Mainos

NHL Fantasy Draft 2009-10: Varaukset

• 62 817
  • 821

HockeyNator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, kaikki junnut
Yksi harvoista Flyersin playoff-kevään onnistujista, nuori Claude Giroux, pääsee tarjoilemaan huippupasseja Franzenille.

kilonkingi

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika vaikeita valintoja alkaa olla jo tässä vaiheessa, mutta napataan Chuck Kobasew.

Ja ilmeisesti vuoro siirtyy Rennylle, kun Kaberlella on vuoro rästissä.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ja Kaberlen rästin vuoksi vuoro suoraan Rennylle.

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Ruslan Salei St. Louisin takalinjoille.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hirvittävällä laukauksella varustettu rightin pakki Adrian Aucoin joukkueeseen.

Marwin.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tim Gleason pakistoon.

TylerDG:lle varaan Craig Rivet.

Vuoroon Speed.

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Matskulla oli yksi rästissä, joten hänen yli hypätään suoraan.

Torontoon kakkosen keskelle Dave Bolland.

Vuoro Junalle.

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Muistakaa sitten, että huomenna ja sunnuntaina on 12-tuntinen varausaika eli klo 12.00-24.00. Maanantaina palataan sitten taas vanhaan 15.00-24.00.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Olisiko jostakusta ottamaan mun listan vastaan? Joudun huomenna olemaan poissa koko pitkän päivän koneelta.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Huomiseksi tarvis myös ite varaajaa? Eli noin 18:00-23:00 välin olen poissa, tälle välille pitäs listaa lähetellä...

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ja koska punasydän myöhästyi vuoroltaan, varaan Islandersiin hyvän hyökkäysavuisen puolustajan. Tervetuloa Marc-Andre Bergeron

Odonkor, ollos hyvä.

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
No Raatelurakki, sä voit ainakin laittaa mulle. Itsekin olen varmaan illan pois, mutta voin ainakin päivällä yrittää varailla.

Vähän ongemallinen tuo huomisilta, kun tuskin lauantai-iltana kovinkaan moni täällä päivystää.

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
No Raatelurakki, sä voit ainakin laittaa mulle. Itsekin olen varmaan illan pois, mutta voin ainakin päivällä yrittää varailla.

Vähän ongemallinen tuo huomisilta, kun tuskin lauantai-iltana kovinkaan moni täällä päivystää.

Melkeen vois laittaa draftin erätauolle esim. klo. 18:00 jälkeen? Tosiaan jokaisella on varmasti lauantai iltana tekemistä.

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Melkeen vois laittaa draftin erätauolle esim. klo. 18:00 jälkeen? Tosiaan jokaisella on varmasti lauantai iltana tekemistä.
No tsekkaillaan vielä huomenna päivällä tilannetta. Toisaalta tässä kun alkaa jo ''kuumimmat'' kierrokset ohi, niin ei itseäni ainakaan haittaisi vaikka tekisinkin varaukseni vähän jäljessä.

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
No tsekkaillaan vielä huomenna päivällä tilannetta. Toisaalta tässä kun alkaa jo ''kuumimmat'' kierrokset ohi, niin ei itseäni ainakaan haittaisi vaikka tekisinkin varaukseni vähän jäljessä.

No näinpä. Hoidan huomenna ton PELLn varauksen ja sen jälkeen Vantaalla käymään, mutta ehin kyl illaksi ton oman varauksen hoitaa. Jos siellä jollain on joku tietty pelaaja kiikarissa ja venailee täällä sitä päivän nii rupee varmasti ketuttaan et joka toinen on offline, mutta onhan ihmisillä menoja.

Tosiaan nyt "jämä" paikat mulla täytettävänä nii se nyt ei niin paljoa enää häiritse saako sinne kolmosen laitaan herran X vai Y, kun valinnanvaraa kuitenki on tossa sarjassa.

Suurimmat pahoittelut myöhästymisestä, otetaan rästivuorolla joukkueeseen suomalaisväriä: Niklas Hagman kakkosen toiseen laitaan tuomaan energiaa ja maalintekovoimaa.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ite olen tosiaan huomenna ja sunnuntaina iltavuorossa eli vasta jossain klo.23 maissa pääsen koneelle mutta en usko, että paljoa tulen menettämään ainakaan huomenna. En rupea nyt tänään listaa tekemään eli jos huomisen vuoron aikaan en ole paikalla niin pomppikaa yli.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy