NHL Fantasy Draft 2010-2011

  • 9 860
  • 122

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kakkosketjun laiturille ois tilausta, John Carlson vois lähteä vaihdossa multa? En sitten ihan keneen tahansa vaihda.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ottaako joku huomiseksi listaa?

Olen Ikaalisissa töissä ja matkaa sinne on 45min/suunta, joten en välttämättä ehdi 17:00 vielä kotio ja toki jos vuoro tulee ajoissa, niin saadaan draftia eteenpäin.

Sama homma sitten perjantaihin asti. Mutta nyt ensin vain huomisen lista.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Ottaako joku huomiseksi listaa?

Olen Ikaalisissa töissä ja matkaa sinne on 45min/suunta, joten en välttämättä ehdi 17:00 vielä kotio ja toki jos vuoro tulee ajoissa, niin saadaan draftia eteenpäin.

Sama homma sitten perjantaihin asti. Mutta nyt ensin vain huomisen lista.

Mulle voit laittaa. Minä olen jo kolmen pintaan kotona, joten varmasti pääsen varaamaan vuorollasi.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Vaikka Steen täysin mitat täyttävä kakkossena onkin, niin voisin vielä olla kiinnostunut hankkimaan vahvistusta tolle osastolle. Liikkuva palanen mun kokoonpanosta voisi tällä hetkellä olla 60 pisteen laituri merkkiä Dumont tai Whitney, riippuen minkätyylistä sentteriä olis tarjolla.

Myös kovat pakit kiinnostavat, vaihturina kahteen suuntaan tunnollisesti pelaava Ponikarovsky, joka siinä ohella tehoilee semmoset 50.

Myös Steen voi liikkua mikäli treidissä vaihtuu Washingtonin suuntaan korvaava 2 sentteri :)
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
No mitä sinä Lynx haet? Sentteriä. Mulla olis tarjolla sentteriä kakkoseen... No niin, no niin. No on, oikeasti. Ota yhteyttä. Kuumalinja on kuumaakin kuumempana.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tuossa noita kokoonpanoja tutkailin ja tulin siihen tulokseen, että johtui se sitten muutaman draftaajan poissaolosta tai jostain muusta, niin meillä on käsissämme todella kovatasoinen drafti! Hyvää työtä managerit!
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Andy McDonaldista kuunnellaan tarjouksia. Haluan laiturin. Muut sentterit ei liiku.
 

Ralph

Jäsen
Andy McDonaldista kuunnellaan tarjouksia. Haluan laiturin. Muut sentterit ei liiku.

Ryan Kesler, MIN-19th pick ja MIN-20th pick -> Avalanche
Paul Stastny, Tyler Myers ja Henrik Lundqvist -> Wild

eikun sori, et myykkään Kesleriä.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Tuossa noita kokoonpanoja tutkailin ja tulin siihen tulokseen, että johtui se sitten muutaman draftaajan poissaolosta tai jostain muusta, niin meillä on käsissämme todella kovatasoinen drafti! Hyvää työtä managerit!

Johtunee siitä että mukana taitaa olla 24 manageria, eli kuuden joukkueen poissaolo on melko merkittävä asia.

6*20 = 120
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Huomiseksi taas tarvisin apua varailuun.

Ottaako joku listan?
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Pistä minulle vaikka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös