Niissä ilmaisen accountin ehdoissa luki, että katseluoikeus päättyy 9.10.Eikös eilen pitäny olla viiminen "vapari" NCI:llä? Ei muuten, mutta mulla ainakin lähti matsi pyörimään.
NASN on kanava ja 288k on nopeus. Tuolla myp2p-sivuilla on ilmoitettu kaksikin linkkiä matsiin mutta kun ensimmäinen jo näytti toimivan en edes kokeillut toisen laatua.
ps.No okei sen verran voisi toivoa että olisi kotimatsi, eikä tuolta hallista jossa "matsit kuvataan kolmannelta riviltä".
TVU:lla on vähän parempi laatuinen streami.
Tuleeko TVU:n kautta useinkin matseja?
Sopcast ei meinaan toimi mulla. Yahoon kautta ei kuulu äänet. Comcast ei näköjään enään lähetä matseja. cbc lähettää matseja vain kerran viikossa, sekä ei noi Kanadalaiset joukkueet nappaa niin paljoa. TVU sitten toimi tänään, kun koitin ekaa kertaa.
Lähestulkoon joka yö. Ensi yönä vuorossa Caps @ Rangers.Tuleeko Yahoolta muuten kuinka usein matseja?
VP4-2-vaihtoehto on siis sama kanava mikä VP4. Mutta tämä on vain erissä muodossa oleva linkki, joka saattaa toimia jos ensimmäinen vaihtoehto ei toimi..VP4 ei ole mulla kertaakaan toimnut tällä kaudella saati VP-2.
Mikä ihmeen asteriski?Ludwigvon88 kirjoitti:Kiitos. Oletettavasti asteriski jäi uupumaan jostain, todennäköisesti Yahoo!:n linkistä ?
Ja täälläkään ei SopCast toimi. Ei vaan pääse kirjautumaan. Ei kai nyt vaan Saunalahti filtteröi liikennettä ?
VP4-2-vaihtoehto on siis sama kanava mikä VP4. Mutta tämä on vain erissä muodossa oleva linkki, joka saattaa toimia jos ensimmäinen vaihtoehto ei toimi..
Mikä ihmeen asteriski?
Koitappas pistää palomuurit päästämään lävitse Sopcastin, saattais vaikka pelata. Toinen vaihtoehto on poistaa Sopcast ja ladata kyseinen ohjelma uudestaan koneelle.
Pitää proxyn avulla katsoa Suomessa Yahoosta. Ohjeita siihen löytyy tästä ketjusta.näkyykö yahoosta pelit ilmaiseksi? jos näkyy niin miksi ei minulla?
Toimiiko muilla tuo Yahoon stream? Täällä päin pätkii viiden sekunnin välein.
Nyt ei muuta kuin toivotan hienoja hetkiä NHL:n parissa. Itselleni mielenkiintoisin ottelu tietysti Pens @ Toronto. Vieläpä hyvältä ja aina toimivalta striimiltä tulee, niin mikäs sen maittavampaa!