Mainos

NHL Fantasy Draft 2009-10: Varaukset

• 62 805
  • 821

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Samsonov ja Hunter olis ollut mun varauksia!!!

Jason Williams kolmosen laitaan ja pancor vuoroon.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Loukkaantumisherkkä kaveri, mutta kunnossaan oleva okein pätevä.

Chris Clark Coloradoon.

Johnnie

Jäsen
Rästeillä otetaan konkari Hal Gill tuomaan kovuutta pehmeähköön puolustukseen, superlupaus Matt Duchene taas tulee kehittymään tasakentällisin kolmoskentässä.

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Marwin kerkesi heittämään listaan jo Kleslan nimen, joten onkohan varauksen muuttaminen enää mahdollista?

Katsos vain.

Ennen taidetaan olla toimittu niin, että pelaajaa saa vaihtaa, jos se tapahtuu ennen kuin seuraava varaa.

Samapa tuo, päättäkää te! :)

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Katsos vain.

Ennen taidetaan olla toimittu niin, että pelaajaa saa vaihtaa, jos se tapahtuu ennen kuin seuraava varaa.

Samapa tuo, päättäkää te! :)
Nojoo, seuraava varaaja ei ole vielä varannut joten saat sen Babchukin.

edit: Meikäläinen lähtee ihan just ja oon koko illan poissa. Mun vuoroa tuskin ehtii tulla ja jos tulee, hypätkää yli. Mulla vaan on muutamaien tyyppien listoja ''hoidossa'' eli jos jollekin voi lähettää niin sanokaa.

edit: Meikäläinen lähtee ihan just ja oon koko illan poissa. Mun vuoroa tuskin ehtii tulla ja jos tulee, hypätkää yli. Mulla vaan on muutamaien tyyppien listoja ''hoidossa'' eli jos jollekin voi lähettää niin sanokaa.

Meikäläinen taas juuri palaili, illalla saattaa olla vielä reilut ½h aikaa vievä projekti, mutta muuten lienen koneella vahtaamassa nyrkkeilyä ja yleisurheilua, eli tänne vaan listaa, jos ei muita löydy ja toivotaan, ettei tuo projekti satu varausten kohdalle, tämän illan voin näitä hoidella.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers

Pistä se Raatelurakin lista tänne, kun ollaan hänen kanssa peräkkäin. Menee samalla varata, kun omatkin.

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Useamman kierroksen ajan jo tullut ihmeteltyä, ettei seuraava pelaaja ole kelvannut kenellekään: ensi viikolla alkavalla Kanadan olympialeirilläkin mukana oleva Marc Staal Toronton kolmospakkipariin ajelemaan vastustajia seinälle.

Vuoro Junalle.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers

Ite olen ihmetyllyt samaa, pitkä vääntö oli kumman haluan Ericssonin vai Staalin pakistoon ja päätin ottaa "Seuraavan Lidströmin". Olis kyllä tullut Staal varattua seuraavalla vuorollani. No sitten vain jännäämään jääkö eräs toinen nuori pakki jäljelle, jonka nimeä en tietenkään vielä kerro.

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Odonkorin vuoro ohi.

PELL:n kolmossentteriksi Craig Conroy

Infamous jatkaa

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
No perkele kun myöhästyin pari minuuttia... otetaanpa sitten Fabian Brunnström.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy