Ei siis mun vaan Boscon lista. En todellakaan odota että tällä vauhdilla ehdittäisiin mun vuorolle saakka ennen kuin olen takas.Edit. Sori en pystykkään ottamaan! Ottakaa joku Jandan lista.
Ei siis mun vaan Boscon lista. En todellakaan odota että tällä vauhdilla ehdittäisiin mun vuorolle saakka ennen kuin olen takas.Edit. Sori en pystykkään ottamaan! Ottakaa joku Jandan lista.
Täältä tulee eli Boscolle Stephen Weiss ja Jiri Hudler.Saikos joku nyt sen Boscon listan niin herrat jjoni, Hertzi, Clowe29, Renny ja kumppanit pääsevät samantien varaamaan uudelleen ja drafti etenee lennokkaasti.. :)
Mennyt jo kierroksella 3.Oilersiin Dwayne Roloson veräjänvartijaksi
Laitoin sulle yv:llä Grizzlen varauksen jos viitsit hoitaa, kun pitää nyt lähteä harkkoihin.Saikos joku nyt sen Boscon listan niin herrat jjoni, Hertzi, Clowe29, Renny ja kumppanit pääsevät samantien varaamaan uudelleen ja drafti etenee lennokkaasti.. :)
TML:llä laitaa olla edellinen rästissä, joten suoraan seuraavalle vuoroa.Janda antoi minulle valtuudet varata Grizzlen puolesta seuraavan herran:
Kim Johnsson
Seuraavana vuoroon... TML!
Seuraavana vuoroon... TML!
Matthew Lombardi
Lombardi mennyt.
Perkele kun veivät Kim Johnssonin. Hetki pieni... Selännettä tai Radulovia ei varmaan saa valita? Radulovilla tosin oli ja on vieläkin soppari voimassa?