Karpalovodka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kabinetti KooKoo
Hyvin pyörii Gamecenter livessä Flyerssin matsi ja siis Unblock-us kautta.
Moro, onko muilla vikaa päästä koneella Viaplayn kautta NHL GameCenteriin. Mulla vaan pyörii latausympyrä, mutta tuo Viaplayn oma ruotsinkielinen lähetys kyllä näkyy?
Vastauksia ASAP.
Sama homma täällä.Moro, onko muilla vikaa päästä koneella Viaplayn kautta NHL GameCenteriin. Mulla vaan pyörii latausympyrä, mutta tuo Viaplayn oma ruotsinkielinen lähetys kyllä näkyy?
Vastauksia ASAP.
Etusivulta löytyy La-Chi matsi, muita pelejä ei tuolta näytä tällä hetkellä ainakaan löytyvän. Kyse siis samsung appista.Sama vika. "Pahoittelemme! Kategoria ei sisällä tällä hetkellä mitään."
Hieno homma. Kai se on sitten läppärin näytöltä tihrustettava...
Moro, onko muilla vikaa päästä koneella Viaplayn kautta NHL GameCenteriin. Mulla vaan pyörii latausympyrä, mutta tuo Viaplayn oma ruotsinkielinen lähetys kyllä näkyy?
Vastauksia ASAP.
Vastauksia ASAP.
Vastauksia ASAP.
Olisiko niin, että game centeristä ei näe niitä pelejä livenä, jotka tulee Viaplayn sivulta suorana lähetyksenä?
Siis onko pelit käynnissä jo?
Titans
Olisiko niin, että game centeristä ei näe niitä pelejä livenä, jotka tulee Viaplayn sivulta suorana lähetyksenä?
Vastauksia ASAP.
Pelit ei ole käynnissä vielä. Ei aukea myöskään striimit gamecenterissä.
Markkinoivat palvelua ainakin siten, että lähetykset voi katsoa MYÖS gamecenterin kautta.. Menee kyllä vati totaalisen nurin jos ei toimi muu kuin ruotsinkieli