Saako täällä kommentoida myös muiden maiden pelejä? Tukholmassa siis Columbus - San Jose. Itse taidan suunnata tuota katsomaan. Lippujen hinnat ovat todennäköisesti edelleenkin suht edulliset, verrattuna Helsingin hintoihin.
katsomaan huippu lätkää!
Tällä kaudella ainakin nämä ensimmäiset matsit olivat kaukana huippulätkästä. Ainakin omasta mielestä. Hinta ja laatu ei tosiaan ihan kohtaa vielä noissa alkukauden peleissä.
Jatkoajan uutisessa Hjallis sanoi syyksi että noi pelipäivät sopii yritysvieraille paremmin.Minkähän ihmeen takia pelit ovat torstaina sekä perjantaina?
Eihän joukkueiden taso suoraan korreloi ottelun viihdyttävyyteen. Kolme suomalaista molemmissa tiimeissä tuo toivottavasti hiukan fiilistä peliin ja katsomoon, jolloinka itse tapahtuma voi olla onnistunut, vaikkei kovimmat jengit olisikaan kaukalossa.
Noilla suomalaisilla on kohtalaiset roolit joukkueissaan, joten sitä kautta se kiinnostaa.Hyvä nähdä, että palstalaisia kiinnostaa Suomeen tulevat joukkueet - jospa olisi halli tällä kertaa loppuunmyyty. Itse en vain oikein ymmärrä tätä hinkua nähdä suomalaispelaajia maailman huippujen / parempien joukkueiden sijaan. Eivätkö ihmiset saa tarpeekseen suomalaisista SM-liigassa? No toivotaan, että pelit ainakin olisivat viihdyttäviä.
Tulipa huonot joukkueet. Molemmat ovat NHL:n pohjasakkaa. Ketä kiinnostaa nähdä ok tason suomalaisia(Mikko tietysti on huippupelaaja). Kyllä itse ainakin haluaisin nähdä todellisia supertähtiä ja kovia joukkueita. Nyt ainoa supertähti on Staal.