NHL-kauden avaus Ruotsissa (Detroit Red Wings-St Louis Blues)

  • 19 980
  • 98

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kuinkas moni Wings-faneista pystyy jo tältä istumalta lupautumaan lähtemään tuonne Ruotsin reissulle? Ottelut perjantaina ja lauantaina lokakuun 2. ja 3. päivä. Ei voisi paremmin olla, noista lipuista tulee kyllä tappelu.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Kuinkas moni Wings-faneista pystyy jo tältä istumalta lupautumaan lähtemään tuonne Ruotsin reissulle? Ottelut perjantaina ja lauantaina lokakuun 2. ja 3. päivä. Ei voisi paremmin olla, noista lipuista tulee kyllä tappelu.

Milloin ne liput tulee myyntiin? Eipä tuon lähemmäksi Wingsejä oikein voi saada, joten aika maittavaahan se olisi porukalla Tukholmaan reissata.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Milloin ne liput tulee myyntiin? Eipä tuon lähemmäksi Wingsejä oikein voi saada, joten aika maittavaahan se olisi porukalla Tukholmaan reissata.

http://www.livenation.se/

HF Boardsilla tarjosivat tollasta linkkiä ja liput tulisi myyntiin ens viikon keskiviikkona, 25. päivä Helmikuuta klo 9:00 Ruotsin aikaa.
 
Viimeksi muokattu:

Dominator39

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings kaudesta 1992-1993
Kuinkas moni Wings-faneista pystyy jo tältä istumalta lupautumaan lähtemään tuonne Ruotsin reissulle? Ottelut perjantaina ja lauantaina lokakuun 2. ja 3. päivä. Ei voisi paremmin olla, noista lipuista tulee kyllä tappelu.


Itse olen ainakin mukana! Tuonne on vain pakko päästä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kuinkas moni Wings-faneista pystyy jo tältä istumalta lupautumaan lähtemään tuonne Ruotsin reissulle? Ottelut perjantaina ja lauantaina lokakuun 2. ja 3. päivä. Ei voisi paremmin olla, noista lipuista tulee kyllä tappelu.
Oli vähän kaverin kanssa puhetta että lähdettäisiin. Aina tuollainen kotiolot voittaa. Niin ja onhan siellä sitä jääkiekkoakin.
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kyllä tarkoitus olisi Globeniin matkata. Olettaen että lippu irtoaa ja ettei esteitä tule sitten syksymmällä.
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
En taida jaksaa nähdä Globen-vaivaa, meen vaan Hjalliin kattomaan Mustahaukat ja Pantterit. Detroitiin pääsee aina, jos tulee tarvis.
 

steve-y19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings,Ilves,Arsenal
Ticnet.se mukaan lippujen hinta haarukka on n.600 sek ja 1900 sekin välillä.Itse soitin enolleni joka asuu ruotsissa ja pyysin hommaamaan liput kumpaiseekin otteluun. Globen täältä tullaan,i hope so!!!!
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tukholman pelien tarkempia hintoja voi ihmetellä täällä. Pitää tässä vielä yön yli harkita mutta eiköhän sitä tuonne Tukholmaan tule huomenna liput ostettua.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kuinka moni Wings-faneista on lähdössä sinne Ruotsin peleihin? Olisi mukava sopia joku yhteinen katsomo, mihin yritetään hankkia huomenna lippuja. Jos vaikka ilmoittauduttaisiin tähän topikkiin?

Itse ehkä mieluiten menisin sinne yläkatsomon keltaiselle alueelle, mutta lippujen hinnat kohoavat siellä jo yli 125 euroon. Halvin katsomonosa on vain 54 euroa ja sekin toki kävisi. Mihin vain saataisin Suomen Wings-fanit suht lähelle toisiaan?

http://www.ticnet.se/html/searchResult.htmI?&keyword=nhl&l=EN

Täältä kun katsoo, niin tuo pitkällä sivulla oleva yläkatsomon purppuranvärinen piippuhylly on halvin, 53 euroa.

Piippuhylly 53 euroa.
Yläkatsomon päädyt 80 euroa.
Yläkatsomon ylärivit 97 euroa.
Yläkatsomon alarivit ja alakatsomon päädyt 125 euroa.
Alakatsomon kulmat 152 euroa.
Alakatsomo keskeltä 170 euroa.

Itse olen menossa molempiin matseihin ja puolisokin lähdössä mukaan. Alakatsomoon ei ole mitään hinkua, koska ylhäältäkin näkee vallan mainiosti, jos on katsomon keskivaiheilla, eikä päädyissä.
 
Viimeksi muokattu:

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Lähdössä ollaan Keski-Suomesta emännän kera. Takapenkkipaikat autossa vapaana välillä Jyväskylä-laivaterminaali ;) Perjantain matsiin olis tarkoitus yrittää, lippubudjetti toistaiseksi avoin.
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Mihin vain saataisin Suomen Wings-fanit suht lähelle toisiaan?

Jalo ajatus, mutta pirun vaikea toteuttaa, kun kuka nyt haluaa mihinkin. Itse lähden jahtaamaan toiseen matsiin tollaista 125 euron paikkaa, saa nähdä miten käy. Tarkoitushan ei ollu mennä ollenkaan, mutta Hjalliksen hinnat pisti asiat uuteen uskoon ja pari muutakin juttua sattui kohdalleen. Meitä olisi 4 lähdössä (minä ainoa varsinainen Wings-fani.)
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Jalo ajatus, mutta pirun vaikea toteuttaa, kun kuka nyt haluaa mihinkin. Itse lähden jahtaamaan toiseen matsiin tollaista 125 euron paikkaa, saa nähdä miten käy. Tarkoitushan ei ollu mennä ollenkaan, mutta Hjalliksen hinnat pisti asiat uuteen uskoon ja pari muutakin juttua sattui kohdalleen. Meitä olisi 4 lähdössä (minä ainoa varsinainen Wings-fani.)

Sillaihan se saattaisi onnistua, että yksi varaa mahdollisimman monelle, jolloin ne voisi saada vierekkäin, jos heti aamulla on ensimmäisten joukossa. Mutta kai se varauskiintiökin alkaa jossain välissä tulla vastaan. Kuuden hengen porukka itsellä jo kasassa, tosin en tiedä onko vielä yksimielisyyttä lippujen hinnasta. 125 egeä siitä yläkatsomon alariveistä olisi ehdottomasti paras, mutta ei ne ylärivitkään pahasta ole, eikä se piippuhyllykään.
 

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vaikka kiekkoreissu kovasti houkuttaisi, itse jätän sen väliin. Matsit ovat Ruotsissa toki selvästi halvemmat, mutta nykyisessä tilanteessa rahaa vain ei ole liiemmälti ylimääräistä. Jääkiekko on tärkeä, mutta ei niin tärkeä että sen tähden itsensä kipeäksi maksaa.
 

Johnny K

Jäsen
Suosikkijoukkue
S-Kiekko,HIFK, Detroit Red Wings, SJK
Olen ainakin enemmän kuin kiinnostunut paristakin lipusta, jos joku ylimääräisiä saa... Omat duunit estää huomenna lippujen hankkimisen...
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Lähetään hakemaan sinne yläkatsomon alariveille. Mua vaan hirvittää, että voi olla tiukkaa... varmasti maistuu sveduillekin tää matsi.
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Helppoa oli lipunsaanti kuin heinänteko. 4 pilettiä lauantain Blues-Wings-peliin. Meni jopa yks varaus pieleen, kun yllättäen kysyttiinkin jotain pankin tunnareita vielä luottokortin lisäksi. Piti peruuttaa eka varaus, ja johan tympäsi siinä kohtaa. Päästiin ilmeisesti "jonon ohi" kuitenkin vielä uudelleen varaamaan ja maksamaan toisella kortilla ja saatiin kunnon paikat.
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Ei tehnyt sitten lainkaan tiukkaa, oli suorastaan yllättävän helppoa. Ruotsalaiset ei tunnetusti hätäilleet tässäkään asiassa.

B6:ssa ollaan. Niin siis lauantaina.
 
Viimeksi muokattu:

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Ei tehnyt sitten lainkaan tiukkaa, oli suorastaan yllättävän helppoa. Ruotsalaiset ei tunnetusti hätäilleet tässäkään asiassa.

B6:ssa ollaan.

Juu, kivuttomasti meni. Perjantaille sain 6 liparetta B26 katsomoon 5 riville. Nyt sitten joutui uudestaan jonoon tuota lauantaita varten, mutta eiköhän tuokin hoidu.
 

Mr. Cloudy

Jäsen
Suosikkijoukkue
50 in '07
Lauantaille sain jostain sieltä piippuhyllyltä paikat. Juuri niin kuin oli tarkotuskin. Enää vain sitä syksyä odottelemaan..
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ajattelin että selvyyden vuoksi on parempi, että tälle avataan oma ketjunsa, kun kyse nyt kuitenkin on eri tapahtumasta kuin Helsingissä. Jos joku moderaattori-henkinen ja oikeuksinen henkilö viitsii sekä Red Wings että NHL-avaus Suomessa ketjuista tänne kuuluvat viestit siirtää niin hyvä.

Liput tulivat siis myyntiin 38 minuuttia sitten ja molempiin sekä perjantain että lauantain peleihin on liput mailissa. Hinnat olivat about 50 ja 100 euroa, kun otettiin toiseksi illaksi vähän paremmat paikat kuin toiseksi.

Laivat ja hotellit pitäisi myöhemmin varata.

Ketäs muita on lähdössä? Mitään vinkkejä itse matkaa varten?
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Perjantaille liput plakkarissa, a23 row 2. Torstaina laivaan ja lauantaina takaisin. Joku hotelli pitäisi pe-la-yöksi katella, turnauskunto ei ihan riitä aamulaivaan asti valvoa.
 

jampa

Jäsen
Suosikkijoukkue
IF Guif, AC Milan, Philadelphia Flyers
Liput tuli hankittua lauantain otteluun, kattopaikat tosin, liian hapokkaat hinnat. Nyt katsotaan josko saisi vielä pe-otteluun samanlaiset, sillä jonoa näyttää olevan "kivasti".
 

Travel Boss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, RU-38, NHL
Lokakuinen Globen odottaa. 8 vierekkäistä paikkaa lähdin lauantaille hakemaan ja sen myös sain. Hintaa tuli n. 99€ per lippu eli aika samaa luokkaa kuin Suomen halvimmat. Vertailupohjaksi mainittakoon, että liput ovat pitkältä sivulta ja keskimmäisestä katsomon osasta. En silti hinnan takia ruotsiin asti lähdeä peliä katsomaan, vaan kokonaisuuden. Onhan selvää että pohjanlahden ylittäminen tulee maksamaan ainakin toisen lipun verran.
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Lauantaina paikalla 4 hengen köörillä. Istutaan B6-katsomossa rivillä 10. Aion vetää Filppula-paidan päälle, menköön tämä nyt isänmaallisissa merkeissä klassikko-Jatsermanin sijaan.

Ei vielä tietoa liikkumisesta/majoittumisesta. Globen-hotelli esim. hyvä vaihtoehto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös