NHL-huumoria

  • 2 672 815
  • 5 186

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
"Näitä tilastoja inhotaan NHL:ssä suomalaisten takia"

Pekka Jalonen jaksaa pieraista näitä haisevia otsikoita ja vielä paskempia juttuja. Anna tulla vaan.

Otsikossa vihjaillaan jotain erikoistakin. Sitten paljastuu, että kuulemma maalivahtitilastot ne ovat, ja aiheuttavat kuulemma jopa "närää". Väitettä ei tietenkään mitenkään perustella, tai viitata esim. artikkeleihin, tai edes henkilöön (kuten esim. Ovechkin-jutussa voisi viitata Don Cherryyn tms.) ja itse maalivahtien juttu on luettelo suomalaisista maalivahdeista, sekä heidän tilastonsa tällä hetkellä.

~HOH HOH DEBBIE!

Sanoisinko näin huumoriketjussa että "and now for something completely different".
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
"Näitä tilastoja inhotaan NHL:ssä suomalaisten takia"

Pekka Jalonen jaksaa pieraista näitä haisevia otsikoita ja vielä paskempia juttuja. Anna tulla vaan.
Tälle samalle timanttiselle otksikolle ja jutulle nauroin eilen illalla itsekin! Tämä mies se vaan jaksaa tätä samaa kaavaa jatkaa.. Toisaalta sopii lehden imagoon sen verran hyvin että mikäpä siinä.

Olisiko taas Saikan(?) aika ottaa toimittajaan yhteyttä ja antaa palautetta? Eikös sieltä viimeksikin tullut hyvin asiallinen vastaus?!?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Iltalehdellä lienee käytössä toimittajien juttukiintiö joka pitää täyttää. Artikkeleiden arvo tai laatu mitattaneen käytettyjen merkkien määrässä. Toimitussihteerin työnä on varmistaa, että prosentit ja prosenttiyksiköt eivät ole menneet sekaisin ja, että muutenkin tilastot on ihan hyvin!
 

oze

Jäsen
Semyon Varlamov ajatteli pistää rookiepalkan paloiksi ja ostaa talon:

By Alexei Shevchenko and Alexander Lyutikov, Aug. 30, 2009:
Semyon Varlamov wants to acquire some real estate in Washington, DC.

"Very nice city, I like it," he explained. "I want to buy a house there when I make it to a team."

"Buy the White House," someone had advised him.

Semyon, not catching about what house they were talking, absently nodded, "There are many good houses there. Could be a white one."

The American Realtors will soon be surprised.


hehehee...
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Ei liity NHL:ään, mutta yleisesti Pohjois-Amerikan jääkiekkoon:
Metsästys kesken jääkiekko-ottelun on suututtanut myös kettutytöt.. :D

Mahtavaa!
 

d2uce

Jäsen

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
No ei se kyllä mitenkään maailmaa järisyttävän hauska läppä ainakaan ollut... ha-ha, entinen pelaaja kuoli lento-onnettomuudessa. ha-ha.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
No ei se kyllä mitenkään maailmaa järisyttävän hauska läppä ainakaan ollut... ha-ha, entinen pelaaja kuoli lento-onnettomuudessa. ha-ha.

Öh, eihän nyt sille naurettu, vaan sille että Hobie Baker voittaja tipahti kovaa, muttei yhtä kovaa kuin itse Hobie Baker lentokoneen tippuessa.

Ihan jees läppä kyllä, vilpertistä on vain tullut kukkahattutäti, kun ei enää kunnon musta huumori uppoa...uskallatko sä enää katsoakaan Donnie Darkoakaan :)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ehkä mun vaatimus hauskalle läpälle on vaan korkeampi kuin... tuo.

Hah, Hobey Baker-voittaja kaatui tultuaan taklatuksi.
Ha-ha, Hobey Baker kuoli lento-onnettomuudessa, ha-ha.

En siis sano, että olisin sormea heristämässä, että ei tuollaisia saa sanoa hyihyi, vaan, että läppä oli paska.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ehkä mun vaatimus hauskalle läpälle on vaan korkeampi kuin... tuo.

Hah, Hobey Baker-voittaja kaatui tultuaan taklatuksi.
Ha-ha, Hobey Baker kuoli lento-onnettomuudessa, ha-ha.

En siis sano, että olisin sormea heristämässä, että ei tuollaisia saa sanoa hyihyi, vaan, että läppä oli paska.

Mutta kun tuolla käännöksellä se ei olekaan mitenkään hauska, mutta lontooksi (tai tipahti-käännöksellä) siinä on humoristinen analogia.

Mutta tjoo, huumorista on yleensä vähän vaikea kiistellä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Nyt olet kyllä totaalisesti kassalla.
Kumman väittämän suhteen? Toinen on henkilön arvomaailmasta peilautuva toteamus ja toinen on henkilön ilmaisema mielipide.

Uskoisin, että minä tiedän minun arvomaailman henkilönä paremmin kuin sinä. Kenties siis sanot, että mielipiteeni on väärä.

Onneksi olkoon, hävisit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös