Tää on kyllä aika hupaisa sarjakuva. Uusimmassa on Määttäkin päässyt huutelemaan suomea. Tältäosin mielenkiinnolla odotan Pens-kauden alkua.Löysin vihdoin Phil Kesselin sarjakuvasivuston. Täältä Phil Kesselin maailmaan.
Tää on kyllä aika hupaisa sarjakuva. Uusimmassa on Määttäkin päässyt huutelemaan suomea. Tältäosin mielenkiinnolla odotan Pens-kauden alkua.Löysin vihdoin Phil Kesselin sarjakuvasivuston. Täältä Phil Kesselin maailmaan.
hahahaa! Siinäpä vasta hassu juttu, että sattui asumaan lähellä jotakuta Buffalon alueen noin viidestäkymmenestä Tim Hortonista.
Google Maps
Oisko tossa se hauska juttu ollut kuitenkin se mikä siinä tien vieressä törröttää ja viittaus rattijuoppouteen.. Tai hittoks sitä näitä selittämään, itse ainakin hymähdin.
Police: Ryan O’Reilly Drunk Drove His 1951 Chevy Into A Tim Hortons
Mikäs tos uuden kämpän tien varressa on?
Et oo tosissas, vai oliks vitsi? Haha.Mä oon kans vähän pihalla tän suhteen, eikä vieläkään auennut vitsi. Mut missä pelaa toi Tim Horton? Nathan Hortonin tiedän et pelas joskus Floridassa.
Viimeinen vihje: auto. Jos ei vieläkään aukea niin olkoon.
Et oo tosissas, vai oliks vitsi? Haha.
No siinä on kyllä oikea suhtautuminen asiaan. Joku luullut rikastuvansa kuvalla. Jagr toteaa "Mä olen elävä legenda, deal with it"Joku yritti kiristää Jagrilta rahaa kuvalla, jossa tämä nukkuu jonkun naisen vieressä ilmeisesti kiihkeän yön jäljiltä.
Jagr vastannut vaan, että "Ihan sama".
http://www.blesk.cz/clanek/celebrit...teli-se-sexy-modelkou-fotkou-ho-vydirali.html
Siinä lopputulos.
Vanha pappa vielä vertyy!
Muija on muuten 18-vuotias ja seurustelee Tsekin u20-maajoukkueen pelaajan kanssa.
Mä oon kans vähän pihalla tän suhteen, eikä vieläkään auennut vitsi. Mut missä pelaa toi Tim Horton? Nathan Hortonin tiedän et pelas joskus Floridassa.
Ei kyllä avaudu tuon(kaan) eukon logiikka. 43-vuotias jääkiekkolegenda joka on vieläpä sinkku, painaa 18 vuotiasta mallia. Ei nyt varsinaiselta skandaalilta haiskahda. Ja nyt kun akka meni julkaisemaan kuvan, seuraavaa kiristyksen uhria voi olla melko vaikea löytää. Unohtamatta sitä että huoran kalastelema summa on sitä luokkaa että sellainen nyt tippuu päivittäin Jagrin taskusta. Propsit kuuskasille toiminnasta!
No ihan suora kuva tuli Cherrystä. Huikeutta. Hieno mies kyllä tämä P.K.Tällä kertaa tunnettua lätkäpersoonaa imitoimassa PK Subban. Aika kohdalleen osuu.
Propsit kuuskasille toiminnasta!
Toki jos vajaa paritonnia vaatii hiljaisuudesta, niin kannattaisi olla kyllä susiruma. Nätille tytölle tuskin heruu liikaa rahaa, varsinkin jos saaliin kannalta julkisuus ei vähintään perhesuhteita tuhoa...
Iltasanomien uutisen mukaan kiristäjä oli eukko ite. Toisaalta, ketä kiinnostaa. Ei jaakeria ainakaanKiristäjänä oli ilmeisesti kolmas osapuoli, joka oli saanut kuvat haltuunsa, mikäli oikein käsitin.
Iltasanomien uutisen mukaan kiristäjä oli eukko ite. Toisaalta, ketä kiinnostaa. Ei jaakeria ainakaan