Voiko joku ottaa listaa mun 4.kierroksen varaukselle, joka on kl. 22.56? Laitan listan yv:llä ysin maissa.
Voin ottaa listan.
Voiko joku ottaa listaa mun 4.kierroksen varaukselle, joka on kl. 22.56? Laitan listan yv:llä ysin maissa.
Pahoittelut näin jo kilvan alkaessa tämmöistä, mutta tässä nyt tullut vähän kaikenlaista kiirettä, että jos joku innokkaampi halukas löytyy niin olen valmis luopumaan Carolina Hurricanesista.
Siellä olisi tarjolla Kings ja Bruins myös.
ARI 3rd+10th+20th <-> SJS 3rd +9th+19th
Vahvistaako Molkke?
Ei vahvista. Treidi peruttu, koska yksityisviestisi otsikossa oli STL eikä SJS. Eli ei mene läpi tämä treidi, menenkin tästä varaamaan vuorollani.
Pahoittelen typoa! Hyvä, että olit tarkkana ettei tullut suurempaa soppaa tästä.
Kolme joukkuetta luovutti sitten avauspäivänä, pakko olla vähän pettynyt.
En muuten maininnut tätä säännöissä, mutta vaihtokaupoissa saa myös oikeiden sääntöjen tapaan pidättää pelaajien palkkoja sen max. 50%.
Tähän liittyen, mitä muuten tapahtuu jos jonkun joukkue ei pysy palkkakaton rajoissa? Onko suora hylkäys, pistemenetyksiä vai pakollinen pelaajasiirto, että joukkue pääsee palkkakaton alle?
Listan ottajaa kl. 22.56 vuorolleni?
Ottaisiko joku listan klo 17.52 vuorolle? Lähetän listan about 16.30, jos joku vaivautuu.
Voisiko joku ottaa listaa kahdelle 11. kierroksen varaukselleni (klo. 12.32 ja 12.44)?
Haluaakos joku napsia listaa mun 13 kierroksen vuorolle?
Kellon lyömään 17:08 ois varaus ajoitettu.