Mistä löytyi uutiset Minardin ja Taffen uusiin joukkueisiin, kun itse en löytänyt näistä siirroista mitään infoa?
Taffesta löytyy ainakin tämmöinen uutinen: http://www.democratandchronicle.com/article/20090703/SPORTS02/90703014/1007/SPORTS
Mistä löytyi uutiset Minardin ja Taffen uusiin joukkueisiin, kun itse en löytänyt näistä siirroista mitään infoa?
Onko tullut minkäänlaista sanaa näistä kahdesta herrasta, joiden huhuttiin vaihtavan päittäin joukkueita?
Niin Kaberlehan vaihtoi jo torstaina seuraa Atlantaan.
Kaberle, Stapleton <-> Exelby, Stuart
Taisi olla kuitenkin Kubina, joka vaihtoi seuraa tuossa treidissä, eikä Kaberle.
Getzlaf on ihan huippujätkä, mutta Bobby Ryan on kuintenkin jo 22 vuotias pelaaja joka vasta nyt onnistui isoon liigaan murtautumaan, joten en välttämättä näkisi että tuon ikäinen pelaaja enää automaattisesti omaisi potentiaalia parantaa kovin ihmeellisesti. Miehellä ei myöskään ole aikaisemmilla vuosiltakaan mistään liigasta sellaisia näyttöjä, jotka tuollaista tukisivat.
Oi voi. Wildiin en usko miehen menevän, koska ei halua tunkea Mikon reviirille. Ducks olisi hyvä, mutta Teemun kauden jälkeen Saku ei näe itseään Ankkana. Devilsistä lähti pari runkopelaajaa, sekä kaksi ex-Deviliä tuli Montrealiin. Haluaako Saku tällaiseen paikkaan... Kertokaa nyt että siellä on joitain muitakin potentiaalisia joukkueita tosimielellä mukana!!Saku Koivu sopisi kyllä hyvin NJ Devilsin paitaan mutta myös paikalliskilpailija NY Rangers on ilmottautunut kisaan mukaan.
Ehkä tuo 40 voi vielä mennä, mutta 50 kuulostaa minun korvaani utopistiselta varsinkin realistiseksi odotukseksi. 50 maalia on kuitenkin nykyliigassa määrä johon pystyy lähinnä Ovechkin ja minä en ole nähnyt Ryanissa samaa kuin kuin Alexissa. Aika moni pelaaja tekee nuorena kovia maalimääriä, mutta myöhemmin ne tasoittuvat, mainitaan nyt vaikka 21-vuotias Wayne Gretzky esimerkkinä jos Teemu Selänne ei sovi. Saa nähdä tuleeko Ovechkinhaan rikkomaan toissakautista 65-maaliaan (tosin hänellä on nähtävissä jonkun verran hyödyntämätöntä potentiaalia, mutta saa nähdä sitten että miten se suuntautuu). En tiedä tiedä johtuuko tuo sitten siitä että kun nimeä tulee, niin vastustajatkin alkavat kiinnittää pelaajaan extra huomiota vai mistä. Lisäksi Ryanin tehoja arvioitaessa voitaisiin muistaa, että mies ei ollut niitä 15 peliä sivussa siksi että olisi ollut loukkaantuneena vaan siksi että joutui pelaamaan farmissa (tai en minä tiedä onko tällä nyt niin varsinaisesti väliä).No harva pelaaja se kuitenkaan on 22-vuotiaana vielä uransa parhaitakaan kausia pelannut, joten kyllä minä uskon, että jonkin verran on on vielä kapasiteettia jäljellä. Kuitenkin eka melkein täydellä kaudella pelas 39 maalin vauhdissa. Eihän tuohon vaadita edes kummoista parannusta, niin on 50 maalia aika lähellä, 40 maalista nyt puhumattakaan. Vielä kun ajattelee sitä, että Ryan ei kuitenkaan viime kaudella saanut niin paljon vastuuta, mitä ykkösketjun pelaajalle on mahdollista. Varsinkin yv-aika oli suht vähäistä, kun Selänne paukutti ykkös-YV:ssä maaleja. Mulla on sellainen kutina, että Ryanista tulee sellanen 80-90 pisteen tasainen takoja.
Eikös Koivua oltu viemässä Buffaloonkin jossain vaiheessa?
Lisäksi Ryanin tehoja arvioitaessa voitaisiin muistaa, että mies ei ollut niitä 15 peliä sivussa siksi että olisi ollut loukkaantuneena vaan siksi että joutui pelaamaan farmissa
No itseasiassa ei minulle asiasta faktaa ole, mutta ilmeisesti siellä edellisinäkin vuosina taktikoitu kun kaveri on saanut lähes koko kauden alhaalla pelata.
Kertokaa nyt että siellä on joitain muitakin potentiaalisia joukkueita tosimielellä mukana!!
Ainakaan Stanley Cup-haaveet tuskin Sakulla (niistä lukuisista?) vaihtoehdoista ensimmäisenä Rangersin kohdalla tulee mieleen...?
Bobby Ryan on kuintenkin jo 22 vuotias pelaaja joka vasta nyt onnistui isoon liigaan murtautumaan, joten en välttämättä näkisi että tuon ikäinen pelaaja enää automaattisesti omaisi potentiaalia parantaa kovin ihmeellisesti. Miehellä ei myöskään ole aikaisemmilla vuosiltakaan mistään liigasta sellaisia näyttöjä, jotka tuollaista tukisivat.
Heatleyssä ja Hossassa on eräs iso ero verrattuna Ryaniin. Siinä missä Heatley tuli yliopistokiekkoilusta ja Hossa euroopasta, niin Ryan on koko uransa pelannut Kanadan junnusarjoja ja sitten vielä AHL:ää. Niinpä hänelle pelityyli on ollut alusta alkaen tutumpi ja sikäli oletetun kehityksen nopeampi. Ja itseasiassa tästä huolimatta Heatley teki 10 pistettä ja Hossa teki vain pisteen vähemmän jo vuotta Ryania nuorempana.No jos mies 22 -vuotiaana tekee 31 maalia 65 otteluun niin totta ihmeessä hänestä odotetaan 40 maalin rikkojaa lähivuosina. Muuan Dany Heatley (myös #2 overall varaus) teki 21 vuotiaana 26 maalia ja Ryanin ikäisenä 41 maalia pelaten lähes täydet kaudet, joten en näe mitään syytä miksi Ryanin kehityskäyrä ei voisi olla suurinpiirtein samanlainen.
Marian Hossan kehityskäyrä puolestaan oli jopa "hitaampi" kuin Bobby Ryanilla: 21 vuotiaana 29 maalia, 22 ja 23v reilu 30 maalia kauteen ja rikkoi 40 maalia vasta 24 vuotiaana. Näillä lähtökohdilla lupaan tarjota kymmenen vuoden päästä oluset jos Ryan ei ole 40 maalia rikkonut taalaliigassa. 50 maalia on toki paljon, mutta jos jollain tuosta 87 -ikäluokasta on siihen potentiaalia, niin juuri Bobby Ryanilla.
En minä sano että Ryanille 40 maalia mahdotonta olisi, mutta tuo 50 maalin odottaminen on mielestäni jo kohtuutonta.
Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka Ryan olisi niin ilmiliekeissä ja pakuttaisi 50 maalia. Kuitenkin todella huikeassa vireessä saa olla ja tämä nyt on aivan turhaa ruveta arvuuttelemaan tälläistä, koska sitä ei voi koskaan tietää.