NHL-huumoria

  • 2 672 909
  • 5 186

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
kaivelin lämpimikseni Teemu Pulkkisen prospect sivustoja löytääkseni ennustuksia, että millä vuorolla hänet tullaan varaamaan. Törmäsin tällaiseen asiantuntevaan sivustoon kuin thehockeywriters.com.
http://thehockeywriters.com/prospect-profile-teemu-pulkkinen-jokerit-helsinki-sm-liiga/

erityisesti minua lämmitti kohta jossa Pulkkista verrataan muihin suomalaisiin saman tyylisiin kiekkoilijoihin:
"With Sid Crosby-like ability, Pulkkinen is drawing comparisons to other top NHLers that originated in the SM-Liiga such as Jere Lehtinen, Joni Pitkanen, Teemu Selame and Tuomo Ruutu."

edit, vasta jälkikäteen huomasin, että tuossa puhutaan Selameen Teemusta, joka sekin hieman huvittaa minua.

Ja jos nyt vielä ilkeäksi alkaa, niin näin krapulapäissään olen hieman huolissaan, että missä kunnossa Teemun äipän haarukka on synnytyksen jälkeen ollut mikäli tuo pitää paikkaansa:
"It’s like Teemu was born with ice skates on."
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Brock Nelsonissa kyllä nimi ja ulkonäkö kohtaavat, muodostaen vahvan mielikuvan collegen suosituimman veljeskunnan johtajasta, joka syö köyhistä oloista tulevia nörttejä aamupalaksi.
 
Puck Daddy and The 10 most awkward NHL Draft rookie glamour shots. Poseeraukset Kirillistä Kabanoviin Venäläisten lupausten muutenkin hallitsemassa listassa. Osa vahingossa, osa tahallaan ja jokainen omalla tyylillään.
Yllättävää, että juuri suurimmaksi osaksi ei-Pohjois-Amerikkailiset pelaajat näissä kuvissa. Jenkit ja kanukithan on juuri sopivia tällaisiin teennäisin poseraauskuviin. Välillä oikein yököttää joidenkin junnujen jargonivastaukset ja teennäiset reaktiot.
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Mikäli Gilbert Grape-elokuvasta tehdään jatko-osa, voisi Kabanov pelkästään noilla kuvilla taistella vammaisen Arnie-veljen roolista, jos DiCaprio ei enää jaksa.

Basaraballa on vahva Landon Donovan-puunukkepärstä hallussa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mikäli Gilbert Grape-elokuvasta tehdään jatko-osa, voisi Kabanov pelkästään noilla kuvilla taistella vammaisen Arnie-veljen roolista, jos DiCaprio ei enää jaksa.
Kysymykseksi jää, täyttyisikö Tropic Thunderissa esitetty "never go full retard" pykälä enää Kabanovin kanssa?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tuppaa lohduttomuus aina naurattamaan...HF Boardsilla joku muisteli NY Islandersin kautta 1996-97...

I remember watching Bertuzzi lug the puck up the right wing and take a huge slapshot that went top left corner to tie the game 1-1 against the Wings in 96-97. The whole building exploded and I was thinking "This is the year the Isles turn the corner...".

That idea was dashed a period later when the Wings had a four goal lead.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ilmeisesti Toews vielä Kaneakin pihimpi äijä, ku matkustaa ratikalla/bussilla siinä missä Kane kulkee taksilla, mutta tempoo kuskia turpaan 50centin takia.

Hyvä kuva kyllä.

Ja näyttävät pupillitkin laajentuneet.

Minusta tuntuu että Toews tuijottaa jonkun tissejä.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Itse epäilen että kannu on photoshopattu tuohon jälkikäteen peittämään kapteenin touhut julkisissa. Siitä kertoo myös matkustajanaisen (Katja Ståhl?) tyrmistynyt ilme.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Score: A Hockey Musical (2010)

Ensinnäkin, tämä tuli huumoriketjuun ihan vaan sen takia että kyseessä on ilmeisesti komedia. Itse haluaisin nähdä kyseisen elokuvan.

Saanko esitellä: Score: A Hockey Musical (2010) (traileri). Release Date: 22 October 2010 (Canada).
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Itse epäilen että kannu on photoshopattu tuohon jälkikäteen peittämään kapteenin touhut julkisissa. Siitä kertoo myös matkustajanaisen (Katja Ståhl?) tyrmistynyt ilme.

Tuo matkustajanainen ja tankotanssija on Jonathanin äiti, ihan vaan tiedoksi. Ja kyseessä ei ole mikään julkinen kulkuväline vaan partypussi. Täytyy vain ihmetellä kuinka sivistymätöntä porukkaa täälläkin näppäilee, ettei kukaan tunnista kuvasta Gary Bettmania?
 

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Ja jos nyt vielä ilkeäksi alkaa, niin näin krapulapäissään olen hieman huolissaan, että missä kunnossa Teemun äipän haarukka on synnytyksen jälkeen ollut mikäli tuo pitää paikkaansa:
"It’s like Teemu was born with ice skates on."

Päivän naurut. Ja en usko ton kyseisen thehockeywriters.comin kirjoittajan nähneen Pulkkista koskaan kentällä, hieman päin honkia noi arviot menee ainakin mun mielestä. Mutta jos ei muuta niin hauskan tekstin on kaveri kirjoittanut, vaikka tarkoitus oli hieman eri. Ja tuleekohan tämä Score: A Hockey Musical Suomeen levitykseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös