Tämä nyt lopetti pari päivää sitten näkymästä, kellään tietoa löytyykö uutta osoitetta?
Onko tuosta tilauksen katkaisemisesta jollain suositella hyvää ja vaivatonta menetelmää ja onko joku mahdollisesti jo bongannut mitä tuo tuleva kausi tulee hintansa puolesta todennäköisesti olemaan?
Tämä kausi kokeillaan mennä Hockeystreamsilla kun viime kaudella GCL:n 90sec viive alkoi nyppimään ihan todenteolla.
Ymmärrän että tyyliin puolen tunnin jälkilähetykset nyppii, mutta että ison lammikon takaa tulevan lähetyksen jäätävä reilun minuutin viive .. :)?
Ettei OT, niin toivottavasti VLC toimii vielä ensi kaudella.
Tämä kausi kokeillaan mennä Hockeystreamsilla kun viime kaudella GCL:n 90sec viive alkoi nyppimään ihan todenteolla.
Mitenköhän menee jos auto renewal täppä on raksittuna ja maksaakin tilauksen itse jo nyt?
Olen onnistuneesti asiakastiedoilta nimeä lukuunottamatta anonyymi ja maksun olen suorittanut paypalilla. En saa renew-täppää raksittua pois, koska herjaa puuttuvista asiakastiedoista, jotka pitäisi täyttää... mutta en halua kertoa mistä maasta olen kotoisin.
Onko se GCL ollut nyt "suljettu" täällä pohjolassa viimeiset kaksi kautta? Vai yhden? No joka tapauksessa, ei sillä omalla asuinpaikalla ole ollut aikaisemmin mitään merkitystä siinä vaiheessa, kun on täyttänyt tietoja GCL:n tilausta varten. Riitti että on "taiteillut" itsensä siihen tilaussivulle asti.mutta en halua kertoa mistä maasta olen kotoisin.
Kysymys tuohon Viaplay:n liittyen.
Eli jos tuon ostaa niin voiko tuota kautta katsoa myös Viasat Hockey Finland kanavaa? Kovasti kiinnostaisi nuo NHL-klassikot mitä kanava on alkanut näyttää.
Kysymys tuohon Viaplay:n liittyen.
Eli jos tuon ostaa niin voiko tuota kautta katsoa myös Viasat Hockey Finland kanavaa? Kovasti kiinnostaisi nuo NHL-klassikot mitä kanava on alkanut näyttää.
Olkoonkin että palvelu liikkuu "hieman" harmaalla alueella.
Voitko hieman tarkentaa, en jaksa googlata?
Onko jengillä kokemuksia tästä palvelusta ios laitteilla, siis lähinnä airplay + appletv combosta?
Hockeystreams.comin kohdalla ainoa kysymysmerkki on se, että kuinka laitonta touhua tuo on. Palveluna tuo on mainio, loistava ellei jopa täydellinen.
Sivustoahan on ajettu alas jo muutamaan otteeseen. Sivusto on toimivinaan Kanadan lakien alaisena, mutta sijaitsee Hollannissa, kuten piraattisivustoilla on tapana nykyään. ESPN omistaa kaikki lähetysoikeudet Eurooppaan, myös nettistreamit, joten hockeystreamsilla ei edes ole oikeutta tarjota palveluitaan tänne. Mitään sopimuksia ESPN-NHL-Hockeystreams välillä ei ainakaan viime näkemältä ollut.
Kiitos vastauksesta. Eli Viaplay on ainoa "laillinen" vaihtoehto? Vähän turhan kallis vaihtoehto, kun satunnaiseen käyttöön tulisi.
Miten foorumilaiset ovat saaneet tuon jenkkiversion Game Centeristä itselleen? Vaatii kikkailua, mutta miten paljon?