Tämä riippuu ihan siitä, että miten käyttis on konffattu. Mulla aukeaa winamp, joskus aukesi bsplayer. Media Playeria käytetään vain pakon edessä avaamalla se erikseen ja pastettamalla url.Master Chief kirjoitti:Ei tartte edes syöttää vaan mulla toimii pelkästään klikkaamalla linkkiä.
Daespoo kirjoitti:Ei ole käsittääkseni Yahoo:lla pelejä ensi yönä
Itsekin pikaisesti katsottuani luulin ja toivoin tätä.Mäyris kirjoitti:No perskeles... Oon täpinöissäni katellut listaa ja olettanut että tulisi... Ois se vaan ollu niin hienoa kattoa telkun kautta 1200k streamia.
Daespoo kirjoitti:05.00 Ducks - Red Wings TVU
Meikku kirjoitti:Ai että TVUPlayer kyykyttää Canalia kyllä 10-0. Eilen tosiaan Kanadalaisvääntöjä ja nyt jenkkien puolelta sellainen helmi, että pakko herätä kattomaan.
Meikku kirjoitti:Ai että TVUPlayer kyykyttää Canalia kyllä 10-0. Eilen tosiaan Kanadalaisvääntöjä ja nyt jenkkien puolelta sellainen helmi, että pakko herätä kattomaan.
Keba kirjoitti:näkyykös jollain tuo TVU:n NHL kanava.. meitsillä kuuluu ääni pätkien mut ei muuta
Minulla ei näy mitään myöskään. Puskuroi aika lahjakkaasti mutta kuvaa ei tuu näkyviin. :/Keba kirjoitti:näkyykös jollain tuo TVU:n NHL kanava.. meitsillä kuuluu ääni pätkien mut ei muuta
Minä oon oottanu kuule aika pitkään että pääsen näkemään Pensin matsia niin eikös silloin kun siihen oo mahdollisuus käy tämmönen...Ferris kirjoitti:V***u, sen kerran kun ois ees erän verran nähnyt Capsien peliä ni eihän nää vermeet pelitä prkl. Ovat jo muuten kummatkin joukkueet maalin ehtineet tehdä tässä bufferointia seuratessa...
Amphora kirjoitti:Tuskimpa tuo siitä mihinkään näköjään muuttuu.
Ferris kirjoitti:Vitutus vaan lisääntyy kun Caps tekee Kissoista selvää... 4-1 kun 12 minuuttia pelattu... ei yhtään ota päähän ei....