Ainakin Viaplayn lähetyksen mukaan selostuskieli englanti, en tosin tiedä ovatko sisältötiedot muuttuneet.
Faktaa siis minulla ei ole, oletin vain. Loistavaa jos ei oo dubattu.
Ainakin Viaplayn lähetyksen mukaan selostuskieli englanti, en tosin tiedä ovatko sisältötiedot muuttuneet.
^
|
vahva sama
Meikäläiselle saa sitten ainakin lyödä saman tien streamilinkkiä draftiin, kun show time koittaa.
^
|
vahva sama
Lähetetäänkös tämän päivän osalta mitään livenä? Eikös tämä toinen päivä ole tullut vain jostain NHL-radiosta yleensä?
Eli näkyy jostain muualtakin sitten, kiitos tiedosta. Viaplay on tauolla omalta osaltani, lokakuussa sitten taas se.Ainakin Viaplay näyttää suorana kierrokset 2-7.
Kyllä nämä on näkyneet ainakin viimeisen viisi vuotta ihan streameillä, joten eiköhän nytkin.Eli näkyy jostain muualtakin sitten, kiitos tiedosta. Viaplay on tauolla omalta osaltani, lokakuussa sitten taas se.
Täytynee varmaan ens kaudeks hommata toi urheilupaketti, onkohan hinta vielä toi 25e/kk?NHL pelit näkyy seuraavat 5vuotta viaplaylla. Lisäksi WC 2016. Hemmetin hieno uutinen
en varmaks osaa sanoa mikä on hinta. Jostain luin että jo asiakkaana olevilla ei ainakaan nousis. Tiedä sitten.Vaikka vähän nousiskin niin eihän tuo ole paha kun näkee kaikki änäri matsit jotka haluaa kattoa. Lisäksi vielä la ligaa ja seria A:ta. Jos Khl kiinnostaa niin Jokeri pelitkin tulee ja paljon paljon muutaTäytynee varmaan ens kaudeks hommata toi urheilupaketti, onkohan hinta vielä toi 25e/kk?
Hyvä että NHL panostaa Euroopan näkyvyyteen ja Suomessakin taattuna NHLn näkyvyys.
Ja jos en väärin muista, niin eikö siellä ole vielä Mestarien liigakin?en varmaks osaa sanoa mikä on hinta. Jostain luin että jo asiakkaana olevilla ei ainakaan nousis. Tiedä sitten.Vaikka vähän nousiskin niin eihän tuo ole paha kun näkee kaikki änäri matsit jotka haluaa kattoa. Lisäksi vielä la ligaa ja seria A:ta. Jos Khl kiinnostaa niin Jokeri pelitkin tulee ja paljon paljon muuta
joo sekin on uutena mukana. Pasi Rautiainen pääsee suu vaahdossa kommentoimaan tsämppäripelejä. Nii ja lätkän puolelta vielä näytetään ruotsin kovinta liigaa eli SHL:aa. Koko ajan uudistunut siitä kun itse paketin hommasin. Ihan helvetin tyytyväinen ollut. Jos jonkun mielestä liian kallis niin juo kuukaudessa lavan vähemmän olutta niin ei ole enää kallis :)Ja jos en väärin muista, niin eikö siellä ole vielä Mestarien liigakin?
en varmaks osaa sanoa mikä on hinta. Jostain luin että jo asiakkaana olevilla ei ainakaan nousis. Tiedä sitten.Vaikka vähän nousiskin niin eihän tuo ole paha kun näkee kaikki änäri matsit jotka haluaa kattoa. Lisäksi vielä la ligaa ja seria A:ta. Jos Khl kiinnostaa niin Jokeri pelitkin tulee ja paljon paljon muuta
Mä olen koko ajan kirjotellut viaplaysta ja ainakin viime kaudella tuli molempien liigojen pelejäOnko sulla jotain tietoa siitä, että Viasat näyttää ensi kaudella Espanjan ja Italian futista?
Mä olen koko ajan kirjotellut viaplaysta ja ainakin viime kaudella tuli molempien liigojen pelejä
Tuli hommattua toi Viaplayn urheilupaketti. Oliko se korkein laatu nyt toi 4500kbps/30 fps?
Noh voinyt, mutta parempi se on kun noi kämäset nettistriimit. VLC:n 4500/5000 olivat ihan kultaa.Nope vaan 3000kbps/30fps. 4500kbps/60fps on AppleTV:ssä ja muistaakseni myös Roku ja Xbox 360. Tietysti uusi MLBAM sopimus voi tuoda jotain muutosta.
Luonnollisesti Viaplay:n tunnarit ei kelpaa noissa.
Onko Viaplay:n palvelussa extra kameroita kuten starcamit?
Onko tietoa, milloin Gamecenterin tilaus uusiutuu automaattisesti?