En muitten naurunpyrskähtelijöiden puolesta sano mitään, kommentoin vaan omaa kommenttiani kun täällä ei taideta oikein tajuta mille nauretaan ja mille ei. Komiikka on vaikea laji, sanotaan. Sanotaan alkuun myös, että nauraminen ja ilkkuminen EI ole sama asia ja itsehän tein vain ensimmäistä enkä jälkimmäistä kuten moni ilmeisesti luuli.
Pitää nyt kuitenki muistaa se, että Floppa on joka kaudella pelannut sen muutaman ottelun ja pari vikaa kautta ruotsissa ja pointtihan tässä miksi tämä on huumoria on juurikin se, että mies teki paluun NHL:ään mutta lopetti kahden pelin jälkeen. Hän ei tehnyt paluuta jäälle, hän ei ollut lopettanut lajia ja pyörtänyt sanomisiaan ja palannut peleihin (vaikka siinäkin olisi kahden ottelun jälkeen lopettaminen koomista). Asiahan olisi täysin eri jos mies ois sanonut heti alkuun NHL:ään paluun syyksi, että "haluan lopettaa huipulla ja Colorado-fanien edessä". Vammat oli tiedossa ja se että rakastaa lajia jne, joten ihan samahan se ois ollu jatkaa ja kokeilla ruotsissa kestääkö jalka jne. Ruotsissa kahden ottelun jälkeen lopettamispäätös ei ois kuulunut huumoriosastolle, vaikka todnäk ois saanut yhtä ison mediahuomion. Missään vaiheessahan en ole naureskellut miehen vammoille, joten kysymykseen lähimmäisteni vammautumisesta ja siihen reagoimisestani tuskin tarttee vastata ja koen tuon kysymyksen muutenki asiattomaksi ja lapselliseksi.
Se, mitä tarkotin hypetyksellä oli juurikin tätä median luomaa, myönnän että "teet"-sanan käyttö oli huonosti muotoiltu koska sillä voi ymmärtää että tarkoitin Flopan itsensä järjestämää hypetystä...Toisaalta, julkkis tekee elämässään työpäätöksen josta satavarmasti kirjotetaan, joten oisko voinu kokeilla pärjäämistä pienemmän seurannan alla ruotsissa...Viimeisen lauseeni tarkoituksena olikin myös huumorintajuisille muistuuttaa, että eihän Cola-Ollikaan (vai miks sitä sanottiin) itse luonut hypeä...meni yrittämään, eikä ollut omalla tasollaan ja kaikki nauroi jne...kaukaa haettu mut kuitenki sama asia, eri laji...
Nää Flopan puolustelijat tuntuu olevan samalla linjalla, että ei saa nauraa kun se oli hieno mies ja teki niin paljon pisteitä. Siksi sanoin, että oisin nauranut vaikka ois ollu suomalainen huono pelaaja. Eiköhän jokainen kuitenki tiedä mitä ja miten paljon hän on saavuttanut, joten siitä muistuttamisen ja legendaksi hypettämisen vois varmaan tehdä oman ketjun, vai!? Koska edelleenkin sanon samaa, että saavutuksilla ei tässä huumoripläjäyksessä ole eikä tule olemaan merkitystä. Koska muuten hyväksytte naurun huonoille yrittäjille mutta ette hyville.
Se mitä tulee Lehtisen lopettamiseen, Selänteen juupaseipäs-juttuun ni en kommentoi koska en ole heitä mollannut/ylistänyt/itkenyt/nauranut taikka muutenkaan kommentoinut. Voisin tietty sanoa mielipiteeni, mut ketä se kiinnostaa eikä se ole tämän ketju aihe.
Tässä olikin sit viimeinen viesti mun osalta tähän asiaan, ettei mee ihan ohi asian ytimestä. Jos joku ei tuosta ymmärrä minun näkemystäni tän asian huumoripitoisuudesta niin elä sit naura, mutta anna minun ja muitten jatkaa nauramista.