NHL-huumoria

  • 2 672 734
  • 5 186

RepoMies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maple Leafs
Johtunee siitä, että sun kesseleistäs ei kovin moni tykkää ja mieshän on edelleenkin ominaisuuksiltaan maailman yksiulotteisin maalinsylkijä. Vähän niin kuin huono Alex Ovechkin.

Tästä olen hieman eri mieltä. Vaikka Kesseliä pidetään yleisesti laiskana ja itsekkäänä snaipperina, on hänen pelinsä mennyt eteen päin ja nimenomaan kokonaisvaltaisemmaksi. Tarjoillut tällä kaudella lukuisia loisto paikkoja pelikavereilleen ja karvannut, taklannut (!) ja puolustanut hyvällä asenteella. Parannuksen huomaa sekä pelejä katsoessa, että plus-miinus tilastossa. Lisäksi Kessel on pelannut vähän jopa alivoimaa.
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Täytyy sanoa että onpa kyllä kehnoa karvausta LA:n pelaajilta ylläolevassa pätkässä. Luulisi olevan selvä että jos pakki kompuroi niin päälle painetaan kuin herhiläinen konsanaan eikä vain haahuilla epämääräisesti. Hyvä maalipaikka tuossa kuivui kasaan.

Devilsillä oli itse asiassa matkassa roppakaupalla tuuria, sillä tilanteesta oli syntyä ilmainen huippupaikka Kingsille. Adam Larsson lähti vähän turhan innokkaasti kulmaan ja hänen onnekseen Stollin syöttö jää jalkoihin eikä mene Larssonin takana viivasta maalille yksin ryntäävälle Richardsonille.
 

larzzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina
Lisäksi nyt kun kautta on kahdeksan kierrosta takana niin voinee sanoa että ei ne mun puheet Kesselistä ja 40 maalista ihan tänne tainneet kuulua...

En tiedä muistatko vitsisi väärin, vai luinko minä sen taannoin väärin, mutta muistaakseni tarinasi kertoi Kesselin ja Rocket Richard -pystin kohtaamisesta jossain gaalassa.

Kymmenesosa kautta siis pelattu ja Kessel on aloittanut vahvasti kuten joskus aiemminkin. Palkinnot jakoon!
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
En tiedä muistatko vitsisi väärin, vai luinko minä sen taannoin väärin, mutta muistaakseni tarinasi kertoi Kesselin ja Rocket Richard -pystin kohtaamisesta jossain gaalassa.
Muistat oikein, mutta löytyi sieltä keskustelusta tällainenkin lausahdus:

larzzon joskus heinäkuussa kirjoitti:
Lyhyesti: Phil Kesselillä 40 maalia on tiukassa vaikka vierellä lättyä jakaisi täysikuntoinen ja huippuvireinen Marc Savard.

Summa summarum, tuskin Kessel Rocket Richardia voittaa, mutta en mä nyt sitä vitsinäkään pitäisi, jos joku väittää että hänellä on mahdollisuus olla NHL:n paras maalintekijä.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
En tiedä muistatko vitsisi väärin, vai luinko minä sen taannoin väärin, mutta muistaakseni tarinasi kertoi Kesselin ja Rocket Richard -pystin kohtaamisesta jossain gaalassa.

Kymmenesosa kautta siis pelattu ja Kessel on aloittanut vahvasti kuten joskus aiemminkin. Palkinnot jakoon!

Sama virsi jatkuu. Luulen että tämän hetken Kessel kelpaisi myös sinne Bostonin ykköskentän oikeaan laitaan. Miehen kokonaisvaltainen peli on parantanut todella paljon ja mies oikeasti pelaa nyt sitä koko kentän peliä minkä vuoksi Burke miestä jo kesällä kehuikin. Lisäksi kun Kessel järjestää paikkoja myös ketjukavereilleen, niin ei ole mitään utopiaa etteikö Kessel voisi kärkkyä korkealla maali- tai jopa pistepörssissä. Voittoon tuskin kukaan uskoo, mutta top20 sijoitus on ihan realistinen. Kessel on toki aiemminkin aloittanut hyvin, mutta onhan tämä roimasti paremmin kuin koskaan aiemmin. Lisäksi joukkue on paljon parempi kuin viimeiset kaksi kautta, niin tuo 40 maalia esimerkiksi ei ole enää niin kummaa utopiaa. Mies on aiemminkin siihen 70 peliin 30 kaappia paiskannut, paljon paskemmassa tiimissä ja huonommilla ketjukavereilla. Nyt on pohjilla jo 9 ja pelejä 71 jäljellä.

Huumoriketjun kamaa? Kessel ei ehkä NHL puolen, mutta larzzon alkaa näillä näytöillä olla jonkun huumoriketjun kamaa.

Ei mikään toki pois sulje mahdollisuutta, että Kessel vielä pahastikin hyytyisi mutta katsoisit niitä pelejä ensin. Mikäli Kessel jatkaa tuota rataa, niin Seguin saa olla aika taikuri että yltää tuolle tasolle.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Flyers-twittaajat yrittävät toipua huumorin keinoin eilisestä:

Tim Panaccio twittaili ensiksi:

"no flyer on ice prax today; day of meditation ...."

Jota sitten Flyersguru vielä jatkoi:

"in the woods"

Aiheuttivat hieman suuremmankin hymyn. Niin ja mikäli joku miettii mistä tuo metsä tuonne pomppasi niin sehän on peruja eilisistä Bryzgalovin ottelun jälkeisistä kommenteista, joista yksi meni: "I'm lost in the woods right now"
 
Lähinnä tuosta kiire ja/tai väsymys paistaa. Silloin ei väsyneenä huomaa, vaikka esimerkiksi laittaisi kolmeen peräkkäiseen lauseeseen saman adjektiivin.

Mitenköhän väsyneenä herra Hiitelä kirjoittaa tuonne Twitteriin:
http://twitter.com/#!/jhiitela

Noin henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että Juhan olisi varmaan parempi twiittailla ihan vain suomeksi, sillä myötähäpeämittari piippaa aika lujaa tuota hänen lontoon kielioppiaan tarkastellessa.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
NYR-luotsi John Tortorella sivaltaa Joe Thorntonia ihan huolella Snow Thorntonin ensin kritisoitua sinipaitoja luultavastikin pehmeimmäksi joukkueeksi, mitä vieraskiertueella tuli vastaan - huolimatta siitä, että NYR pieksi särjet lukemin 5-2:

Thornton: "probably the softest team we played on the trip. We should have had these two points."

Tortorella vastasi ensin lyhytsanaisesti, mutta muotoili sitten eilettäin sanomisiaan hieman tarkemmin: "Joe's a heck of a player, but here's a player popping off about our team, and Joe hasn't won a (darn) thing in this League. He could go down as a player, being one of the better players in our League never to win anything. So what he should do is just shut up. It was uncalled for, it was classless, and I've never had it happen like that before."

Kyllähän tämä taas hetken myhäilyttää.
 

pot67

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Thornton: "probably the softest team we played on the trip. We should have had these two points."

San Josehan on epäilemättä maailman fyysisin ja kovin joukkue, jonka riveissä on maailman fyysisin ja paras pakki. Niin onhan se varmasti hankala latautua näitä pehmeitä joukkueita vastaan, ja taistella pisteistä tasaveroisesti. Mutta kovat joukkueet San Jose tylyttää mennen tullen kovuudellaan ja maailman fyysisimmän pakin avulla.

Yksi ehdotus ensi kauden divisioona-jakoa ajatellen olisi, että San Jose pelaisi vaan kovia joukkueita vastaan. Ettei tule näitä pistemenetyksiä pehmeille joukkueille. Ja maailman fyysisin ja kovin pakki pysyisi elementissään.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Öhh jos joku missaa näin tärkeän palan kaikkea popkulttuuria, lienee perusteltua sanoa ihan suoraan kvg. Tai kvy.

Tosin sinänsä sellainen semi-fail tason moka on puhua "admiraali Ackbarista", kun tietenkin kyse on joko amiraali Ackbarista tai Admiral Ackbar:sta.

;)
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
ehkä minä olen vain vanha, mutta minun mielestäni on vähintään jonkinasteinen fail puhua alkujaankaan jostain Star Trek hahmoista julkisesti jääkiekkopalstalla.
 

Klubbheads

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars.
Jännää miten voi paskasta kommentista ja mukahauskasta tulla näin hauskaa jälkihuumoria...mut kyllähän tää tästä jo riittäis. Star warsia ja lätkää ei pitäis sekoittaa yhteen, menee hyvä laji pilalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös