NHL Global Series

  • 262 800
  • 1 180

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Huhtikuussa luultavammin, niin oli viimeeksi. Nopeasti meni. OP:n kautta oli myös pieni etuosto-oikeus.
Nyt menee luultavasti vielä nopeammin, koska Dallas ja Florida. Toivottavasti OP on taas mukana. Tuo siitäkin hyvä, että kuka tahansa ei voi vain kirjautua jäseneksi ja saada edun.
 

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Kalleimmat taisi olla noin 300 euroa ja halvimmat 70 euroa. En tiedä, että mitä nuo halvimmat liput oli kun yläkerran kaarteessa olin itse ja sinne maksoi 170 €. Eli varmaan 130-300 € oli pääosin liput. Näköjään viimeksi ostin liput 25.4.2022, joten ei tässä kauaa nytkään enää mene lippukaupan aukeamiseen.
70€ liput taisi olla pyörätuolipaikkoja, eli normaalit liput lähti siitä about 130 eurosta. Itse olin yläkatsomon kulmassa ja jotain 170€ luokkaa taisi olla.

Olin perjantaipeliä katsomassa, jossa omasta mielestä oli hyvä tunnelma (välittyi se telkkarin välityksellä tai ei). Toki Rantasen hattutemppu oli kova juttu, mutta että ylipäätään pääsi näkemään Mackinnonin ja Makarin tasoisia kavereita jäällä tekemässä taikojaan, oli se the juttu. Helposti kovatasoisin lätkämatsi, mitä livenä olen päässyt näkemään. Tuossa pelissä Columbus oli myös edes jollain tasoa mukana, toisin kuin lauantaina.

Sen huomasin 2022, että sinä päivänä kun otteluajankohta julkaistiin (taisi olla perjantai), niin samana päivänä hotellihuoneet oli vielä normaalihintaisia. Sitten maanantaina(?) kun liput sain lunastettua, niin hotellihuoneiden hinnat oli jo tuplaantuneet. Eli jos aikeita lähteä Tampereelle yöksi, niin kannattaa peruutusoikeudelliset huoneet varata jo ennen lippujen ostamista, niin voi säästä jokusen kympin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Huhtikuussa luultavammin, niin oli viimeeksi. Nopeasti meni. OP:n kautta oli myös pieni etuosto-oikeus.

Tuli muistaakseni Ma OP:n kautta, Ti Gigantin klubijäsenille ja Pe kaikille lopuille.
Ti sain liput ja Pe sai kans lippuja
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Onkohan näihin vielä tiedossa jotain ennakkomyyntejä? Eikös viimeksi ainakin kaikki halvimman kategorian liput menneet jo näissä OP:n ja keiden kaikkien yhteistyökumppaneiden kampanjoissa?
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
OP-ENNAKKOMYYNTI:

Ennnakkomyynti OP:n omistaja-asiakkaille on käynnissä ma 18.3. klo 10 – ke 20.3. klo 10. Lippuja saatavilla rajoitetusti. Ostorajoitus 4 kpl / asiakas.

BEELY-ENNAKKOMYYNTI:

Ennakkomyynti Beelyn asiakkaille on käynnissä ti 19.3. klo 10 – ke 20.3. klo 10. Lippuja saatavilla rajoitetusti. Ostorajoitus 4 kpl / asiakas.
 

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
OP-ENNAKKOMYYNTI:

Ennnakkomyynti OP:n omistaja-asiakkaille on käynnissä ma 18.3. klo 10 – ke 20.3. klo 10. Lippuja saatavilla rajoitetusti. Ostorajoitus 4 kpl / asiakas.

BEELY-ENNAKKOMYYNTI:

Ennakkomyynti Beelyn asiakkaille on käynnissä ti 19.3. klo 10 – ke 20.3. klo 10. Lippuja saatavilla rajoitetusti. Ostorajoitus 4 kpl / asiakas.
Olen itse OP:n omistaja-asiakas, mutta en ole saanut minkäänlaista ilmoitusta ennakkomyynnistä. Osaako joku kertoa miten tämä toimii?

EDIT: Löytyikin tuolta Kumppaniedut-kohdasta
 
Viimeksi muokattu:

Parson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tuli nyt pyydettyä ostolinkki OP edun kautta. Pitää loppuviikon aikana päättää, käyttääkö sen kun siinä on loma justiin alla. Joukkueet kiinnostaa kyllä.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Firmassa innostuivat OP-tarjouksesta ja nyt alkoivat hössöttää virkistysreissua. Eivät sitten voineet 2022 innostua, Florida ja Dallas ei oikein kiinnosta. Koivujen pelit kävin aikanaan katsomassa Hartwallilla, kun ajattelin että halvemmaksi tulee kun lähteä paikan päälle.
 

kalitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jets, Ässät
"Vain OP:n asiakkaille" linkki on taas mallia geneerinen, joten käytännössä siellä on kaikki halukkaat pankistaan riippumatta ostoksilla maanantaina?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
OP:n sivuilta tai sovelluksesta Omistaja-asiakas kohtaan ja sieltä Edut. Pitäisi löytyä linkkiä sitä kautta.
Kumppaniedut taisi olla mobiilisovelluksessa. Anyways, löytyy.
---

Otin linkin, vaikka ei kyllä varmastikaan ole mahdollisuutta Suomeen tuolloin irrota. Vaan kun ei koskaan tiedä, ja liput varmaankin saa myytyä samaan hintaan etiäpäin kuten keikoillekin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
"Vain OP:n asiakkaille" linkki on taas mallia geneerinen, joten käytännössä siellä on kaikki halukkaat pankistaan riippumatta ostoksilla maanantaina?
Joo, Lyytin alle tehty, mutta tosiaan aukesi incognito-tilassa kun kokeilin. En sitten tiedä, tuleeko varsinainen ostolinkki perille, ellei asiakastiedoista löydy rekattua mailiosoitetta. Voisin kuvitella ettei tule.

Edit. Eiku joo, toi lopullinen ostolinkki on myös geneerinen. Hassua, jos tosiaan ajatellaan, että pelkkä "ethän jaa muille" estäisi sen käytön. No, mulle riittää, mutta saa nähdä, ehtiikö tuolla asioimaan ennen lippujen menoa.
 

Tach

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kumppaniedut taisi olla mobiilisovelluksessa. Anyways, löytyy.
---

Otin linkin, vaikka ei kyllä varmastikaan ole mahdollisuutta Suomeen tuolloin irrota. Vaan kun ei koskaan tiedä, ja liput varmaankin saa myytyä samaan hintaan etiäpäin kuten keikoillekin.

Tänä vuonna liput myydään näemmä pelkästään lippu.pass -lippuina, joten trokaaminen ei ole ihan niin simppeliä. Lippu.pass liput voi myydä eteenpäin lipun kautta, mutta hinta on aina alkuperäinen tai halvempi, ja tapahtumajärjestäjä päättää milloin lippuja saa eteenpäin laittaa.
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Tänä vuonna liput myydään näemmä pelkästään lippu.pass -lippuina, joten trokaaminen ei ole ihan niin simppeliä.

Osaako joku sanoa, miten tuo toimii, jos ostan liput pojalla ja hänen kaverilleen. Eli lipun siirto pojan kännykkään ei taida onnistua? Sivuilla lukee ettei qr-koodia voi kopioida. Joskus keikkaliput annoin kuvankaappauksena kaverille, kun itse emme päässeet osallistumaan, eikä silloin ongelmaa ollut sisäänpääsyssä.

Pitänee siis varmaan laittaa poika itse ostamaan liput, koska on myös op:n jäsen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös