Mainos

NHL Fantasy Draft 2009-10: Varaukset

• 62 826
  • 821

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Tässä vaiheessa iltaa voisin muistuttaa Matskua (ja toki muitakin kynnelle kykenemättömiä) laittamaan listoja eteenpäin, jos epäilette ettette pääse ennen huomiskolmea koneelle.

Minulle niitä voi esimerkiksi lähetellä, olen kyllä ainakin tuohon kolmeen asti paikalla.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Samoin tänne voi rohkeasti pistää listoja, huomenna koko päivän kotona. Vasta lauantaina illalla menoa ja sillon pitää itse sitten lähetellä listoja (17:45-22:00 poissa about).

Ps. Avery, miten hitossa pystyit varaamaan juuri sen ukon, jonka äsken tuolta EHM 07:n listoista huomasin?!

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tiedoksi muille managereille, että pääsen tämän illan jälkeen vasta maanantaina varaamaan seuraavan kerran. Haluaisiko joku hoitaa varaukseni? Ongelmallista tässä on se, että joutuisin tekemään niin perhanan pitkän listan, kun en voi tarkkaila mitä pelaajia menee...

EDIT: Laitan listan Samsonoville, kunhan ehdin...

Viimeksi muokattu:

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Hmm... mulle voi laittaa listaa, mutta ihan koko viikonloppua en koneella tule viettämään. Sunnuntaina on ainakin tiedossa kisastudio-illanviettoa koko illaksi, ja todennäköisesti joko huomenna tai ylihuomennakin jotain. Mutta jos et muita löydä niin laita tänne vaikka.

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Mulla on PELL:n lista sunnuntai iltaan asti. Ja siihen asti pöjötän kämpillä. Mulle voi laittaa listaa jos on tarvetta.

Pääsen huomenna koulusta 15:45 ja sen jälkeen seurustelen tän läppärin kans viikonlopun.

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Montako kaveria suunnilleen PELL:n lähettämällä listalla on? En osaa yhtää arvioida tarvittavaa määrää.

Siinä oli tänä aamuna 50 nimee, nyt 33 jälellä. Kyl tuo varmaan riittää...toivottavasti ainaki. Kandee laittaa enemmänki ihan varulta jos osuu yksiin muiden valintojen kans kovinki hyvin.

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Roman Hamrlik Bluesin ykköspakkipariin, vuoroon pancor.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy