NHL Fantasy Draft 2014 Vol 2.0 - 2. kierros

  • 3 020
  • 32

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Länsi

Central:

1. Nashville Predators (Jacket#28) - 4. Minnesota Wild (Navy)


Pacific:

1. San Jose Sharks (Calgaryman) - 4. Vancouver Canucks (Johnnie)
2. Calgary Flames (Rappion Possu) - 3. Arizona Coyotes (Molkke)

Itä

Atlantic:

1. Tampa Bay Lightning (fourtyone) - 4. Detroit Red Wings (Polvivaiva)
2. Ottawa Senators (Kily) - 3. Florida Panthers (Kahvaajapakki)

Metropolitan:

1. Carolina Hurricanes (Köyliön Ässä) - 4. Philadelphia Flyers (Jyyd)
2. New York Islanders (Weissflog) - 3. New York Rangers (Sandersson)
 
Central:
1. Nashville Predators (Jacket#28) - 4. Minnesota Wild (Navy)
- Joka osa-alueella suht selkeä edge. 4-1

2. Colorado Avalanche (Daro) - 3. Dallas Stars (Ralph)
- Hyökkäys suht tasan, Dallasilla paremmin pullat uunissa puolustuksen suhteen ja nipin napin enemmän luotan Coloradon veskareihin. 2-4

Pacific:
1. San Jose Sharks (Calgaryman) - 4. Vancouver Canucks (Johnnie)
- Hyökkäys ja puolustus vähän vähemmän selvemmin San Joselle kuin maalivahdit. 4-0

2. Calgary Flames (Rappion Possu) - 3. Arizona Coyotes (Molkke)
- Hivenen kallistu Arizonalle hyökkäyksen ja puolustuksen suhteen, mutta veskari-osasto vie kuitenkin tiukan voiton Flamesille. 4-3

Itä

Atlantic:
1. Tampa Bay Lightning (fourtyone) - 4. Detroit Red Wings (Polvivaiva)
- Hyökkäys Detroitille. Tampalle niukasti puolustus ja maalivahdit. Tampa suht kokematon. 2-4

2. Ottawa Senators (Kily) - 3. Florida Panthers (Kahvaajapakki)
- Muuten sen verran tasainen, mutta kuten jossain tuolla sanottukin, niin puolutus kääntää sarjan Floridalle. 3-4

Metropolitan:
2. New York Islanders (Weissflog) - 3. New York Rangers (Sandersson)
- Sanoisin, että tasainen sarja. Hyökkäys ja veskarit nipin napin Islandersille, puolustus taas Rangersille. 4-3
 
Viimeksi muokattu:

Johnnie

Jäsen
Central:
1. Nashville Predators (Jacket#28) - 4. Minnesota Wild (Navy)
Nashville vie joka osa-alueella paitsi sentteriosastolla pisteet kotiin.

2. Colorado Avalanche (Daro) - 3. Dallas Stars (Ralph)
En tykkää erityisemmin kummastakaan joukkueesta, kovia nimiä löytyy kyllä kummastakin joukkueesta, mutta taso nimien takana ei ole kaksinen. Menee Coloradolle avainpelaajien ollessa paremmat muuten tasaisessa parissa.

Pacific:
2. Calgary Flames (Rappion Possu) - 3. Arizona Coyotes (Molkke)
Calgary tasaisen hyvä joka rintamalla kuten Arizonakin, tässäkin Calgary kuitenkin vie paremmilla avainpelaajilla.

Itä

Atlantic:
1. Tampa Bay Lightning (fourtyone) - 4. Detroit Red Wings (Polvivaiva)
Wingsillä parempi hyökkäyskalusto sekä varmempi puolustus, Tampan parempi maalivahtiosasto ei pysty kääntämään tätä paria voitoksi.

2. Ottawa Senators (Kily) - 3. Florida Panthers (Kahvaajapakki)
Todella tasainen pari, maalivahtiosasto kallistaa vaakakupin hienoisesti kuitenkin Sensille

Metropolitan:
1. Carolina Hurricanes (Köyliön Ässä) - 4. Philadelphia Flyers (Jyyd)
Carolina mielestäni draftin paras joukkue, jyrää Flyersin joka osa-alueella

2. New York Islanders (Weissflog) - 3. New York Rangers (Sandersson)
Sentteriosasto Rangersilla parempi, muuten kuitenkin mielestäni maalivahteja lukuunottamatta Isles on kokonaisuudessaan parempi joukkue.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Haluan tähän väliin vielä pahoitella, jos jostain joukkueesta tuli arvioidessa kirjoitettua pelkästään negatiivista. Suomalaisia tässä kuitenkin olla, ja negaation kautta lähestytään asioita. :) Kaikki joukkueet tässä vaiheessa ovat draftin parhaimmistoa, ja heikkouksia saa etsiä.

---

2. kierroksen tulokset:

Central:
1. Nashville Predators (Jacket#28) - 4. Minnesota Wild (Navy) 15-8
2. Colorado Avalanche (Daro) - 3. Dallas Stars (Ralph) 13-10

Pacific:
1. San Jose Sharks (Calgaryman) - 4. Vancouver Canucks (Johnnie) 21-2
2. Calgary Flames (Rappion Possu) 3. Arizona Coyotes (Molkke) 14-9

Atlantic:
1. Tampa Bay Lightning (fourtyone) - 4. Detroit Red Wings (Polvivaiva) 12-11
2. Ottawa Senators (Kily) - 3. Florida Panthers (Kahvaajapakki) 13-10

Metropolitan:
1. Carolina Hurricanes (Köyliön Ässä) - 4. Philadelphia Flyers (Jyyd) 20-3
2. New York Islanders (Weissflog) - 3. New York Rangers (Sandersson) 11-12


Äänestäneitä oli 25/27 (punasydän ja oldcoach kuuluvat tuohon pieneen vähemmistöön, punasydämellä taisi tosin olla vesivahingon takia vaikeuksia niin annettakoon se anteeksi herralle). Vieläkin hyvä luku, toki täydellisyyteen tulee aina pyrkiä. Vaikka nyt yhtä lukuunottamatta kaikki kotijoukkueet menivät jatkoon, niin silti oli todella tiukkoja sarjoja ja hyvä näin! Pari pyyhkäisyä siellä toki oli, mutta vastineeksi mentiin yhden äänen turvin jatkoon.

Islandersille vielä tattikset tasaisesta sarjasta, kumpi vain olisi voinut jatkaa täysin ymmärrettävästi.
 

Molkke

Jäsen
Tähän loppui Arizonan ja sitä kautta tottakai minunkin matkani tässä kilvassa. Kiitoksia äänestäneille, eristyisesti arvioita antaneille. Osan kanssa olin samaa mieltä ja kommentit mieltä lämmittivät, muttä se täytyy myöntää että olen kyllä vähemmän maalivahtikeskeinen näissä Drafteissa, kuin moni pelaajista.

Mutta kiitoksia kaikille ja erityisesti Sanderssonille järjestämisestä. Ensi kerralla päätyyn!
 

Polvivaiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Detroit Red Wings
Minäkin haluan kiittää näin ensikertalaisena kiittää Sanderssonia mukavasta draftista ja varmasti ollaan jatkossakin mukana. Olin jopa yllättynyt, että tästä minun ja fourtyonen välisestä sarjasta tuli näinkin tasainen. Noh tässä nyt oltiin vasta opintomatkalla ja ensikerralla mennään taas eteenpäin!
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Osan kanssa olin samaa mieltä ja kommentit mieltä lämmittivät, muttä se täytyy myöntää että olen kyllä vähemmän maalivahtikeskeinen näissä Drafteissa, kuin moni pelaajista.

Ainakin minulle on muuten tasaiseen pariin helppo tehdä ratkaisevat erot, mikäli maalivahtikalustossa on selkeitä tasoeroja joukkueiden välillä.
 

Molkke

Jäsen
Ainakin minulle on muuten tasaiseen pariin helppo tehdä ratkaisevat erot, mikäli maalivahtikalustossa on selkeitä tasoeroja joukkueiden välillä.

Itse taas olen sitä mieltä, että riittävällä puolustuksella on aika sama kuka maalissa on. Tokihan aina parempi jos maalissa on maailmanluokan veskari, mutta hyvän puolustuksen takana myös Crawford voi olla loistava. Eli itse tykkään painottaa taas puolustusta ja hyökkäystä, eritoten roolitusta. Mutta jokaisella on omat mieltymyksensä :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös