Mainos

NHL Fantasy Draft 2009-2010

• 16 768
  • 175

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minä kannatan tätä.

Joo. Alusta lähtien vaan paukutetaan yhden tunnin varausajalla. Vaikka voisihan se olla mielenkiintoista, jos ensimmäinen kierros saataisiin loppuun reilun parin viikon päästä.

edit. Seuraavat joukkueet ovat vielä ilman manageria:

Carolina Hurricanes
New York Islanders
Phoenix Coyotes
St. Louis Blues

Viimeksi muokattu:
Ei se tarkoita että 12h/varaus kuluisi, vaan aina mahdollisimman nopeasti kun oma vuoro, mutta näin ei jäisi vuoroja välistä. Meinaan niitä vuoroja voi jäädä kohtuullisen monelta välistä päivällä..? Tietysti jos järjestäjälle lähettää listan varattavista pelaajista, se voisi hoitua ilman välistäjättöjä.

Johnnie

Jäsen
Ei se tarkoita että 12h/varaus kuluisi, vaan aina mahdollisimman nopeasti kun oma vuoro, mutta näin ei jäisi vuoroja välistä. Meinaan niitä vuoroja voi jäädä kohtuullisen monelta välistä päivällä..? Tietysti jos järjestäjälle lähettää listan varattavista pelaajista, se voisi hoitua ilman välistäjättöjä.

Sittehän niitä listojakin tulisi varmaan aika monta, ja siinä sitä sitten on setvimistä. Ehdotan, että vaikkapa 7.00 - 16.00 on ns. luppoaikaa, että omaa varausaikaa ei kulu, vaikka silloin saisikin varata. Suhteellisen kauanhan tässä varmaan kestäisi, mutta muutenhan se saattaisi olla yhtä sekasotkua...

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Niin onko Marwin harkinnut noita pysyviä varausaikoja? Mielestäni voisivat hyvinkin toimia tässäkin draftissa. Jos tuohon liukuvaan systeemiin päädytään niin kannatan, että 3 ensimmäistä kierrosta mentäisiin 2 tunnin vuoroilla.

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sittehän niitä listojakin tulisi varmaan aika monta, ja siinä sitä sitten on setvimistä. Ehdotan, että vaikkapa 7.00 - 16.00 on ns. luppoaikaa, että omaa varausaikaa ei kulu, vaikka silloin saisikin varata. Suhteellisen kauanhan tässä varmaan kestäisi, mutta muutenhan se saattaisi olla yhtä sekasotkua...

Eli yö on vapaata 00-06 ja sitten vielä päivä 07-16. Ei. Ei näin. Listoja voivat varmaan muutkin kuin vain järjestäjä ottaa vastaan.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Mulla on ainakin pääsääntöisesti töitä päivisin klo 7-18 välillä, joten en pääse tällöin varaamaan pelaajia. Eli olisiko mahdollista saada jonkinlainen "työ" vapaa draftista tuona aikana? Helpottaisi kummasti elämää.

Johnnie

Jäsen
Eli yö on vapaata 00-06 ja sitten vielä päivä 07-16. Ei. Ei näin. Listoja voivat varmaan muutkin kuin vain järjestäjä ottaa vastaan.

Joo, en hoksannut tuota yövapaata, mutta mitähän luulet, kuinka moni tässä mukana oleva tai ylipäätään jatkoaikalainen, on onlinessa päivällä vaikkapa aikavälillä 9.00-14.00? Veikkaan että ei kovin montaa prosenttia... Noh, toivottavasti tämä saadaan jotenkin järkättyä.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Otetaas sitten tänne Carolina Hurricanes, kun kerran palkkojen kanssa ei tarvitse alkaa säätämään.

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Mulla on ainakin pääsääntöisesti töitä päivisin klo 7-18 välillä, joten en pääse tällöin varaamaan pelaajia. Eli olisiko mahdollista saada jonkinlainen "työ" vapaa draftista tuona aikana? Helpottaisi kummasti elämää.
Vielä helpompaa olisi koko draftin kannalta, että pystyisit toimittamaan listan jollekin. Joka tapauksessa täytyy kuitenkin vielä setviä näitä varausaikoja.

Itse en ilmeisesti olen täysin käsittänyt tuota SM-liiga draftin varaussysteemiä. Tai sitten hoidetaan draftia päivisin aika välillä 15.00-24.00 tunnin tai jopa puolen tunnin varausajalla?

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Itse en ilmeisesti olen täysin käsittänyt tuota SM-liiga draftin varaussysteemiä. Tai sitten hoidetaan draftia päivisin aika välillä 15.00-24.00 tunnin tai jopa puolen tunnin varausajalla?

Tämä sopisi, saan sovittua työajat niin että olen kämpillä draftaamassa ajallaan. Eikös muuten pääsääntöisesti ihmiset ole töissä/opiskelemassa aikavälillä 6-16?

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Aikaväli 16-24 tuntuu meikäläisestä parhaalta vaihtoehdolta. Ja suoraa vaan 30-60 minuutin varausvuorot niin homma etenee mukavasti. Mikäli tietää, ettei paikalle ole pääsemässä niin varauslistoja vaikka itsensä edessä tai takana olevalle managerille niin varmasti sujuu.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Meille nou-lifettäjille pitäis olla omat draftit, kun aikarajoitteita ei ole.. Olis se niin hienoo pukata tällänen drafti erittäin nopeesti pakettiin joskus.

Aikarajoitus on siis itselle ihan-miten-vain. Jos 15-24 -systeemiin päädytään, en purnaa.

Janda

Jäsen
Aikaväli 16-24 tuntuu meikäläisestä parhaalta vaihtoehdolta. Ja suoraa vaan 30-60 minuutin varausvuorot niin homma etenee mukavasti.
No mielestäni jos jokainen pääsee varaamaan 3-4 kertaa viikossa niin ei tuo oikein kovin mukavasti etene. Jos viime kerralla drafti kesti kaksi viikkoa ja nyt sitten päivän draftausaika pudotetaan alle puoleen, niin ei kyllä kovin vauhdikkaalta kuulosta. Itse muuten olen viikolla treeneissä päivästä riippuen 18-22 välillä, joten ehdotan myös tätä aikaa draftivapaaksi.

Itse muuten olen viikolla treeneissä päivästä riippuen 18-22 välillä, joten ehdotan myös tätä aikaa draftivapaaksi.

Itse olen pyhittänyt joka päivä 22-00 ajan kutomiselle sekä teen juomiselle, että eikös senkin nyt sitten voisi jättää draftivapaaksi? Ainiin ja 16-18 keräilen päivittäin käpyjä, parasta aikaa juuri käpyjen keräämiselle.

Oma rehellinen mielipide on, että yöaika voidaan pyhittää ja itselle ei ole listojen lähettäminen koskaan ollut ongelma, jos en päiväaikaan pääse paikalle. Alkuun tunnin aika kuulostaisi kyllä paremmalta, kuin puolen tunnin.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Islanders tänne ellei ole jo mennyt!

Ja ehdottomasti draftausaika iltäpäivästä iltaan.

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Otetaanpa kantaa vielä tähän varausaikaan. Mielestäni paras aikajakso vaaramiselle olisi juurikin tuo iltapäivästä iltaan eli esimerkiksi 15-24. Yhden varausvuoron kesto voi olla vaikka puoli tuntia tai tunti, sillä ei ole niin suurta väliä. Tärkeä asia olisi se, että varausvuorot ovat kiinteitä, kuten SM-Liigan draftissa. Helpottaa varaamista kummasti, ainakin omasta mielestäni. Hommahan voisi toimia esimerkiksi näin:

1. varaus Minnesota Wild (managerin nimi) klo 15-15:30
2. varaus San Jose Sharks (managerin nimi) klo 15:30-16
...
18. varaus Carolina Hurricanes (managerin nimi) klo 23:30-24

Eli yhden illan aikana 18 joukkuetta (jos laskin oikein) kerkeää varata. Seuraavana päivänä klo 15-15.30 varaa sitten 19. jne. Varausvuorolista voisi olla kerrallaan vaikka kaksi kierrosta. Tällä tavoin tietää hyvissä ajoin mihin aikaan pitäisi päästä koneelle ja mahdolliset estymiset kerkeää ilmoittaa.

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miksi hyväksi havaittua järjestelmää pitäisi mennä muuttamaan? Tämähän vaikuttaa ihan kuin sm-liigan nettisivut, liigapörssi, yms säätämiseltä.

Edelleen tunnin varausajan kannalla ja ei muuta kuin yölle kuuden tunnin breikki. Jos oma vuoro on sattumassa päivälle, niin sitten voi lähetellä listoja etukäteen.

Jäljellä on enää St. Louis Blues. Löytyisikö manageri niin päästäisiin aloittamaan?

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eli yhden illan aikana 18 joukkuetta (jos laskin oikein) kerkeää varata. Seuraavana päivänä klo 15-15.30 varaa sitten 19. jne. Varausvuorolista voisi olla kerrallaan vaikka kaksi kierrosta. Tällä tavoin tietää hyvissä ajoin mihin aikaan pitäisi päästä koneelle ja mahdolliset estymiset kerkeää ilmoittaa.

Eli varauksissa kestäisi sellainen puolitoista kuukautta? Kausi kerkiää alkaa ja varmaan monilla kiinnostus lopahtaa. Jos tälläiseen pelleilyyn lähdetään, niin itse joudun passaamaan.

Bronco

Jäsen
Ilmoittaudun nimimerkki Odonkorin varamieheksi, jos hän jostain arvaamattomasta syystä joutuukin luopumaan Canadiensin manageroinnista. Ja itse Odonkorille tiedoksi, että kannattaa pitää pää ylhäällä lähipäivien aikana.

Janda

Jäsen
Otetaanpa kantaa vielä tähän varausaikaan. Mielestäni paras aikajakso vaaramiselle olisi juurikin tuo iltapäivästä iltaan eli esimerkiksi 15-24. Yhden varausvuoron kesto voi olla vaikka puoli tuntia tai tunti, sillä ei ole niin suurta väliä.
Puolen tunnin vuoroilla drafti kestäisi viisi viikkoa ja tunnin vuoroilla 10 viikkoa. Jos tosiaan yli kuukausi jo draftaillaan ja sitten äänestykset päälle, niin täältä vapautuu yksi paikka draftiin. Kaikkia miellyttävää ratkaisua tähänkään tuskin löytyy, joten Marwin varmaankin tekee jonkin ratkaisun ja ilmoittautuneet sitten tekee omat päätöksensä ovatko vielä mukana vai eivät.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mulle on aivan sama kuinka pitkä vuoro on, mutta mieluiten iltapäivällä. On lukiota ja jääkiekkoa sen verran paljon, etten usko olevan paikalla ihan joka kerta, niin kait sitä saa lähettää ns. "shortlistan", vaikka Marwinille? Lisäksi kannattaisin sitä käytäntöä, mikä on HFBoardseilla, eli lähetetään aina yv seuraavana vuorossa olevalle.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Itse teen 5-vuorotyötä eli useimmiten tuo 15-24 kävisi. Jos en ole paikalla niin parhaani mukaan noita listoja lähettelen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy