Enpä usko että saa, mutta jotkut aktivistit voisivat laittaa palautetta sinne suuntaan ja uskon, että tämä saataisiin korjattua. Sen verran hyvää työtä ovat pojat jenkkilän (?) päässä tämän kanssa tehneet että uskoisin että tuonkin saisivat säädettyä. Kaiken kaikkiaan kyseessä on kyllä mahtava palvelu ja kun hintakin on niin pieni niin ei tässä auta muu kun liittyä tyytyväisten käyttäjien suureen joukkoon.
Minua pelottaa, että parannusta ei ole tulossa. Kauden alussa kaikki oli hyvin, mutta tämähän on ollut yhtä helvettiä pitkin matkaa tulleiden "parannusten" takia. Pieni listaus uudistuksista:
- On-demand peleissä "go forward 10sec" korvattiin jossain vaiheessa kautta "go forward 1min":lla. Olen pistänyt supportille postia monesti, että siirtyisivät takaisin vanhaan systeemiin. "Pistimme asian eteenpäin" kuulunut joka kerta, mitään ei ole tapahtunut.
- Erätaukopallot aikajanalle tuli käyttöön jossain vaiheessa kautta. En vaan näe mitään käyttöä näille. Jos katsot on-demand peliä ja huomaat vahingossa viimeisen erän olevan muita eriä pidempi, tiedät että jatkoillehan se meni. Joitakin tämä ei varmasti haittaa yhtään, mutta itse haluaisin pitää ottelun kulun täysin pimennossa ennen kuin kattoo matsin. Ja sehän tässä vitsaus olikin, kun 10sec nappia ei enää ollut, joutui aikajanalta nitkuttelemaan pikkupätkiä eteenpäin. Pallot osuvat väkisin silmään. Palautteet pistetty useaan otteeseen ja "asia pistetty eteenpäin" supportin toimesta.
- Viimeisin, muttei vähäisin. Enää ei pääse edes minuuttia eteenpäin näkemättä erätaukojen paikkaa/määrää. Eihän nyt kukaan halua kattoa ennen matsia että jahas 5 jatkoerää lätkitty. Voi vittu että sapettaa. Mietin tässä paraikaa, vaatisiko rahoja takaisin pleijaripaketista kun ne onnistuivat tämänkin täysin pilaamaan. Olisin voinut elää noiden aikaisempien päivitysten kanssa, mutta tämä on liikaa. Penniäkään en enää rahaa pistä ennen kun näihin on saatu jotain tolkkua. Perkeleen amatöörit.
Mutta hei! Pistetään kaikki silti palautetta näistä. Yhdessä vastauspostissa sanoivat kuuntelevansa asiakkaita ja muokkaavansa playeriä palautteiden mukaan! HEH HEH...