NHL Fantasy Draft 2010-2011

  • 9 858
  • 122

Mata #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, JHT, TW
From TOR to NAS --> Barret Jackman
From NAS to TOR --> Johnny Boychuk

Tällainen 14.kierroksen pakkien vaihto siis kyseessä.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Kunhan Ari Gold saa raahauduttua nappaamaan (sen suht mitättömän) kakkosmokkensa, niin voitaisiin jo ruveta suunnittelemaan runkosarjaäänestystä. Itse en playoff-sarjaa loppuun vie, joten ehdokasta kaivataan.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Kunhan Ari Gold saa raahauduttua nappaamaan (sen suht mitättömän) kakkosmokkensa, niin voitaisiin jo ruveta suunnittelemaan runkosarjaäänestystä. Itse en playoff-sarjaa loppuun vie, joten ehdokasta kaivataan.

Mulla on huomenna aika kiireinen päivä, mutta enköhän kerkeä heittää sitten illalla analyysit ja runkosarjan.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Itsehän aloitin jo osuuteni napakalla mainospuheella. En vain yksinkertaisesti ehdi selittämään juurta jaksaen joukkueesta, sen verta kiirettä pukkaa. Hyvä vain, että pukkaa. Pallon pukka Litmanen maaliin. Patsaan tekee Lahti Litmasesta. Lahti käryää dopingin hiiloksesta. Hiillos on makkaramerkki. Makkara muistuttaa ulkonäöltään kul.. kullitettua autoa.


LÄÄKKEET!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Omasta puolestani perjantaina aamusta saisi alkaa äänestelemään. Tänään väsyttää turhan paljon töiden takia, joten huomiseen menee myyntipuheet ja nekin ehdin tekemään vasta tuossa 20:00 aikoihin tod. näk.
 

Ralph

Jäsen
Joku voikin vähän valaista ensikertalaista, miten tässä nyt draftin jälkeen toimitaan? ;)

Kukaan muu ei ole vastannut, joten minä vastaan mobiililla.

Seuraavaksi tehdään ketjut valmiiksi ja kenties mainospuheet. Sitten alkaa runkosarjaäänestys. Joukkueet on itä -ja länsikonferensseissa. Jos ja kun joukkueesi on itäisessä konferenssissa äänestät runkosarjaäänestyksessä vain läntisessä äänestyksessä. Molempien konferenssien kahdeksan parasta pudotuspeleihin josta jatketaan Stanley Cupiin asti. Nyt voit äänestää omankin konferenssin ottelupareja muttet ikinä sitä otteluparia missä olet mukana.

Runkosarjassa pisteet menee: mielestäsi parhaalle 12 pistettä, seuraavalle 11 jne kunnes huonoimmalle 1 piste.

Esim.
12 pistettä Dallas Oilers
- perustelut
11 pistettä San Jose Ducks
- perustelut
....
1 piste Carolina Bulldogs

Pudotuspeli esim.

1. Florida Montreals - 8. Naantalin Auringot
- perustelut

__________________________
Siinä oli jotenkin selitetty, jos joku haluaa jatkaa, jatkaa.
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Joku voisi varmaan pistää pystyyn tuon runkosarjaäänestys-puun, niin päästään vielä tänään arvostelemaan. Vai odotellaanko tässä edelleen Lynxin mielipidettä joukkueiden jakautumisesta?
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Mun puolesta joku halukas saa katsoa kartasta kaksi itäisintä länsilohkon joukkuetta tai arpoa kaksi. Sitten vaan äänestysketju pystyyn!
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Mun puolesta joku halukas saa katsoa kartasta kaksi itäisintä länsilohkon joukkuetta tai arpoa kaksi. Sitten vaan äänestysketju pystyyn!
Voin hoitaa tuon äänestysketjun pystyttämisen mikäli kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan, että laitan Nashvillen ja Columbuksen idän puolelle. Eiköhän tuo kaikille käy?

EDIT: Ja äänestyksen deadline viikon päähän eli ensiviikon perjantaille?
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Voin hoitaa tuon äänestysketjun pystyttämisen mikäli kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan, että laitan Nashvillen ja Columbuksen idän puolelle. Eiköhän tuo kaikille käy?

Pistä vaan äänestysketju pystyyn ja laita Nashville ja Columbus idän puolelle. Aivan samahan se on loppujen lopuksi, mitkä joukkueet laitetaan idän puolelle. Eli Nashville ja Columbus itäiseen konferenssiin ja sillä sipuli.

Eli ei muuta kuin äänestysketju auki.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Joo antaa palaa vaan! :)
Viikon päästä perjantai on ihan passeli takaraja.
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Joo antaa palaa vaan! :)
Viikon päästä perjantai on ihan passeli takaraja.

Ilmeisesti tarvitseekin siirtää ainoastaa yksi joukkue idän puolelle vai olenko tehnyt tässä jonkun virheen?

11 joukkuetta
Anaheim Ducks
Calgary Flames
Chicago Blackhawks
Colorado Avalance
Dallas Stars
Los Angeles Kings
Minnesota Wild
Phoenix Coyotes
San Jose Sharks
St. Louis Blues
Vancouver Canucks

13 joukkuetta
Boston Bruins
Buffalo Sabres
Carolina Hurricanes
Columbus Blue Jackets
Nashville Predators
New York Islanders
New York Rangers
Montreal Canadiens
Ottawa Senators
Pittsburgh Penguins
Tampa Bay Lightning
Toronto Maple Leafs
Washington Capitals

(boldatut siirretty)
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Huomenna päättyy runkosarjaäänestys ja vasta 7/24 on antanut pisteensä. Perusteluja ei ole pakko pistää, jos ei kerkeä/jaksa, mutta sen verran pitäisi sentään viitsiä, että käy omat pisteensä laittamassa. (hymiö)
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Virallisesti runkosarja päättyi jo, mutta minun puolestani äänestää voi vielä huomiseen iltapäivään saakka.

Huomenna lasken pisteet yhteen ja laitan playoff ketjun pystyyn.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Virallisesti runkosarja päättyi jo, mutta minun puolestani äänestää voi vielä huomiseen iltapäivään saakka.

On kyllä säälittävän laiskaa porukkaa, kun vieläkin puuttuu muutamalta lista. On tämä sitten joillekin niin vaikeaa, lähinnä huvittaa.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Joku (tai minä) voisi laittaa uuden draftin tulille, johan tässä ollaan pidetty taukoa melkein 2kk. Löytyisikö kiinnostusta?

Anteeksi nosto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös