NHL-lähetykset netissä

  • 3 730 925
  • 9 711

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ei ole käsittääkseni Yahoo:lla pelejä ensi yönä
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Master Chief kirjoitti:
Ei tartte edes syöttää vaan mulla toimii pelkästään klikkaamalla linkkiä.
Tämä riippuu ihan siitä, että miten käyttis on konffattu. Mulla aukeaa winamp, joskus aukesi bsplayer. Media Playeria käytetään vain pakon edessä avaamalla se erikseen ja pastettamalla url.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Daespoo kirjoitti:
Ei ole käsittääkseni Yahoo:lla pelejä ensi yönä

No perskeles... Oon täpinöissäni katellut listaa ja olettanut että tulisi... Ois se vaan ollu niin hienoa kattoa telkun kautta 1200k streamia. Aamulla katoin Stars-Sharks peliä ja oli aivan uskomattoman hienoa kuvaa...
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mäyris kirjoitti:
No perskeles... Oon täpinöissäni katellut listaa ja olettanut että tulisi... Ois se vaan ollu niin hienoa kattoa telkun kautta 1200k streamia.
Itsekin pikaisesti katsottuani luulin ja toivoin tätä.

Ilmeisesti tämän viikon ohjelma Yahoolla on:

Stars at Sharks, Tues. 10:30 ET
Penguins-Islanders, Thurs. 7:30 ET
Red Wings-Oilers, Sat. 10 ET
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Daespoo kirjoitti:
05.00 Ducks - Red Wings TVU

Ai että TVUPlayer kyykyttää Canalia kyllä 10-0. Eilen tosiaan Kanadalaisvääntöjä ja nyt jenkkien puolelta sellainen helmi, että pakko herätä kattomaan.
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Meikku kirjoitti:
Ai että TVUPlayer kyykyttää Canalia kyllä 10-0. Eilen tosiaan Kanadalaisvääntöjä ja nyt jenkkien puolelta sellainen helmi, että pakko herätä kattomaan.

Niin no.. onhan tuo ihan hyvä lisä NHL tarjontaan, mutta itsestäni on kyllä tuolla kuvanlaadulla aika tuskaa kattoa noita matseja.. kiekkoa ei juurikaan näy yms. Yahoon palvelu on taas asia erikseen.. sitä katselee todella mielellään loistavalla laadulla. Eli mieluummin katson vaikka ei niin kiinnostavan matsin canalilta kuin kiinnostavan TVU:lta
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Meikku kirjoitti:
Ai että TVUPlayer kyykyttää Canalia kyllä 10-0. Eilen tosiaan Kanadalaisvääntöjä ja nyt jenkkien puolelta sellainen helmi, että pakko herätä kattomaan.

Olen miettinyt että jos irtisanois canalin, näitähän perkele voi katella näemmä ilmasikski. Tuleehan sielt, kyl muutaki ku änäriä mutta jos minulle riittäis pelkkä nhl niin en sitä canalilta ostais vaan vois katella netistä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Keba kirjoitti:
näkyykös jollain tuo TVU:n NHL kanava.. meitsillä kuuluu ääni pätkien mut ei muuta

Sama juttu täällä. Ja lataa kuitenkin kanavaa keskimäärin 100kt/s. Muut kanavat kyllä toimii ihan hyvin.
 

kotsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HIFK, Kiekko Haukat
Sama homma täälläkin. Äänet kuuluu pätkien ja muut kanavat näkyy mutta nhl kanava ei näy.
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Keba kirjoitti:
näkyykös jollain tuo TVU:n NHL kanava.. meitsillä kuuluu ääni pätkien mut ei muuta
Minulla ei näy mitään myöskään. Puskuroi aika lahjakkaasti mutta kuvaa ei tuu näkyviin. :/
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Ei ääntä, ei kuvaa, signal kohdassakin on vain 1 palkki kun ennen ollut 5 ...kele sentään..
 

Ferris

Jäsen
V***u, sen kerran kun ois ees erän verran nähnyt Capsien peliä ni eihän nää vermeet pelitä prkl. Ovat jo muuten kummatkin joukkueet maalin ehtineet tehdä tässä bufferointia seuratessa...
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Ferris kirjoitti:
V***u, sen kerran kun ois ees erän verran nähnyt Capsien peliä ni eihän nää vermeet pelitä prkl. Ovat jo muuten kummatkin joukkueet maalin ehtineet tehdä tässä bufferointia seuratessa...
Minä oon oottanu kuule aika pitkään että pääsen näkemään Pensin matsia niin eikös silloin kun siihen oo mahdollisuus käy tämmönen...
Aiemmin tuossa 12 maissa testasin kanavaa niin aivan sama homma. Tuskimpa tuo siitä mihinkään näköjään muuttuu.

Eihän vaan peli tule myös Sports(NHL,NBA)kanavalta. (Toiveajattelua? =D)
 
Juu, sama ongelma täälläkin. Ei auttanut restart eikä palomuurin laittaminen pois päältä. Viidoo.comin foorumikin on down.

Näyttää pahasti siltä, ettei tänään nähdä nhl-kiekkoa TVU:lta.

Ja tietysti Yahoo! ei näytä juuri tänä yönä otteluita. :)
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Ferris kirjoitti:
Vitutus vaan lisääntyy kun Caps tekee Kissoista selvää... 4-1 kun 12 minuuttia pelattu... ei yhtään ota päähän ei....

Jos yhtään lohduttaa niin uskon, että tilanne tulee vielä kääntymään.. :D Nythän sieltä piti alkaa jo Pensin peli, mutta siellä mitään näy!! Koitappa nyt sitten mennä nukkumaan kun hirveet aggressiot päällä..
 

zeizei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, TPS, Vaasan Sport
Hey all
I run the 10025 channel on TVU. Seems they are having some technical problems. Their site is down, the forums are down, the tvu player is really bad right now
I am looking for a different solution, and will post here when I find one.
I have a blog dedicated to this - nhlcenterice.blogspot.com
check that for the latest updates
Peace
Kago

Näin ilmoittaa kanavan ylläpitäjä MyP2P Foorumilla, joten tällähetkellä kannattaa seurata tuota hänen blogiaan http://nhlcenterice.blogspot.com/
 
Eli toivoa on.

"No idea whats going on here.. I am streaming channel 10025 - Seems like it is on viidoo's end here all.. Sorry about this crap" - kago kertoo viidoo.com-etusivulla.

Seurataan tilannetta ja toivotaan parasta.
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Toivottavasti tuo nyt aukee.. Tekee pahaa kun kuulee Penguinsin selostajan äänen mutta ei näe sitä peliä.

Mutta pitää seurata sitä blogia. Jospa se toiseen erään mennessä on jo auennut :)

Edit. Nyt meni viidoon nettisivutkin alas :(
 

#38

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Venäläiset ei ilmeisesti halua kenenkään "ylimääräisen" näkevän Malkinia pelaamassa ja suihkuttelee jotain omia signaaleja jenkkilään. ;) Kiukkusina kostavat kaikille.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Törkeetä!

Miten joku kehtaa sekoitella signaaleja??? Olen maksanut TV-luvan, joten haluan lätkää.

Ps. Kaikki hauskahan loppuu aina aikanaan. Olisiko joku "taho" päässyt kiinni tähänkin....
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Minulla uploadas jo 100%! Katsotaampas jos tuon toisen erän alkuun saataisi toimimaan. Kyllä tuo ainakin alkaa näyttää paremmalta :)

Edit. Ja kuva perässä :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös