Joo, just tuli, ja just ostin. Pitäisi kai olla kirjautunut lipunmyyjän sivuille ja sallinut mainosviestit. Mutta tässäpä linkki, toivottavasti toimii. Orin itse liput katsomoon 405.
Edit: Mediakuution ohjeet taitavat johtaa oikeaan lopputulokseen:
Tein joskus tunnarit tuonne livenation.cz-sivustolle ja tilasin NHL-sivulta tiedotteen, ja avot. Kiitos @Mediakuutio !
Oman lipun sain lauantain Tampan peliin, vähän riskillä päätykatsomo kun ei tiedä mihin päätyyn Tampa hyökkää.
Oman lipun sain lauantain Tampan peliin, vähän riskillä päätykatsomo kun ei tiedä mihin päätyyn Tampa hyökkää.
Valaiskaas nyt tyhmää. Yrittänyt katsoa jotain presale-mahdollisuutta noihin Tukholman peleihin mutta ei tule vastaan kuin Viagogoa. Jos on linkkiä heittää niin ei tarvitsisi huomenna heräillä enää jännittämään.
Olin ostamassa viagogosta lippuja kun siellä näytti olevan mahdollisuus kolmeen vierekkäiseen paikkaan. Hinta yläkatsomo lipuille 233€/kpl tuntui suolaiselta mutta ajattelin että antaa mennä. Viimeisessä vaiheessa sitten selvisi että jokaiseen lippuun olisi tullut 85€ kuluja eli näin ollen kokonaishinta olisi ollut 954€. Jäi ostamatta....
Olin ostamassa viagogosta lippuja kun siellä näytti olevan mahdollisuus kolmeen vierekkäiseen paikkaan. Hinta yläkatsomo lipuille 233€/kpl tuntui suolaiselta mutta ajattelin että antaa mennä. Viimeisessä vaiheessa sitten selvisi että jokaiseen lippuun olisi tullut 85€ kuluja eli näin ollen kokonaishinta olisi ollut 954€. Jäi ostamatta....
Ihme joukkueet. Tai no Coloradon ymmärtää mutta miksi Columbus? Carolina olis ollu aika unelma.Colorado vs Columbus Suomessa 2020-2021-kaudella. Lippujen hinnat taitavat tällä kertaa olla vielä viime kertaisiakin kalliimpia. Pääseeköhän 200 eurolla edes yläkatsomon surkeimmille paikoille?
Molemmilla yhtä monta suomalaista ja Blue Jacketsilla todennäköisemmin ensi kaudella enemmän. Joten Blue Jackets taitaa olla jopa selkeämpi valinta kuin Avalanche.Ihme joukkueet. Tai no Coloradon ymmärtää mutta miksi Columbus? Carolina olis ollu aika unelma.
Ihme joukkueet. Tai no Coloradon ymmärtää mutta miksi Columbus? Carolina olis ollu aika unelma.
Ei vaan Avalanche ja Dallas.Ihme joukkueet. Tai no Coloradon ymmärtää mutta miksi Columbus? Carolina olis ollu aika unelma.