Mites Evgeni Nabokov? Eihän se hyväksynyt NY Islandersin tarjousta joten ei kai sillä mitään sopimusta ole?
Eikös sillä ole sopimus Islandersiin, kaveri vaan ei halua pelata siellä?
E: Nabokov siis teki sopparin Detroitiin, mutta Isles poimi miehen waivereista. Eli kaiken järjen mukaan on ihan passeli pelaaja tässä draftissa?
E. ei taidakkaan olla mennyt, joku kyllä muistaakseni varasi.
On siinä mun mielestä vissii ero lopettaako uransa vai onko työtön.Joo, mutta Nabokov kieltäytyi tästä. Näinollen Islanders ei omista häntä eikä maksa hänelle palkkaa. Tietääkseni pelaaja on sopimukseton jos ei saa palkkaa mistään.
Ei sillä, etteikö mun puolesta Nabokov olisi kelvollinen. Ei se mua mitenkää häiritse, mutta Forsberg ja Tucker ovat jokseenkin samanlaisia. Eivät saa palkkaa, eivät kuuluu mihinkään jengiin, ovat työttömiä.
Joo, mutta Nabokov kieltäytyi tästä. Näinollen Islanders ei omista häntä eikä maksa hänelle palkkaa. Tietääkseni pelaaja on sopimukseton jos ei saa palkkaa mistään.
Ei sillä, etteikö mun puolesta Nabokov olisi kelvollinen. Ei se mua mitenkää häiritse, mutta Forsberg ja Tucker ovat jokseenkin samanlaisia. Eivät saa palkkaa, eivät kuuluu mihinkään jengiin, ovat työttömiä.
Puolueettomana sanon ase ohimolla että Baloun.