Mason Raymond tuomaan luisteluvoimaa kakkoseen.
Jos näitä ukkoja saa kerta vaihtaa varauksen jälkeen nii otan Jeff Skinnerin Olli Jokisen tilalle. Sateentekijälle anteeksi kun kulttuuritekoa ei sitten tullutkaan :)
Prkl. Mä luistelen kohta jotain kakkoseen, jos kaikki mun miehet viedään :D
Vaihtaa saa vain siinä tapauksessa, jos oman vuoron jälkeen kukaan ei ole ehtinyt varaamaan väliin.Jos näitä ukkoja saa kerta vaihtaa varauksen jälkeen nii otan Jeff Skinnerin Olli Jokisen tilalle. Sateentekijälle anteeksi kun kulttuuritekoa ei sitten tullutkaan :)
Sateentekijälle anteeksi kun kulttuuritekoa ei sitten tullutkaan :)
Asia selvä, OJ jatkaa Habsien kakkosessa :D (tuli muuten pieni hymähdys kun ajattelin Päällikön Habs-paidassa)No et sä enää saa vaihtaa :)
Sillon vaa jos oot vuorossa, ja ehdit vaihtaa ennen seuraavaa. Menis muuten vähä perkeleen sekaseks hommaks.
12 voitaisiin lopetella, jollei tule suurta protestia, maanantai kun huomenna on.Monenkos aikaan tänään muuten varaaminen loppuukaan?
Arkisin varaamme aikavälillä 17-23, ja jokaisella on 10 minuuttia edellisestä vuorosta varata pelaaja ennen kuin vuoro siirtyy seuraavalle. Viikonloppuisin varausaikaväli on 14-24, 15 minuutin vuoroilla.Monenkos aikaan tänään muuten varaaminen loppuukaan?
Babun vuoro taitaapi olla
Rästillä Scott Gomez Washingtoniin, onko hetiperään mun toinen vuoro?