NHL Global Series

  • 262 993
  • 1 180

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei ole millään tavalla yllätys, että Stars on toinen joukkue joka laitetaan Suomeen pelaamaan. Oikeastaan jos olisi pitänyt veikata, niin Stars olisi ollut se kaikista todennäköisin joukkue Suomeen. Sen sijaan minulle pieni yllätys on se, että jälleen kerran Panthers pelaa Suomessa. Tietenkin Barkovin johdolla lippuja saadaan varmasti myytyä, mutta olisi vaihtelun vuoksi toivonut esim. Hurricanesia. Saadaan ainakin tamperelainen vs. tamperelainen ykkössentterikilpailuun Tampereelle.

Minä olisin itse toivonut Kraken - Islanders -paria. Olisi ollut todennäköisesti huomattavasti vähemmän kilpailua lipuista.
Odotin juuri tuota Stars-Canes peliä, mutta kyllä Pantteritkin käy
 

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Suomessa tullut oltua NHL-otteluissa näkemässä Laineen ja Rantasen hattutemput. Syksyllä pitää ehdottomasti mennä katsomaan Hintzin vastaava!

Florida oli kyllä vähän yllätys ja lievä pettymys, mutta toisaalta viimeksi pelasivat Helsingissä ja nyt pääsee Barkov esiintymään kotikaupunkiinsa.

Lippujen hommaaminen taas pieni operaatio, mutta eiköhän ne taas jotenkin järjesty.
 
Viimeksi muokattu:

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Suomessa tullut oltua NHL-otteluissa näkemässä Laineen ja Rantasen hattutemput. Syksyllä pitää ehdottomasti mennä katsomaan Hinzin vastaava!

Florida oli kyllä vähän yllätys ja lievä pettymys, mutta toisaalta viimeksi pelasivat Helsingissä ja nyt pääsee Barkov esiintymään kotikaupunkiinsa.

Lippujen hommaaminen taas pieni operaatio, mutta eiköhän ne taas jotenkin järjesty.

Mitä näihin Nokia Areenan änärimatseihin maksoikaan liput?
 

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Mitä näihin Nokia Areenan änärimatseihin maksoikaan liput?
Kalleimmat taisi olla noin 300 euroa ja halvimmat 70 euroa. En tiedä, että mitä nuo halvimmat liput oli kun yläkerran kaarteessa olin itse ja sinne maksoi 170 €. Eli varmaan 130-300 € oli pääosin liput. Näköjään viimeksi ostin liput 25.4.2022, joten ei tässä kauaa nytkään enää mene lippukaupan aukeamiseen.
 
Ei taida tarkkoja päiviä olla vielä mihinkään vuotanut?
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Kalleimmat taisi olla noin 300 euroa ja halvimmat 70 euroa. En tiedä, että mitä nuo halvimmat liput oli kun yläkerran kaarteessa olin itse ja sinne maksoi 170 €. Eli varmaan 130-300 € oli pääosin liput. Näköjään viimeksi ostin liput 25.4.2022, joten ei tässä kauaa nytkään enää mene lippukaupan aukeamiseen.

Tänks! En kyllä yhdestä ottelusta mielellään maksa tuollaisia summia varsinkin, kun vaisu tunnelma sai viimeksikin huomiota.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Nyt on semmonen homma että Tampereelle on päästävä ens syksynä! Dallas ei ihan joka vuosi tule kuitenkaan Suomeen.
Samoin. Näkisi ensimmäistä kertaa NHL-kiekkoa livenä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olisi kyllä ottelu(t) jotka mielellään katsoisi paikanpäällä, mutta täytyy lohduttautua sillä, että näkee kohtuuaikaan kuitenkin livenä ne.
 

Arde90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Dallas Stars, sympatiat Lukko
Tampereelle on päästävä, kun Dallas sinne saapuu. Dallasin peliä en ole koskaan nähnyt livenä, vaikka noin 20 peliä änäriä olen paikanpäällä nähnyt. Oli jo harkinnassa, että se on lähdettävä ensi kaudella Dallasiin. Toki sinnekin pitää vielä joskus mennä, mutta ehkä se reissu voi nyt vielä hetken odottaa.
 

LGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Praha, kun on vähän Newarkia lähempänä, niin kysyn kokemuksia siellä esimerkiksi 2022 olleilta.

Minkälainen O2-Areena on ja minkälainen hintataso Tsekeissä on lipuille?

Ainakin 2018 Ruotsissa NJD-EDM pelissä olleena liput olivat muistaakseni merkittävästi halvempia, kuin Suomen peleissä. Tämä ei toki vuonna 2024 kerro enää välttämättä mitään, mutta jotenkin minulle on jäänyt kuva siitä, että liput olisivat Suomen peleissä Global Seriesin kärkipäätä...
 

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Minkälainen O2-Areena on ja minkälainen hintataso Tsekeissä on lipuille?

Ihan hyvä kansainvälisen tason areena. Paitoja oli todella huonosti myynnissä, eli ei kannata odottaa löytävänsä vaikka Luke Hughesin paitaa.

Lippujen hintataso oli samaa luokkaa kuin Suomessa, ehkä halvimmat paikat on vähän halvempia mutta muistaakseni oma lippu maksoi jotain 150-180 € yläkatsomon hyviltä paikoilta. Ruoka ja juoma tietty sitten halvempaa, mutta kyllähän Prahaan rahaa saa kulumaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: LGD

Paridae

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJD
Jahas, Praha ei olisi ihan toivoton tapaus. Minulle saa huudella vapaasti, kun lippuja tai päivämääriä tulee nähtäville!

Paitoja oli todella huonosti myynnissä, eli ei kannata odottaa löytävänsä vaikka Luke Hughesin paitaa.

Toisaalta itse poimin jälkikäteen NHL:n Euroopan verkkokaupan poistoalesta parilla eurolla Devilsin Marcus Johanssonin ja jonkun nevöhööd-junnu Jesper Brattin t-paidat, koska eihän näitä nimiä kukaan oikeasti kaivannut, mutta olivat varmaan painaneet erän ihan vain Devilsin Ruotsin vierailua varten. Eli nyt kannattaa pitää silmällä, josko painavat esim. Palatin paitoja. Muutenhan joukkueilta on saatavilla ainoastaan yhtä tai kahta nimeä t-paidoissa.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Olin katsomassa Avalanche - Blue Jackets pelin ja taisin valita sen pelin, jossa tunnelma ei ehkä ollut niin korkealla, koska Avalanche vei peliä aika selkeästi.

Vähän jäi sellainen olo pelin jälkeen, että tuliko maksettua liikaa, mutta Nokia Areena oli kyllä upea ja puitteet kohdallaan. Kyllä mä silti ehkä menisin, jos olisin tuolloin Suomessa. Työt kuitenkin tuhansia kilometrejä Tampereelta etelään.
 

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Olin katsomassa Avalanche - Blue Jackets pelin ja taisin valita sen pelin, jossa tunnelma ei ehkä ollut niin korkealla, koska Avalanche vei peliä aika selkeästi.
Itse tuli oltua siinä perjantaisessa ottelussa ja omasta mielestä silloin oli jopa yllättävän hyvä tunnelma siihen nähden, että kumpikaan joukkue ei luonnollisesti ole kotijoukkue. Odotin paljon hiljaisempaa hallia ja tuolloin perjantaina oli siis positiivinen yllätys. Lauantaina varmaankin ollut varmaankin tuo tunnelmaltaan huonompi ottelu.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ei ole millään tavalla yllätys, että Stars on toinen joukkue joka laitetaan Suomeen pelaamaan. Oikeastaan jos olisi pitänyt veikata, niin Stars olisi ollut se kaikista todennäköisin joukkue Suomeen.
Tiedä sitten miten paljon areenan pääsoponsorilla Nokia:lla on ollu asian kanssa tekemistä. Nokian USA:n pääkonttori kun on Dallasissa ja on tainut sponssata jengiä pitkään. Muistan lukeneeni aiheesta jonkun pienen jutun kun Lehtinen pelasi vielä siellä.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Lähes kaikissa peleissä Suomessa on tullut oltua poislukien se joku sarja kun en maassa ollut.
Kai se taas on lähdettävä vaikka lippujen hinnat vatuttaa jo nyt.

Colorado-Columbuksen pilasi Columbuksen täydellinen surkeus. Varsinkin lauantain peli oli täydellinen riman alitus niiltä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oikeastaan jos olisi pitänyt veikata, niin Stars olisi ollut se kaikista todennäköisin joukkue Suomeen. Sen sijaan minulle pieni yllätys on se, että jälleen kerran Panthers pelaa Suomessa. Tietenkin Barkovin johdolla lippuja saadaan varmasti myytyä, mutta olisi vaihtelun vuoksi toivonut esim. Hurricanesia. Saadaan ainakin tamperelainen vs. tamperelainen ykkössentterikilpailuun Tampereelle.
Sehän on Tappara vs Ilves Tampereella. Barkov vs Hintz, vaikka siellä muitakin suomalaisia on. Ehdottomasti hyvä valinta Tampereen otteluun nämä joukkueet.

Aho vs Pulju sitten joskus myöhemmin Oulun uudessa hienossa areenassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös