NHL Global Series

  • 262 641
  • 1 180

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Nyt taisi sivusto kaatua?:D
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Liput saatu pienen veivaamisen jälkeen, ei ollut kuin noita kalleimpia jäljellä, joten oli pakko ottaa vaikka vähän kirpaisee. Onkohan Tampereen hotellit vetäneet taas sen "Hämeen" lisän hintoihin, mömmön kisojen aikaan oli sikakallista yöpyä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Liput saatu pienen veivaamisen jälkeen, ei ollut kuin noita kalleimpia jäljellä, joten oli pakko ottaa vaikka vähän kirpaisee. Onkohan Tampereen hotellit vetäneet taas sen "Hämeen" lisän hintoihin, mömmön kisojen aikaan oli sikakallista yöpyä.
Viimeksi kun majoitusta tutkailin, niin olihan siellä änärilisää tullut hintoihin.
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Tovin sai painella lippuja koriin, mutta lopulta 250€ flaba B2:een tarttui käteen.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Kannattaa yrittää uudestaan pitkin päivää, kun jengi sekoilee ostoskoriensa kanssa. Saimme maanantaina iltakympiltä 200 euron liput yläkatsomoon, eli halvempiakin lippuja oli yllättäen vielä illalla olemassa vaikka päivällä näytti eioota.
 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Meniköhän kaikki alle satasen liput pöydän alta jollekin? Ei mitään toivoa niihin.
Välillä näyttäisi vapautuvan yksittäisiä halvempia lippuja, mutta ne menee sitten aika äkkiä.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täälläkin sama kohtalo, kuin kanssapalstalaisilla. Toki omalla kohdalla kyse siitä, että ihan periaatteesta en suostu useampaa satasta vinguttamaan lätkälipusta. Onneksi tämä nyt ei ollut itselle once in a lifetime, kun on noita kohtaamisia jo aika monta nähty.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täälläkin sama kohtalo, kuin kanssapalstalaisilla. Toki omalla kohdalla kyse siitä, että ihan periaatteesta en suostu useampaa satasta vinguttamaan lätkälipusta. Onneksi tämä nyt ei ollut itselle once in a lifetime, kun on noita kohtaamisia jo aika monta nähty.

Itse maksoin aikanaan Torinon olympiafinaalin lipusta hallin edessä jollekin jenkille 150 euroa (alkup. hinta 200€, olin valmistautunut maksamaan 250€). Se oli once in a lifetime tilaisuus, ei mikään yksittäinen NHL-peli. 70 euroa kpl olisin voinut mulle ja pojalle hankkia, mutta pärjätään kyllä, vaikkei pääse paikalle.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
(1)
  • Tykkää
Reactions: NIN

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Aikamoista, yhet liput sain ehkä noin klo 10.15 ostoskoriin puhelimella, mutta kun 170€/kpl arvoiset liput olikin ostoskorissa hintaan 280€/kpl niin en tarttunut. Kiva tuo dynaaminen hinnoittelu. Senpä jälkeen ei ole ostoskoriin löytänyt tietään yhdetkään liput vaikka useamman kerran olen oleviaan kaksi lippua saanut valittua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös