Valitin tästä NHL.TV:n supportiin, joka vain käskee buuttaamaan reitittimen ym. Eivät suostu ymmärtämään, että ongelma liittyy tiettyihin lähettäviin TV-yhtiöihin.
Ihmeellistä harrastelijoiden puuhastelua.
Mullakin oli ESPN Player joskus 2000-luvun puolella, ja silloin sen kuvanlaatu oli aikakautensa paremmasta päästä.ESPN Liven lähetykset olivat paljon parempia yli 10 vuotta sitten, mutta mennään nyt sitten näillä...
Jep, paitsi että ei ne mihinkään 2010-luvulle jääneet kun ainakin itse vielä viime kaudella noita katsoin. Nyt ne on tavallaan hävinneet niin, ettei suoraan saa sitä striimiä VLCn kautta, mutta selaimellahan(+vpn) se onnistuisi edelleen. Niissä se paras laatu on muistaakseni joku ~9000kbit 720p60, mutta sitä näki yleensä vain paikallisissa lähetyksissä. "National"-peleissä eli ESPN ja ABC paras oli muistaakseni aina se ~6500kbit 720p30, joka on vähän outoa. Kyllähän sen eron tuossakin huomaa. Resoluutioksi riittää toi 720 hienosti ainakin itselle, kunhan bitrate ja framerate on korkeat.Paras kuvanlaatu taisi olla tuossa 2010-luvun puolivälissä VLC:n kautta striimejä katsoessa.
NESN:ltä näkee Bostonin pelejä 4K:na (60fps ja 60Mbps). En tajua mitä Viaplay tekee tuolle lähetykselle kun kaikki pelit tulee käytännössä Full HD + 60fps (yli 10Mbps) joka on enemmän kuin hyvä.Paras kuvanlaatu taisi olla tuossa 2010-luvun puolivälissä VLC:n kautta striimejä katsoessa. Siihen ei ole taidettu päästä kaupallisesti vieläkään. Viaplaystakin maksaa maltaita, mutta kuvanlaatu on melko kehno. Johtunee toki lähetystä lähettävästä tahosta.
Yritin tuota NHLTV´tä ottaa mutta kerropa kuinka se onnistuu. Siinä myös jälkikatselumahdollisuus?NHLTV:n otin nyt itse kuukauden ensi alkuun.
Mulla on F-Securen Freedome, siitä laitoin Prahan sijainniksi ja sitten vaan tilausta sisään. Ja pystyy katsomaan jälkikäteen.Yritin tuota NHLTV´tä ottaa mutta kerropa kuinka se onnistuu. Siinä myös jälkikatselumahdollisuus?
Yritin ESPN+ VPN:n avulla (Zip USAssa). Ei onnistunut luottokortilla eikä PayPalilla. "Something wen wrong"-ei selitystä. NHLTV...?
Minulla meni NHL.tv tilaus ongelmitta ja Paypalilla kausi maksettuna. Viime kaudella viimeiset pleijarit tuli katseltua, nyt sain vielä sovelluksen ajettua Android-tv:n, joten ei tarvitse suuri kikkailuja toivottasti tehdä kun pelejä ensi kuussa katselee.NHL.tv teki minulle täsmälleen saman tempun, eli hylkäsi sekä PayPalin että luottokortin.
Pitää olla myös matsien aikana käytössä.Oliko niin, että VPN tarvittiin vain tilausta tehdessä, vai pitääkö sen olla myös matsien aikana käytössä?
Kiitoksia tiedosta, täytyykin sitten miettiä tuota hankkimista, ja testata miten hyvin jaksaa pyörittää VPN+AirPlay kombolla televisioon sisältöä.Pitää olla myös matsien aikana käytössä.
Edelleen kokemukset ESPN+ kiinnostaisivat!
Koripallon MM-kisojen aikaan yritin tilata ESPN+:aa, mutta jäi maksuvaiheeseen. En saanut Suomi-luottokortilla tilattua ja Paypalinkin kanssa tyssäsi ilmeisesti maasuojaukseen.Edelleen kokemukset ESPN+ kiinnostaisivat!
Kyllä itselläni ainakin kaikki ottelut lähtee pyörimään mitä olen kokeillut.NHLtv tilaus meni sisään Paypalilla. En tiedä sisältyykö tähän myös viime kauden matsien katselu, ne ei ainakaan lähteneet pyörimään. Jännityksellä odotellaan miten käy parin viikon päästä.