Mainos

NHL Global Series

• 326 893
  • 1 481

Moritz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Dallas Stars
Mulla on sellainen muistikuva, että lippuja ostaessa Dallasin kotiottelu ois ollut alun perin lauantaina ja Floridan perjantaina. Taidan olla vaan sekaisin vai muistaako joku muu myös tällaista?
Kyllä itsekin olin sellaista (jostain) lukenut ja ostin liput lauantaille osittain sen takia.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Mulla on sellainen muistikuva, että lippuja ostaessa Dallasin kotiottelu ois ollut alun perin lauantaina ja Floridan perjantaina. Taidan olla vaan sekaisin vai muistaako joku muu myös tällaista?
En tiedä, miten nuo lopulta päätetään, mutta 4/5 Suomessa pelatuista tuplapeleistä (tämä vuosi laskettu jo mukaan) aakkosissa ennemmin oleva kaupunki/alue on ollut ensimmäisessä pelissä kotijoukkueena. 2010 Minnesota oli kotijoukkueena ensin, sitten Carolina.

Jass0

Jäsen
Aamuliikentessä havaittu Dallas Starsin pelipaita. Ruotsin kilvissä oleva auto matkalla kohti Tamperetta ja etupenkillä olevan leidin paita herätti huomion, toki blondi leidi sen teki varmaan ensiksi, ei paita.

Vikings

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Osaako joku sanoa, onko vaihtoaitioiden takana, rivi 9 liian matalalla? Näkeekö hyvin kentälle vai joutuuko katsomaan pleksin läpi?
Vähän samaa mietin kun toissapäivänä ainoat vapaat liput B8-B9 rivillä 7 ja 7v kanssa niin ei tietoa että joutuuko katsomaan pleksin läpi. Ikinä tullut oltua alatasolla kulmassa…

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Live Nationin kämmi tuo taisi vaan olla, että ilmoittivat aluksi "koti"joukkueet väärinpäin.

Jukisto

Jäsen
Tuli poikettua keskustorilla Global Series -alueella ja ihan mukava pöhinä paikalla. Stanley Cupin kanssa sai käydä kuvattavana ja jonkun verran fänituotettakin myynnissä.

Alejandro

Jäsen
Jos haluaisin ostaa Dallasin pelipaidan, niin mikä olisi paras paikka ostoksille? MM-kisojen aikaan Aloha Ramenin vastapäätä oli pop-up-kauppa, mutta nyt siinä on näköjään nikotiinipusseja myyvä liike. Areenalla luulisi olevan fanikamaa myynnissä, mutta onkohan mitään enää jäljellä lauantaina.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jos haluaisin ostaa Dallasin pelipaidan, niin mikä olisi paras paikka ostoksille? MM-kisojen aikaan Aloha Ramenin vastapäätä oli pop-up-kauppa, mutta nyt siinä on näköjään nikotiinipusseja myyvä liike. Areenalla luulisi olevan fanikamaa myynnissä, mutta onkohan mitään enää jäljellä lauantaina.

Löytyisikö Kiekkobussista ?

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vahva sama (etiäinen)! Piti olla Dallasin kotimatsissa, jonka vuoksi laitoin rouvan ostamaan liput lauantaille. Mutta toki voi olla, että vaan itse ”manspleinasin”, että kotijoukkueen järjestys on änärissä eri kuin Euroopassa tms. No, se ja sama - toivotaan että on samat myyntikojut ja merchandise molemmissa! Kova odotus, viimeksi American Airlines Centerissa 2018 Miron debyyttikaudella!

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisi kyllä perjantaina vierailevat raportoida noista merkkarikojujen tarjonnasta ja tilanteesta tänne!

jeani

Jäsen
Näköjään joitakin lippuja vieläkin myynnissä alkaen 170 eur.

Missään nimessä tuo ei ole vähäinen summa, mutta kaksi vuotta sitten ei muistaakseni ollut saatavilla. Saati vuoden 2018 megahypen aikaan Jets-Panthers, mutta se olikin Helsingissä.

Melkein kuumottelee lähteä, mutta ihan kaikkeen ei kukkaro veny. Taloudellisesti on kovemmat ajat. Asuntolaina painaa, kuten näiden otteluiden kohderyhmäläisillä varmasti lähes kaikilla muillakin.

Huikeita tapahtumia. Jos joku miettii mennäkö, niin kannattaa mennä. Ja ”disclaimerina”, että olen nähnyt myös USA:ssa otteluja (myös playoff), ja silti nämä Suomessa pelatut ovat hyviä tapahtumia, moni muu tietysti muuta sanoo.

Jukisto

Jäsen
Ainakaan keskustorin alueella fanikaupassa ei näkynyt. Oli kyllä viiriä, kiekkoa, takkia, avaimenperää, t-paitaa ja collegea, mutta ei pelipaitoja :(

Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Huikeita tapahtumia. Jos joku miettii mennäkö, niin kannattaa mennä. Ja ”disclaimerina”, että olen nähnyt myös USA:ssa otteluja (myös playoff), ja silti nämä Suomessa pelatut ovat hyviä tapahtumia, moni muu tietysti muuta sanoo.
Tapahtumina toki käytännössä täysin vastaavia kuin Pohjois-Amerikassaki, siihen edellytykset tarjoavat itse tuote kaukalossa, Nokia Areenan puitteet sekä Global Seriesin mukana Eurooppaan kulkeva viihdekoneisto.

Tunnelmaltaan sen sijaan enemmän näytösotteluhenkistä, mikä nyt luonnollisesti on täysin ymmärrettävää, kun pelataan toisella puolen maailmaa, joukkueiden omiin kotikaupunkeihin ja -halleihin nähden. Tosin eipä NHL:n kannattajakulttuuria muutenkaan voi vaikkapa johonkin eurooppalaiseen jalkapalloon verrata.

Sain sitten lopulta itsekin 69,90€ hintaiset liput. Edelleenkin näyttäisi olevan myynnissä 99,90€ hintaisia tälle päivälle sekä 129,90€ hintaisia huomiselle. Mistä lie kiintiöistä nuo sitten vapautuneet.

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minkähänlaisia nuo "näkörajoite" -paikat on mitä sinne on nyt vapautunut 129,99€ hintaan?

Ne ovat sisäänkäynnin yläpuolella ja siinä on metallikaide edessä, joka haittaa lähinnä lapsia. Aikuinen näkee kaiteen yli, mutta kyseiset paikat on suunniteltu huonosti, sillä tämän ratkaisun olisi varmasti jotenkin voinut välttää.

Näköjään kaikki nämä yläkatsomon sisäänkäyntien yläpuoliset paikat on nyt vapautettu. Jemmasivat niitä jostain syystä tänne asti. Ei ihme, ettei alkuperäisessä lipunmyynnissä lippuja riittänyt, kun siellä on iso kasa lippuja pidetty holdissa.

Vikings

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mistäköhän näitä halpoja lippuja yhtäkkiä on vapautunut...?
Pirkanmaalle luvattu lumisadetta koko päiväksi niin olisko siksi. Vakavasti ottaen samaa mietin…itellä kävi huono tuuri että puhelinpalvelujonossa meni 169€ paikat ja samaten 199€ ja edukkain oli 249€, mutta pojalle iso juttu ja oman lipun saan ilmaiseksi kun olen avustajana mukana.

Nuo vapautuvat liput täytyy olla niitä mitkä porukka laittanut myyntiin kun ei pääse itse vai onko jotain yritysten isompia varauksia kun välillä noita edukkaampia tuli 10kpl kerralla kun pari päivää seurasin aktiivisesti

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nuo vapautuvat liput täytyy olla niitä mitkä porukka laittanut myyntiin kun ei pääse itse vai onko jotain yritysten isompia varauksia kun välillä noita edukkaampia tuli 10kpl kerralla kun pari päivää seurasin aktiivisesti

Ei ole mitään uudelleen myytäviä, vaan järjestäjillä "taskussa olleita". Edellinen isompi erä 100 kpl tuli eilen ravintolakatsomosta, joka vapautettiin vasta eilen kerralla myyntiin. Niitä on yhä tarjolla.

Arde90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Dallas Stars, sympatiat Lukko
Itse starttasin juuri pk-seudulta kohti Tamperetta. Nurmijärven kohdalla on jo maa valkoisena, joten kesärenkailla ei kannata lähteä ajalemaan. Onneksi avovaimon autossa on talvirenkaat alla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy