Mainos

NHL-fantasydraft 2008-09: Seuranta

• 60 720
  • 830

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Hienoo, oma vuoro iski kohdalle ja pääsee muihin toimiin jatkoaikaa vahtaamasta.. :D pakistoon ikää, kokemusta, taklausvoimaa sekä kovaa laukausta. Ruslan Salei

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Pens vahvistaa puolustusta huipputaitavalla Toby Enströmillä.

#185 Detroit Red Wings (Russian Rocket) - (13:48-14:48)
#186 Buffalo Sabres (Marwin) -
#187 Pittsburgh Penguins (Infamous)
#188 Dallas Stars (Streider) -
#189 Los Angeles Kings (AnFa) -
#190 Toronto Maple Leafs (Kaberle) -

Rästissä ilmeisesti Erämään Kettu ja Lecavalier4.

Viimeksi muokattu:

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Tulivoimaa viivalle, Calgary varaa Bryan McCaben.
Ja vuoroon Janda.

Laiton siirto? ..Sopimus julkaistiin Draftin alkamisen jälkeen..

Jos olen väärässä huomioikaa alkoholin aiheuttama lieventävä asianhaara :D

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Laiton siirto? ..Sopimus julkaistiin Draftin alkamisen jälkeen..

Jos olen väärässä huomioikaa alkoholin aiheuttama lieventävä asianhaara :D

Otappas pari lisää ja mieti hetki missä mies pelasi ennen siirtoa ja kuinka kauan. :)

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Varataas sitten juuri kotiutuneena tällä rästivuorolla Scott Hannan Toronton ykköspariin toiseksi pakiksi.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Minnesota Wild vahvistuu Francois Beaucheminilla. Olisiko listan ottajaa päiväksi, koska en millään kerkeä omalla ajalla varaamaan.

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Olisiko listan ottajaa päiväksi, koska en millään kerkeä omalla ajalla varaamaan.

Minä varmasti päivystän koko päivän koneella, eli pystyisin varaamaan puolestasi.

Muutkin managerit voisivat rohkeammin lähetellä listojaan muille kun ei tämä drafti viimeksi näin pahasti tökkinyt.

Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Marc-Andre Bergeron, en tiiä kirjoitetaanko noin.. jos menny niin varailen sit illalla.. nyt ei pysty keskittyy.

TML

Jäsen
Tosiaan olishan tossa voinu jollekkin listankin lähettää eilen mutta nyt pienessä krapulassa napataan Pantherseille:

Milan Lucic

edit. Tämä oli siis rästivaraus.

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löytyiskö joku ottamaan meikäläisen listan vastaan? Saatan itsekin olla varauksen aikoihin paikalla, mutta varmuudella en osaa sanoa, kun varauksen aikaakin on vähän mahdotonta arvioida.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laita vaikka mulle. Olen poissa n. 15-16, mutta muuten kyllä paikalla koko päivän. Josta tulikin mieleeni että näyttäisi oma vuoroni osuvan juuri tuohon ikkunaan, haluasiko joku ottaa pari nimeä vastaan?

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
edit: otetaan sitten Andrei Kostitsyn

tarkistan tuon sekoiluni Näslundin ja Keithin välillä

Viimeksi muokattu:

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penssiin kakkosen keskelle David Legwand.

Näslund on muitsaakseni jo mennyt, mutta en kerkeä tarkastamaan kun pitää lähteä.

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Markus Näslund

Luotetaan, että nostaa ainakin hieman tasoaan Rangersissa pariin viime kauteen nähden.

Näslund on tosiaan varattu jo vaikkei sitä tuolla listassa olekaan. Ilmeisesti Duncan Keithin tilalla pitäisi olla Näslund ja Keithin taas jonkun muun tilalla?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy