäkään yön ottelusta. Mites muilla?
Piti jo kysellä, että minkälainen taso tuossa 360:ssä on tällä kaudella, mutta viime viestit ovat sitten jo vastanneetkin siihen.
Eipä kauheasti hotsita maksaa 70 euroa tms. jos matsit eivät sitten näykään, mutta toisaalta vieläkö myp2p:n kautta löytyy linkkejä Verizonin todella hyvälaatuisiin lähetyksiin?
Ootko saanu mitään vastausta? Ketuttaa tällä hetkellä kyllä melkosesti tuo ESPN:n sekoilu erityisesti archiven kanssa.Tälläsellä vietillä lähestyin ESPN360:ä.
Kyllä mulla ainakin on toiminut jokanen peli mitä oon yrittäny kattoa..."I am very disappointed in your ESPN 360 NHL service. Out of the live games only about 50% work.!
Tekisiköhän sitä vielä peliliikkeen, ja heräisi ensiyönä tuota Hawks-Coyotes matsia väijymään. Toissa yönä kun yritin peliä/pelejä katsella, niin playeri aukes hyvin, mutta ruutu pysyi mustana. Ainoastaan alapuolella olevassa palkissa juoksi semmoinen punainen "värinäaalto". Flash on päivitetty ysiin joten eikai se siitäkään voi tökkiä?
Noi Archive pelit näyttäisivät tosiaan tulevan noin vuorokauden kuluessa pelin päättymisestä. mikä on aikas vehkeestä :(
Kun tulisivat edes 24 tunnin kuluessa.. esimerkiksi Sharksin ensimmäisiä pelejä odotettiin noin 40 tuntia.Noi Archive pelit näyttäisivät tosiaan tulevan noin vuorokauden kuluessa pelin päättymisestä. mikä on aikas vehkeestä :(
The service description tells me NHL games are
supposed to be online, viewable from the archive within 18 hours of the
final buzzer.
This is currently not happening, as at least the San Jose
Sharks' games are taking well over 24 hours, often close to 40 hours to
end up online and viewable.
Please, stop slacking. This is not what I
paid for.
Eli olen päässyt nyt joillekin rullaportaille. Mitä niilläkin nyt pitäisi sitten tehdä...Greetings,
Thank you for contacting Video Player Technical Support!
Sorry for the inconvenience caused to you. We can understand how frustrated you are. We will escalate your concern to our technical team. Thanks for you patience.
Latasin ton Moven itsekin. Pitääkö toi aktivoida jostain jos toi flash ei skulaa, ja jos täytyy niin miten? Ei ole tyhmiä kysymyksyä.. ;)
Eilen meinasin testailla tuota ja asennuskin onnistui, mutta kyllä vain ainakin Firefoxissa oletuksena peli lähtee pyörimään vielä adoben flashillä, eikä moven.Kyllä sen pitäisi aivan itsestään jäädä päälle, eikä asennuksen jälkeen pitäisi tarvia tehdä yhtään mitään. Ainakaan itse en tehnyt.
1. Lataa Sopcast ja asennaLatasin tässä äsken VLC:n illan ottelua varten, ongelma tässä vaan on se, miten päästä katsomaan.