NHL-huumoria

  • 2 670 704
  • 5 182

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
JR:n wiki-sivu, melkein kuin suoraan omalta näppäimistöltä (tosin en laita sitä JR:n syyksi, vaan väitän että suurin syyllinen on joku noista assareista joilla on taustaa Lovejoyn kanssa):

Et tietenkään syytä. Muistaakseni sun mukaan vielä viime kesänä vanhan seniilin rahtaaminen Caroliinasta oli mitä mainioin idea, niin kuin myös jonkun juniorikoutsin palkkaaminen. Nauti nyt sitten.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Et tietenkään syytä. Muistaakseni sun mukaan vielä viime kesänä vanhan seniilin rahtaaminen Caroliinasta oli mitä mainioin idea, niin kuin myös jonkun juniorikoutsin palkkaaminen. Nauti nyt sitten.

Huono on näköjään muistisi. Minä en ole missään vaiheessa kehunut JR:n tai MJ:n palkkaamista mitä mainioimmaksi ideaksi. Että turha laittaa sanoja suuhun.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Totta. Jack Eichel on totaalista tusinatavaraa.

Koittakaas nyt edes provota kunnolla, eikä mitään tollasta räpellystä.
Buffalon negailijoita tuntuu olevan palsta pullollaan. McDavidihan onkin jumala, Eichel tosiaan ihan turhake.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Buffalon negailijoita tuntuu olevan palsta pullollaan. McDavidihan onkin jumala, Eichel tosiaan ihan turhake.

Tuntuu olevan vähän trendinä.

Nyt Babcockin meno Torontoonkin on ilmeisesti jokin rebuildin epäonnistuminen, kun ylipäänsä kukaan ei muutama kuukausi takaperin pitänyt yhtään mitenkään mahdollisena Babcockin tuloa Buffaloon. Samoin kuin lotteryn häviäminen ainoastaan 20% voittotodennäköisyydellä on jokin kamala tappio, kun tosiassa kuitenkin käteen jäi erittäin lähellä McDavidia oleva Eichel. Aikamoista.

Kyllähän Babcockin meno Torontoon tietenkin iso pettymys on (joskin mies teki sen kyllä tavalla, joka ei kamalasti perään haikailuja jätä), mutta ei se isoa kuvaa muuta mihinkään. Kokemattomampi/vähämeriittisempi kaveri oli kuitenkin koko aika se lähtökohta uudeksi valmentajaksi. Babcockin saaminen nyt vain olisi ollut sellainen yllättävä boost koko hommaan.
 

Snagari

Jäsen
Totta. Jack Eichel on totaalista tusinatavaraa.

Koittakaas nyt edes provota kunnolla, eikä mitään tollasta räpellystä.
Minä olen tästä eri mieltä. Toki McDavidin missaamisen jälkeen voi Buffalon fanina tuolta tuntua, mutta ihan hyvä poika Eichelkin on.

Taisit ottaa henkilökohtaisesti kun täytyy provota väittämällä mun naureskelua provoamiseksi. Mutta ilmeisesti nauretaan samalle asialle kun molemmat nauraa räpellykselle. Erilaiselle räpellykselle mutta kuitenkin.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Minä olen tästä eri mieltä. Toki McDavidin missaamisen jälkeen voi Buffalon fanina tuolta tuntua, mutta ihan hyvä poika Eichelkin on.

Niin, eli todellakin kannatti hävitä. Tässähän sen nyt sanot itsekin...

Taisit ottaa henkilökohtaisesti kun täytyy provota väittämällä mun naureskelua provoamiseksi. Mutta ilmeisesti nauretaan samalle asialle kun molemmat nauraa räpellykselle. Erilaiselle räpellykselle mutta kuitenkin.

Lähinnä nyt huvittaa henkilöiden provoilut, jotka nyt puhuvat itsensä pussiin heti toisessa viestissänsä. Provoiluun voisi saada hieman parempaa vipuvartta, jos nyt ensiksi ottaisi edes alustavasti asioista selvää. Jos ei ota, niin lopputulos hyvin usein on vain nähdynkaltaista räpellystä, jossa lähinnä osoitetaan oma tietämättömyys - jos jotain.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Otatkohan sää D tän keskustelun vähän vakavasti? Pussiin puhumisia, alustavasti asioista selvää ottamisia ja räpeltämisiä. Ja TIETÄMÄTTÖMYYTTÄ! Suomalaisella keskustelupalstalla rapakontakaisista NHL-joukkueista! Allekirjoituksessa muiden kirjoittajien ivaamista joistain menneistä sanomisista. En usko, että olen tällä palstalla ainoa joka pitää sua hyvin, hyvin pienenä ihmisenä.

Ja mikä pahinta, tätä "keskustelua" käydään NHL-huumoria -ketjussa! Viimeinen ryppyotsattomuuden linnake ja sekin pitää pilata luulemalla itsestään liikoja.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Kuules nyt, @vilpertti , vaikka nyt selvästikkin muuta luuletkin, niin itseäni ei kyllä mielipiteesi kamalasti jaksa kiinnostaa, mitä tulee allekirjoittaneeseen. Jos nyt vaikka koittaisit pitkästä aikaa kirjoittaa jotain ihan oikeasti sarjaan nimeltä NHL liittyvää asiaa (sikäli kuin joskus olet sitä tehnyt, oman palstahistoriani aikana en ole tätä havainnut), sen sijaan, että juoksisit ympäri palstaa keskustelupalsta-figuurien perässä. Jos sitä aikaa ja energiaa niiden päämärkänä väännettyjen sopimusten keskellä on näinkin pikkumaisiin asioihin jatkuvasti puuttumiseen, niin luulisi nyt sitten olevan ihan aidon sisällön luomiseenkin.

Ja täytyy kyllä ihmetellä, että on oikeasti olemassa tyyppejä, jotka tekevät jotain arvioita spesifille aihealueelle rajoittuvalle palstalle kirjoittavista tyypeistä ihmisinä. Kyllä siinä vaiheessa eletään jo melkoisessa kuplassa.

Sen verran usein nyt tunnut juoksevan sitä samaa mielipidettäsi allekirjoittaneesta tarjoamaan, että melkein siellä luulisi jonkun Pertti Kurikan Nimipäivien jäsenen kirjoittelevan, kun sen verran toistoa tuntuu olevan sisällössä.
 
Viimeksi muokattu:

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Minusta tuo loppukaneetti oli paras.
"− Olen kuitenkin vain tv-mies, eivät he halua minua kuunnella."
Naulan kantaan.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
NHL:ssä pitäisi kyllä kieltää hiukset ja parrat, koska "Haluan saada heidän kasvonsa esille. Meidän pitäisi puhua siitä, kuinka nuoria ja komeita he ovat." Niille, jotka eivät ole komeita, pitäisi seuran varoista järjestää kauneusleikkaukset. Tulee siis halvemmaksi hankkia ja draftata komeita pelaajia! Myös kokemuksen merkitys pienenee, sillä kokeneet pelaajat ovat yleensä vanhoja. Se ei kelpaa nyky-yhteiskunnassa. Kolmekymppinen on ikäloppu!

Myös EA voisi suuttua tästä. Heidän uusi, hehkutettu ominaisuus NHL16-peliin on playoff-parrat. Mitäs nyt, kun ne kiellettäisiin? Tulee EA:lle kalliiksi!
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
NHL:ssä pitäisi kyllä kieltää hiukset ja parrat, koska "Haluan saada heidän kasvonsa esille. Meidän pitäisi puhua siitä, kuinka nuoria ja komeita he ovat."
Jos ruvetaan puhumaan siitä kuinka komea Alexander Ovechkin on niin keskustelu menee varmasti äkkiä sarkasmin puolelle ja tää ketju on just oikea siihen. Mutta ilmeisesti mm. Ovechkin ja Henrik Zetterbergin pitää nyt siirtyä KHL:lään kun eivät täytä NHL-komeuskriteerejä.

Tämä kyllä kiteytti niin täydellisesti NHL-sarjan vuosittaisen uudistumisen tason, että ansaitsee tulla mainittuna vielä erikseen.
Ekassa NHL-16 verisiossa asia tietenkin möhlitään tarkoituksella ja esim. Teuvo Teräväinen vetää finaaleissa jollain joulupukin parralla. Sitten NHL-17 voidaan markkinoida sillä että nyt myös mukanan Teuvon play-off amisviikset!
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Mutta ilmeisesti mm. Ovechkin ja Henrik Zetterbergin pitää nyt siirtyä KHL:lään kun eivät täytä NHL-komeuskriteerejä.

Venäjällähän tällaisesta on kokemusta ennestään. Pietari suurihan laittoi aikanaan parrat verolle.
 

Aivan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei nyt oikeen töiden perään leikkaa, mutta julistan vitsikilpailun alkaneeksi. Aihe on Timosen mestaruus.

Mitä yhteistä on Timosen mestaruudella ja spermapankilla?

Kolme minuuttia ja kuppi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös