Saakohan tota nhl.comin lähetystä näkymään, jos kikkailee proxyn kuntoon?
Kyllä minulla ainakin näkyy nyt tuo WC Pre-Game Show. En tiedä, näkyisikö se sitten ilman proxyjäkin. Sittenhän tuon näkee, näkyykö Suomen matsi.
Saakohan tota nhl.comin lähetystä näkymään, jos kikkailee proxyn kuntoon?
Löytyykö hyvälaatuisia tai edes sellaisia, joissa näkee jotenkin kiekon, englannin kielisellä selostuksella? Sopcastin kautta katoin yhtä, mutta se on sellaista pikselimössöä, ettei kiekkoa erottanut.
Toimiiko kenelläkään viime öinen Avalanche-Predators peli GameCenterin kautta? Omani on tuo Viaplayn kautta toimiva GCL ja se ei suostu alkamaan pyörittämään tuota peliä vaikka kaikki muut pelit lähtevät heti pyörimään.
Ei toimi koko Viaplayn GCL. Mulle eka kerta, kun käy näin, mutta ilmeisesti muilla on ollut ongelmia?
Koska kotijoukkueen striimiä ei ole saatavilla ko. peliin, niin tuon saa pyörimään siten, että vaihdat ensin vierasjoukkueen striimin päälle jostain toisesta pelistä ja sen jälkeen klikkaat tuon NSH-COL matsin auki.Täällä toimii GLC normaalisti ainoana tosin on juurikin Colorado Nashville matsi joka ei toimi.
*Klip*Kokonaisuutena aivan loistava palvelu. Ongelmia ei ole itselläni ollut ollenkaan. Kuva on loistava. *Klip*
Koska kotijoukkueen striimiä ei ole saatavilla ko. peliin, niin tuon saa pyörimään siten, että vaihdat ensin vierasjoukkueen striimin päälle jostain toisesta pelistä ja sen jälkeen klikkaat tuon NSH-COL matsin auki.
Tämän pitäisi toimia aina, jos meinaa olla ongelmia jonkun ottelun lähetyksen käynnistämisessä.
Onko aina hyvä / loistava vai vaihteleeko?
Osaako joku sanoa näkyykö mitään All-Stars touhuja NHL Gamecenter Liven kautta?
Pystyykö viaplaysta katsomaan kaikki matsit päivittäin ilman lisämaksua, jos palvelun ostaa aina kuukaudeksi kerrallaan? Olen miettinyt kyseisen palvelun hankkimista, mutta palvelusta ei ole niin paljon faktatietoa, että olisin vielä viitsinyt palvelua ostaa. Mitä mielipiteitä olen lukenut, niin ihan kelpo palvelusta on kysymys.
Voisiko joku palvelua käyttävä tai palvelusta enemmän tietävä valaista vähän tietämätöntä?
Tarkoitatko, että onko katselukertoja jotenkin rajoitettu? Ei ole. Game Centeristä voi katsoa matseja sekä livenä, että jälkikäteen koko kauden ajalta niin paljon kuin sielu sietää.
Tarkoitatko, että onko katselukertoja jotenkin rajoitettu? Ei ole. Game Centeristä voi katsoa matseja sekä livenä, että jälkikäteen koko kauden ajalta niin paljon kuin sielu sietää.