NHL-huumoria

  • 2 672 680
  • 5 186

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmankos Ovechkinin pelit eivät ole sujuneet tällä kaudella odotusten mukaisesti, kun Alexander keskittyy rap-uraansa.

http://www.youtube.com/watch?v=rkmLcLWNViY

Ovechkin teki näköjään Simliivikit :)

Vielä kun Ovie räppäisi enkuksi, niin olisi ameriikojen takuu varma platina-artisti, ja näin ollen ensimmäinen platinaa myynyt NHL-kiekkoilija :D
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tämä olikin jo päässyt unohtumaan! :-) huikeaa!! Tie Domi ampuu rangaistuslaukausta. On siinä pokassa pitelemistä vähän jokaisella hallissa. Mutta lopputulos on hyvä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Ilmankos Ovechkinin pelit eivät ole sujuneet tällä kaudella odotusten mukaisesti, kun Alexander keskittyy rap-uraansa.

http://www.youtube.com/watch?v=rkmLcLWNViY

Itse oon epäillyt, että Ovyllä on naishuolia. Pari vuotta taaksepäin iltasanomien etusivulla oli uutinen: "Tässä NHL-tähden salaisuus: hyvää seksiä ennen peliä!".
Josko Alexanderin muija olis lähteny menemään?
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Itse oon epäillyt, että Ovyllä on naishuolia. Pari vuotta taaksepäin iltasanomien etusivulla oli uutinen: "Tässä NHL-tähden salaisuus: hyvää seksiä ennen peliä!".
Josko Alexanderin muija olis lähteny menemään?

Kyllä sitä varmaan muija kuin muija kyllästyy parissa vuodessa siihen, että saa käydä höyläämässä kundikaverinsa vanhempien valvovien silmien alla. Hymiö. No mutta oikeastihan Ovechkin on ollut aivan sukka viimeiset 2½ kautta ja ihan ansaitusti Sports Illustratedin "most overrated players" (161 NHL-pelaajaa vastasi visaiseen kysymykseen) listallakin hyvin korkealla. Oisko ollut peräti kakkosena Dion Phaneufin komistaessa kärkitilaa?
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
NHL-huumoria tänään edustaa se, että Washington on idän kolmosena, vaatimattomat 8 pinnaa idän nelosena ja oman divisioonansa kakkosena majailevaa Philadelphiaa perässä. Voittoprosenteilla mitattuna Washington 56,5 ja Philadelphia 65,2. Washingtonin voittoprosentista seuraava (tai oikeastaan tasoissa) idässä on konferenssin sijalla 8 majaileva Florida tismalleen samoin lukemin. Nämä kun pelaavat samassa divisioonassa niin kolmos- ja kasipaikka vaihtanevat paikkaa päivittäin tässä hetken aikaa kunnes jompi kumpi menee menojaan (haastajia playoffeihin SE:ssä ei tähän hätään oikein ole tarjolla) ja näin kovempien divisioonien yli 60% voittoprosentilla pelaavat jengit sahaavat jämäsijoista 5-7. Huvittaahan tämä.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
MTV3:n juttu, jossa kerrotaan Tim Thomasin jättäneen Valkoisen Talon vierailun väliin. Viimeinen kappale:

Nimimerkki Rodneymichaels vitsaili Thomasin kustannuksella.

– Tim Thomas: "Olen kyllästynyt siihen, että ulkomaalaiset tulevat Amerikkaan ja yrittävät viedä työpaikkamme!" Tuukka Rask: "Hei kaveri, olen tässä vieressä".

NHL-t rasismista - MTV3.fi - Urheilu - Jääkiekko - Uutiset
 

Pica

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tanner Jeannot
TSNDaveHodge Dave Hodge - TSN
Don't know if it's fair to point this out, but Tim Thomas has three children named Kiley, Kelsey and Keegan.

Se että joku jolla on oikeasti työpaikka jääkiekkoa oikeasti seuraavassa mediassa vihjaa että koska Tim Thomasin kolmen lapsen nimet alkavat K kirjamella niin Thomas kuluu klaaniin pisti naurattamaan. Olisi tullut kahvit nenän kautta näppikselle mutta kahvi oli lopussa, prkl.
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Se että joku jolla on oikeasti työpaikka jääkiekkoa oikeasti seuraavassa mediassa vihjaa että koska Tim Thomasin kolmen lapsen nimet alkavat K kirjamella niin Thomas kuluu klaaniin pisti naurattamaan. Olisi tullut kahvit nenän kautta näppikselle mutta kahvi oli lopussa, prkl.

Nyt tuota on jo ruvettu selittelemään:

To clarify, yesterday's tweet was simply a satirical, tongue-in-cheek observation meant to be humourous and not intended to be offensive.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös