Mikä vikana? Itse kerpele vasta matkalla ja viime tipassa hallilla...Varatkaa aikaa sisäänpääsyyn. Vittu aivan ala-arvoisesti toteutettu. Kannattaa huomenna tulla ajoissa
Enemmänkin vain huvitti, kun sattui juuri kanavan avattuani kuvaan melkein ensimmäisenä, ja satuin juuri lukemaan Mäkis-ketjua. Timonen on ihan hauska heppu ja Mäkinen selostajana parhaimmillaan erinomainen, vaikka podcastissaan alkaa vähän rasittaakin.Ottaapa se lujille tuo Mäkinen & Kime, kun joka ketjuun pitää jotain nälviä. Hyvin ukkelsit vetävät omissa rooleissaan.
Mikä vikana? Itse kerpele vasta matkalla ja viime tipassa hallilla...
Vähän nauratti, kun Laine ei kovin innostuneelta näyttänyt heittäessä nämä Mäkisen tarjoamat fistpumpit ja Mäkinen lymyili tämän jälkeen pitkään Laineen perään.Mäkinen fistpumppaamassa suomalaisia pelaajia käytävällä. Varsinkin Rantasen femmat saattavat ratkaista jopa Stanley Cupin.
Käys tsekkaa lippu.fi sivuilta. Löytyy niin listahintaisena alakatsomoon ja näyttäis pari tikettiä olevan "fan sale" kautta.'Ei keltään huomiselle paria lippua löytyisi?
Joo. Kyllä tuossa se 10min meni. Mutta hyvin ehti.Sisääntulo kestää, ku turvatarkastus vetää hitaasti. Ulkona jonot sekaisin
Monen aikaa olit jonossa jaVaratkaa aikaa sisäänpääsyyn. Vittu aivan ala-arvoisesti toteutettu. Kannattaa huomenna tulla ajoissa
Moneltas sisääntulo aukeaa, 2 vai 2,5h aikasemmin?Monen aikaa olit jonossa ja
kauan se apaut otti?
Huomenna ois tarkotus mennä ja kelailtiin ,että jos 19 aikaan lompsis hallille jostain kuppilasta.
Moneltas sisääntulo aukeaa, 2 vai 2,5h aikasemmin?
Klo.18 aukee ovet. Näin joo ton twiitin. Se ei anna vastauksia mun kysymyksiin.
Ilmeisesti myös pyörätuolipaikoille on ollut "ylimääräistä" kysyntää:
Ilmeisesti myös pyörätuolipaikoille on ollut "ylimääräistä" kysyntää:
Joo. Kyllä tuossa se 10min meni. Mutta hyvin ehti.