NHL-huumoria

  • 2 672 777
  • 5 186

Snagari

Jäsen
Paria tuntia myöhemmin sen sijaan sain vielä makoisammat naurut kun YLE:n oma mielensäpahoittaja Tommi Seppälä oli kolumnissaan hyvinhyvinhyvin vihainen. Ei oikeasti voi ottaa noin helvetin tosissaan näitä juttuja!

Tää oli mulle uusi tuttavuus koko Tommi Seppälä, mutta hän päätti häpäistä itsensä ja yleisradion tällä jutullaan. Jos ei ymmärrä huulenheitosta tuon taivaallista vaan itsellä kiristää vanne päätä, se ei minun mielestäni ole vielä Ylen uutisen arvoinen juttu. Samaan kastiin Hiitelän kanssa näköjään tämä "NHL-toimittaja". Tässä vielä tuo haastattelu:

Host: I bet you the Sedins room together.

Seguin: Well, yeah…that’s the Sedins.

Benn: Who knows what else they do together…

Seguin: Seriously.

Host: And in no way am I implying that you have a “Sedin-type vibe” about you, but okay.

Host 2: Don’t they shave the exact same…?

Host 1: Dude, it’s creepy. In fact, it’s a good example to future brothers in the NHL on how not to do things, in my opinion.

Host 2: Are they weird?

Benn: I don’t know, I can’t say.

Seguin: They look funny. They look weird.
---
Missä kohtaa tuossa oltiin homofobisia, kuten Seppälä väittää? Onko outo = homo nykyään? Hauskannäköinen = homo?
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Samanlaisen nolaamisen suoritti ilmeisesti myös The Hockey Newsin Adam Proteau kirjoittaessaan samasta aiheesta artikkelin. Itseäni ei tämä juttu haittaa, mutta ymmärrän jos jotkut tahot siitä mielensä pahoittavat. Tommi Seppälöihin en ota kantaa.
 

Snagari

Jäsen
Samanlaisen nolaamisen suoritti ilmeisesti myös The Hockey Newsin Adam Proteau kirjoittaessaan samasta aiheesta artikkelin. Itseäni ei tämä juttu haittaa, mutta ymmärrän jos jotkut tahot siitä mielensä pahoittavat. Tommi Seppälöihin en ota kantaa.

No tämä selittääkin jo paljon. Jos THN:n kirjoittajista joku tekee tuosta aiheesta artikkelin niin ei tarvitse kauhean hyvä ennustaja olla jotta tietää jonkun Suomesta yrittävän matkia "kiekkoraamattua".
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Paria tuntia myöhemmin sen sijaan sain vielä makoisammat naurut kun YLE:n oma mielensäpahoittaja Tommi Seppälä oli kolumnissaan hyvinhyvinhyvin vihainen. Ei oikeasti voi ottaa noin helvetin tosissaan näitä juttuja!

No jopas tosiaan taas mielet pahoitettiin. Mutta enemmän jäi mietityttämään mitä tällä lainauksella: "kuin HIFK:n päävalmentajan Antti Törmäsen viittaukset Bob Francisin alkoholiongelmiin" tarkoitettiin, mennyt täysin aihe ohi? Näin pikkaisen ohi asiasta.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jopas tosiaan taas mielet pahoitettiin. Mutta enemmän jäi mietityttämään mitä tällä lainauksella: "kuin HIFK:n päävalmentajan Antti Törmäsen viittaukset Bob Francisin alkoholiongelmiin" tarkoitettiin, mennyt täysin aihe ohi? Näin pikkaisen ohi asiasta.
Törmänen oli käsileikkauksensa jäljiltä nyt talven aikana pois jäältä IFK:n treeneissä, ja totesi tähän liittyen jossain haastattelussa kutakuinkin näin, että "bob francisina tuolla treenejä katsellaan kaukalon laidalla, juomat vaan puuttuu."
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
No jopas tosiaan taas mielet pahoitettiin. Mutta enemmän jäi mietityttämään mitä tällä lainauksella: "kuin HIFK:n päävalmentajan Antti Törmäsen viittaukset Bob Francisin alkoholiongelmiin" tarkoitettiin, mennyt täysin aihe ohi? Näin pikkaisen ohi asiasta.


Törmänen viittasi Ilta-Sanomissa käsileikkaustaan kommentoidessaan HIFK:n entiseen päävalmentajaan ja alkoholismiin sairastuneeseen Bob Francisiin.

”Ja kun käsi on ollut paketissa, olemme hävinneet jokaisen pelin. Franciksena tuossa laatikon reunalla ollaan. Juomat vain puuttuvat.”
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Jostain syystä paras NHL-huumori tuntuu tulevan kypsyneiden Leafs-fanien suunnalta.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Jostain syystä paras NHL-huumori tuntuu tulevan kypsyneiden Leafs-fanien suunnalta.

Epätoivo ajaa hyvään huumoriin, ei jaksa enää itkeä niin menee äkkiä tilanteelle nauramiseksi. Tuolta kyllä irtoaa hyvää settiä tällä hetkellä.
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Olen ryypännyt.
Olen sammunut.
Olen krapuloinut.
Olen ripuloinut.
Olen ajanut mamman pihalle kun sabres on ollut häviöllä,
ja pyytänyt takaisin sisään,
olen karjunut ja hajottanut telkkarin,
ja hakenut vajasta takaisin vanhan.
Olen möykännyt,
olen öykännyt,
olen valvottanut naapureita
ja rääkännyt sen kissaa, kussut kännissä kukkapenkkiin,
Olen syöpötellyt,
Olen piereskellyt,
Olen kakkinut,
Olen saunonut,
Olen lihonut ja räjähtänyt,

JA AINA OLEN OLLUT Y K S I N ! : ( )
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
"Morgan Rielly today said positive approach, strong work ethic during tough time was key. "You're not here to be a girl about it.""

Adam Proteau @Proteautype

Hi hockey fans. Using the word "girl" or "woman" as a pejorative for a male doesn't make you smart or cool. It makes you look like a doofus.

Proteau veti herneen nenään ja on tähän mennessä kirjoittanut 19 twiittiä samasta aiheesta. CBC.ca teki kyselyn Riellyn kommentista(What did you think of Morgan Rielly's 'girl' comment?), ja 50% vastanneista sanoo että "Media blowing things out of proportion". Onhan tämä nyt aivan ns. fucking hilarious, eiköhän tästäkin vielä jokin girl-gate saada.

Ainiin, Rielly on jo pyytänyt julkisesti anteeksi hävytöntä kommenttiaan. Sen jälkeen Proteaukin tajusi jättää jutun rauhaan.
 

larzzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina
Kaikille perussuomalaisille lätkäjätkille ja muille punaniskoille: #likeagirl Youtubessa

Muistaakseni tuli SB:n mainoksissa, joten asia on P-Amerikassa pinnalla.
 
Kaikille perussuomalaisille lätkäjätkille ja muille punaniskoille: #likeagirl Youtubessa

Muistaakseni tuli SB:n mainoksissa, joten asia on P-Amerikassa pinnalla.
Eikö tämän feminismi-paskan nyt voisi pitää täältä jääkiekkopuolelta kokonaan pois? Oksettavaa katsoa edes tuollaista.

Täytyy sanoa, että Crawfordin palkkaa en ole ikinä ymmärtänyt. Mielestäni ylivoimaisesti ylipalkatuimpia ykkösmolkeja mitä NHL:stä löytyy. Q:lta kuitenkin näyttää luottoa löytyvän, vaikka Raanta saattaisi torjua pahemmin. Ikävä kyllä caphit ratkaisee näissä asioissa niin paljon.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kuka hitto tämä Proteau edes on? Selkeästi viettänyt liikaa aikaa Tumblrissa, siellä feminatsien luvatussa maassahan tuollaisista kommenteista nousee samantien äläkkä.
 
Eikö tämän feminismi-paskan nyt voisi pitää täältä jääkiekkopuolelta kokonaan pois? Oksettavaa katsoa edes tuollaista.

Mua ei kyllä oksettanut yhtään katsella tuota videota. Tuon tumman tytön kohdalla silmä suorastaan lepäsi. Mutta jokaisella on toki omat visuaaliset mieltymyksensä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös