NHL Highlight Machine

• 2 345
  • 20

eld i räven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Arvon kanssafoorumilaiset olen jo jonkin aikaa miettinyt että avaan tälle kelpo palvelulle oman tredin.

Tämä liikkuvan kuvan koostepalvelin on jatkuvassa käytössä ainakin minulla, esim CBS vastaava vain kaataa firefoxini. Toki NHL HLM joskus takkuaa kuten tänään kun en millään saa Rangers-Hurricanes ottelun koostetta näkyviin.

Sanomattakin on selvää että ei palvelu näytä kaikkea mitä ottelussa tapahtuu mutta suurin miinus on rankkareiden nihkeä näyttäminen. Toisaalta rajoitetun tv-seurannan takia on mukava käydä katsomassa tilanteita eikä pelkästään tilastoja otteluista. Kuvamateriaali sisältää maalien lisäksi herkkupaloja ottelun tapahtumista, varsinkin vähämaalisemmissa koosteissa.

Playa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, San Jose Sharks
Kyllä, itse myös käytän päivittäin kyseistä palvelua. On todella mainio kun tulee töihin ja ensimmäiseksi voi katsoa maalit kaikista otteluista. Silloin tällöin myös mukana hyviä taklauksia ja maalivahtien torjuntoja!

Todella hyvä palvelu, Sm-liigaan olisi kiva saada samanlainen!

Jarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Samaa mieltä, on se mukavaa kun voi katsoa parhaat palat lähes kaikista otteluista päivittäin. Ensin yleensä lueskelen tilastot, sitten katson parhaat palat ottelusta ja lopuksi luen yhteenvedot otteluista.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Kyllä täälläkin ollaan erittäin tyytyväisiä tuohon Highlight Masiinaan! Philly + Sportin suppean tarjonnan takia se on kuin vastaus rukouksiin. Tottakai pieni parhaat palat-paketti ei koskaan korvaa kunnon ottelukoostetta, mutta että joka ottelusta näkee edes kaikki maalit on jo aivan mahtavaa. SM-Liigan heti samanlainen palvelu!

eld i räven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
mambo kirjoitti:
Missäköhän voisi olla vika, ettei hailait-masiina käynnisty???

En tiedä missä surffaat, mutta myös videostreamingin asetukset palveluntarjoalla ja oma kaistaleveys vaikuttaa tuon Wmp version lisäksi.

mambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
eld i räven kirjoitti:
En tiedä missä surffaat, mutta myös videostreamingin asetukset palveluntarjoalla ja oma kaistaleveys vaikuttaa tuon Wmp version lisäksi.

verco kirjoitti:
Mulla ainakin auttoi Media Playerin päivitys. Joku fiksu sen osasi neuvoa silloin.

Tattis! Neuvot auttoivat ja videot näkyvät...

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Paljon kehuja tuntuu saavan tämä Hailaitti-masiina. Itse olen aina käyttänyt vain TSN.ca:n highlightseja. Siellä näkee myös kaikkea makea extrakamaa, kuten Team Reports ja loistava McKenzien Hockey Insider + muutakin urheilua.

Kysymys kuuluu: Täällä on varmaan joku joka on kokeillut molempia (NHL.com vs tsn.ca). Kumpi on parempi? Mä en jaksa rekisteröityä NHL.comiin saadakseen vastauksen tähän..

TSN.ca - Audio Video: http://www.tsn.ca/audio_video/

TML

Jäsen
ozo kirjoitti:
Paljon kehuja tuntuu saavan tämä Hailaitti-masiina. Itse olen aina käyttänyt vain TSN.ca:n highlightseja. Siellä näkee myös kaikkea makea extrakamaa, kuten Team Reports ja loistava McKenzien Hockey Insider + muutakin urheilua.

Kysymys kuuluu: Täällä on varmaan joku joka on kokeillut molempia (NHL.com vs tsn.ca). Kumpi on parempi? Mä en jaksa rekisteröityä NHL.comiin saadakseen vastauksen tähän..

TSN.ca - Audio Video: http://www.tsn.ca/audio_video/

Eikös TSN palveluissa ole joskus kaikenlaisia top-pätkiä mukana myös?
Itse käytän molempia palveluita enkä ole suurempia eroja huomannut. Samalla lailla pyörii ja samat pätkät myös.

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Täälläkin ollaan hyvin tyytyväisiä NHL-highlight machineen. Katson joka aamu kaikkien otteluiden maalit ennen kuin lähden töihin. Välillä muutama näyttävä torjunta ja kova taklaus sekä luonnollisesti kaikki ottelun maalit. Loistava palvelu NHL.comilta!

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
Itse kuulun myös niihin jotka käyttävät tätä nhl-highlights palvelua. Mahtava juttu kun voi joka päivä katsoa yön maalit ja muita parhaita paloja. Välillä kyllä vaikea saada selvää kun on pieni kuva ja kaukaa kuvattu, mutta eipä tuo paljoa sitä mukavuutta vähennä.

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Itse kuuluisin myös tähän aktiivisten seuraajien ryhmään, mutta kun en jumalauta saa tota toimiin. Täältäkin olen jo apua kysynyt, mutta kun ei toimi niin ei toimi. Hanurista koko palvelu :)

verco kirjoitti:
Mulla ainakin auttoi Media Playerin päivitys. Joku fiksu sen osasi neuvoa silloin.
Mitä päivitystä käytit? Mullakin nimittäin näky ne ennen, muttei enää. Käytän kyllä Wmp10:ä. Mieluiten jos antaisit suoran linkin, niin olisin todella kiitollinen!

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
On kyllä mukava palvelu, täytyy myöntää. Noin helposti saatavilla parhaimmat palat peleistä.
Rangersin matsin koosteet tulee aina katsottua, sekä muita mielenkiintoisia otteluita yöltä.

Tietenkin vähän NHL-värittämät on, tappeluita yms on turha odottaa näkevänsä, mutta erinomainen on kyllä siltikin.

JeesBox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kings
Missä vika kun itsellä näkyy 300kilon asetuksella kuva hyvin, mutta 700 kilolla kuuluu vain ääni, kuvaa ei näy misssään. Nopeudesta ei pitäisi olla kiinni. Media Player on 10 versio.

MOHJMTS

Jäsen
Hordi24 kirjoitti:
Itse kuuluisin myös tähän aktiivisten seuraajien ryhmään, mutta kun en jumalauta saa tota toimiin. Täältäkin olen jo apua kysynyt, mutta kun ei toimi niin ei toimi. Hanurista koko palvelu :)

Mitä selainta käytät? Itsellä ei aluksi toiminut kuin exploderilla, ja firefoxin päivityksen jälkeen myös firefoxilla... Operasta en tiedä.

JeesBox kirjoitti:
Missä vika kun itsellä näkyy 300kilon asetuksella kuva hyvin, mutta 700 kilolla kuuluu vain ääni, kuvaa ei näy misssään. Nopeudesta ei pitäisi olla kiinni. Media Player on 10 versio.
Mulla lähti nyt toimimaan täysin, kun asensin media player 10:n uudestaan.

Olikohan täällä tarkoitus vaihdella tietokoneniksejä or what?

Otsikon aiheeseen voin todeta, että palvelu on hieno ja sitä tuleekin käytettyä päivittäin. Aamu alkaa hienosti nhl.comin kautta maalikimaran muodossa. Oletteko muuten huomanneet, että nhl.comissa voit pelaajan nimeä klikkaamalla katsoa kyseisen pelaajan kaikki maalit alkaneelta kaudelta. Hieno toiminto sekin.

verco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Lievers#22 kirjoitti:
Mitä päivitystä käytit? Mieluiten jos antaisit suoran linkin, niin olisin todella kiitollinen!
Ihan tuota microsoft.com:sta saatavaa uusinta Wmp10-päivitystä, mutta ilmeisesti saitkin jo toimimaan, niin kuin tuossa myöhemmin mainitsit.
Mängimies kirjoitti:
Olikohan täällä tarkoitus vaihdella tietokoneniksejä or what?
En tiedä mikä tarkoitus oli, mutta itsekin voisit olla aika tyytyväinen vinkeistä, jos itselläsi palvelu ei toimisi, kun kaikki muut kehuvat stiä maasta taivaaseen. Ei kai nämä vinkit ketään oikeasti voi häiritä.

Itse palvelu on juuri niin hyvä, kuin täällä kehutaan. Ainakin minulla se on syrjäyttänyt teksti-tv:n kokonaan.

eld i räven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
JeesBox kirjoitti:
Missä vika kun itsellä näkyy 300kilon asetuksella kuva hyvin, mutta 700 kilolla kuuluu vain ääni, kuvaa ei näy misssään. Nopeudesta ei pitäisi olla kiinni.

Ei pitäisi niin, mutta kyllä kaikki viittaa siihen että median vastaanottonopues ei syystä tai toisesta ole riittävän suuri jotta elävä kuva näkyy.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy